PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník majklbubli
Vloženo 12.2.2018
Aktualizováno 12.2.2018
Zobrazeno 1872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawa Z750 2008, obratnější slabší brácha velké Z1000, výfuk MIVV, dobrý brzdy a pěkný zvuk. Vzhledově streetfigher jak má být za rozumnou cenu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: Nevyhovující posed
Honda CB 600F Hornet: V daném ročníku slabší stroj, nelíbil se mi vzhled.

První dojmy - První dojmy byly super, možná i z toho důvodu, že to je můj aktuálně nejsilnější stroj. Motorka mi padla du ruky až po cca 500km, kdy jsem se začal v orientovat v otáčkách, kdy má motor největší zátah a je sním největší zábava. Laděný výfuk MIVV bez všech tlumících vložek, k tomu nebylo co dodat. Prostě super.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych na přechod z nějaké slabší šestky typu Hornet, Bandit, SV650. Myslím si, že uspokojí i vyježděný jezdce, kteří chcou něco lehčího a obratnějšího než nějaký litr.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk MiVV, širší řidítka, miniblinkry, držák spz.

Recenze

Než jsem pořídil tento stroj, tak jsem jezdil stroj, který bych doporučil všem jako zlatou střední cestu na začátek, nestojí moc, pobaví a ze 125ccm ještě rozumný přechod. Jednalo se Suzuki SV650 r.v. 2005. Důvody ke změně byly klasické. Chtěl jsem silnější, novější a zkusit čtyřválec. U SV mi vadiy komprese motoru, je to starý bajk, bez jakékoli elektroniky, takže jakmile se projížďce začalo více topit a trošku z ostřeji sem podřadil, hned se blokoval zadek, možná to bylo i starším pneu, ale pro tento motor to je standartní. Ale abych se vrátil zpět ke Kawě. Při koupi motorky na ní byly širší řidítka (origo sem k tomu dostal), ale vzhledem k tomu, že nejsem taky žádný drobek tak mi vyhovaly a nechal jsem si je už tam na pořád. Motorka byla v pěkném stavu, suchá, nelakovaná, nedoťukaná a prostě celkově se mi velice líbila. Kamarád automechanik mi prohlídl a nebylo co dál rozebírat. Návštěva prodejce byla spontální, tak to mám rád, je to dle mého názoru lepší v tom, že prodejce by neměl čas jak se říká u nás šmelit nějaké detaily. Byl leden a motorka i přesto chytla na brnk. Odvezl sem ji do Brna a už jen čekal na neomezený řidičák. Motorku jsem chtěl mít naprosto poladěnou, tudíž jsem se objednal do servisu k panu Mrkývkovi. Mohu ho jednoznačně doporučit. Poctivá práce a super jednání. Určitě se budu vracet. Na motorce jsem nechal hned ze začátku udělat, dle mě snandartní servis. Koupil jsem nové pneu, osvědčené dvousměsovky Dunlop RoadSmart II, vyměnil jsem všechny kapaliny, filtry, dal nové svíčky, zainvestoval do pořádné řetězové sady, zkontrolovat ventily, vyměnit vatu v laděném výfuku, vyměnit brzdové destičky vpředu i vzadu, koutouče jsou ok a jako poslední lehce prolínal termostat, tak jsem ho nechal přetěsnit. Toť vše. Jen sednout a jezdit. Na začátku dubna jsem měl řidičák a mohlo se vyrazit. Motorka mi celou dobu dělá radost. Někomu by na této motorce v této kategorii nemusel vyhovovat posed. Váha těla je dost na rukách oproti jiným modelům, mně to však vyhovovalo. I posed je pro mě ok. Oproti třeba hornetu nebo Fz6n je to kus motorky, pořádně široké sedlo a nádrž. Brzdy jsou oprosti SV650 super, pěkně dávkovatelné, jen tam není pumpa, takže je potřeba mít trochu sílu v ruce. Zadní brzda překvapivě také velice dobrá. K tlumičům také nemám co dodat, pěkně pohltí nerovnosti, krásně drží stopu. Před koupí jsem se dost dočetl, že u této verze hodně lidi plive na zadní tlumič. Já nemohu říct nic, vážím okolo 100kg a neměl sem nikdy problém, že by se mi motorka nějak houpala nebo tak něco. Jeji možnosti si troufnu říct jsou nad moje limity z této stránky. Jízdní projev super, jezdím dost město, a pro přemísťování po měste taky v klidu poslouží, do 4-5tisíc otáček sem s ní dá vklidu po městě jezdit, není nijak ucukaná. Jakmile vyjedete za město tak se mi nejlépe jezdilo ve spektru od 6-7tisíc až do omezovače. Žádný kopanec, motorka jela pořád. Co se mi líbilo je velice dobrá reakce na plyn. Na to se dočtete spoustu pozitivních recenzí na vstřikovací jednotku a super reakci na otočení plynovou rukojetí. Zkousl bych více informací z palubního počítače. Máte zde teplotu, ukazatel paliva, trip A a B. Uvítal bych třeba dojezd na nádrž, ukazatel zařazené rychlosti, spotřebu neřeším ale je to zajímavá informace, kterou bych taky rád viděl. Když už mluvím o té spotřebě, když sem jezdil piánko, tak jsem jezdil do 6L/100km pokud to člověk začne motat, není problém jet za 7,5-8l na 100km. Na streetfightera má relativně dlouhé kvalty, ale to bych nechal na každým jak mu to bude sedět. Já mám odzkoušeno 1stupeň 120km/h, 2stupeň 150km/h, 3stupeň 180km/h pak už motorka ztrácí dech nebo spíše brádí odpor vzduchu, zde nejste za ničim schování, ale o tomto tato kategorie není, honit topspeedy.. to ať si někdo vezme nějakou zalehávačku a ne Naked. Když to zhrnu tak za mě velice dobrý stroj, který i na svůj věk působí velice pěkně vzhledově a upoutat pozornost. Motorově je na tom velice dobře, díky svě větší váze, krásně drží stopu, ale chce to více pevnou ruku. Přece jen se svými 220kg to nebude pro každou máničku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Máťa123
Máťa123 napsal 19.02.18 v 12:15 10b.

chuck.zbozi
chuck.zbozi napsal 14.02.18 v 14:52 10b.

Kráska

Ondra91
Ondra91 napsal 12.02.18 v 15:38 10b.

Pěknej Zed!

Více komentářů



TOPlist