renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250 Rally (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník faborsky
Vloženo 22.2.2018
Aktualizováno 22.2.2018
Zobrazeno 6 529x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Nádherná, univerzální a lehká motorka od Hondy.

Více fotografii

První dojmy - Je to fakt vysoká motorka, která vzhledově připomíná závodní speciály. První jízda byla super. Motor velmi příjemný, dokonce silnější než jsem čekal. Zvuk naopak trochu horší.

Motorku bych doporučil pro - Na dojíždění, na zábavu po práci případně na dobrodružnou cestu pro někoho, kdo přežije bolavej zadek. Pro lidi co mají rádi Hondy a malé objemy.

Doplňky na motorce - Zatím vůbec nic.

Recenze

Mám rád dobrodružství, hobby jízdu v terénu, mám rád Hondu a do toho mam zvláštní zalíbení v malých objemech. Takže tohle se jeví jako perfektní shoda.

Už dlouho jsem pokukoval po standardní CRF250L a když přišla verze Rally bylo potřeba jen překonat pro mě neúplně líbivou přední masku se světli. Ale už si zvykám.

Já momentálně žiju na Kanárských ostrovech a ta motorka se tady perfektně hodí, protože jsou tady velmi benevolentní podmínky pro jízdu v terénu. Prakticky kamkoliv kde vede cesta se smí jet s vyjímkou národních parků a to je fakt volnost. Na Hondu jsme navíc dostali docela slušnou cenu (je to model 2017), takže good.

Příjemně mě přěkvapila hmotnost (157 kg) i motor, který jsem čekal, že pojede méně. V terénu ma ve vyšších otáčkách apetitu dost a na silnici se to dá přežít. Včera jsem jel dokonce ve dvou z mírného kopce 144 km/h, což bude asi světový rekord :D Jak je vidět, moto má zbytečně dlouhý převod.

Jinak zatím se jeví přední obrácená vidlice jako suprová a dostatečná, naopak zadní tlumič nic moc a už pokujuju po alternativách, kterých ja naštěstí hodně. Blbé je, že na motorku se díky plastům nedá přidělat padací rám, nebo jsem alespoň žádný nenašel. Předpokládám, že pokud přijde větší pád v terénu, nějakej plast to odnese. No uvidíme.

Z prvních dní v terénu jsem natočil video, tak pokud chcete vidět motorku v akci, určitě mrkněte:


Další věci co jsem zatím zjistil. Jízda ve dvou je teda fakt nouzovka. Na motorku se smí nejvíce naložit 165 kg a to tomu odpovídá. Zvuk je docela dobrej uklidňovač, ale nic co vám způsobí husí kůži v terénu... což se asi dalo očekávat. Opět si myslím, že by tomu nějaký Arrow dost sedl. Uvidíme časem :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milhaus12
milhaus12 napsal 23.09.19 v 21:09 10b.

pěkná motorka, už máš nějaké zkušenosti s jiným tlumičem na zadku?

Mike70
Mike70 napsal 23.05.19 v 22:39 10b.

Taky po ní pokukuju, ale ještě mám v merku novou Kawu KLX 230. Díky za super video

Pavel_T
Pavel_T napsal 15.03.18 v 20:14 10b.

Paráda, ať to jezdí !

hofi01
hofi01 napsal 25.02.18 v 16:12 10b.

Krásný enduro velmi by se mi líbilo zkusit si ho na Kanárech

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 25.02.18 v 13:12 10b.

parada, aj moto aj foto, aj kanarske ostrovy

Více komentářů



TOPlist