Vzhled nic moc, ale to záleží na vkusu, konec konců na ten se nejezdí. Myslím že i kvůli designu tato motorka ztrácí na ceně. Na druhou stranu je svým způsobem zvláštní až originální a tím si najde své příznivce.
První dojmy - Myslím že si mě hned získala jak svou ovladatelnosti, tak i projevem motoru.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníky, zejména pro ty kteří se vracejí k motorkám po delší odmlce.
Doplňky na motorce - Kromě předních blinkrů, originální stav.
Recenze
Rozhodoval jsem se mezi kapotou a naháčem. Kapota vyhrála byť na ůkor vzhledu. Při jízdě je to znát hlavně ve vyšších rychlostech a nepříznivém počasí. Posez je více méně o zvyku, ale na extra dlouhé trasy bych ji asi nedoporučoval. Motor je klasika s klidným projevem čtyřválce, ale dá se s ním pěkně za blbnout, když se ručička otáčkoměru přehoupne přes cca 5000 ot/min. Maximálka je někde za 220km/h. Ve městě je spíše nervózní a to asi i kvůli převodům je to přece jen sport turing. Váha se dá zvládnout i kvůli poměrně nízkému posezu. Holka už má své roky, takže potřebuje i svou péči (karburátory, sem tam mála netěsnost, kterou vyřeší gufero, těsnění, nebo O kroužek) , ale dalo by se říct že je to celkem bezúdržbový stroj kterému dáte co potřebuje tak se vám odmění svou spolehlivostí. Pro toho kdo není příliš náročný a chce jezdit na výlety po okolí je to ideální stroj jak pro začátečníky tak i pokročilejší piloty.
A naopak, ten vzhled je pekny a pomalu to dela z tohoto stroje klasiku co se odlisuje. Podobne jako treba RF600/900