PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lsimi
Vloženo 9.2.2018
Aktualizováno 9.2.2018
Zobrazeno 1938x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Po téměř deseti letech jsem hledal adekvátní silnější náhradu za Suzuki Freewind.Jezdil jsem z 99% sám.Jsem objemnější postavy,a abych mohl jezdit i s manželkou,bylo už na Wětráčkovi málo místa a 35kw už také nestačilo.

První dojmy - Původně jsem hledal moto do cca.100 000 kč (nemůžu zas moc přetěžovat rodinný rozpočet).Zkoušel jsem motorky které se mi dřív líbili vzhledově : Honda Transalp,DL V-strom 650,Kawasaki Versys 650. Na cestování ve dvou se Versys nehodí,pro jednoho na vyblbnutí v zatáčkách je ale dobrej. Nehledal jsem motorku na rychlou jízdu (nejezdím rychle,jsem posera),ale stroj s krouťákem který ve dvou s plnou bagáží zvládne polní cesty s prstem v nose. Transalp a V strom mají takový uhlazený motor bez emocí.To už ten jednoválec má aspoň koule i když má jen 35 kw.Prostě mě nesedla žádná.Chyběla mě ta hrubost motoru. Pak jsem se u kámoše projel na BMW R 850 GS.Hned po pár metrech jsem měl rohlík na ksichtě a po pár kilometrech bylo jasno.Pohodlný koráb,hrubost boxera,parádní krouťák,hromada místa pro dva i pro zavazadla a když s tím náhodou třísknu o zem tak se nevysypou plasty.

Recenze

Boxery od BMW jsem samozřejmě znal.Ale byly pro mě cenově vždycky daleko.850ku jsem nechtěl,pro jízdu ve dvou jsem koukal spíš po jedenáctistovce.Pak jsem zjistil že jedenáctpade má šestikvalt a dá se sehnat mírně nad hranicí 100 000 kč.Takže bylo rozhodnuto.
Sehnal jsem krásný modrý kousek rv.2003 s ABS,posilovačem brzd a vyhřívanými hefty už z výroby a najetými necelými stotisíci kilometry.Předchozí majitel ji slušně dovybavil hliníkovými bočními kufry,přídavnými světly,pancéřovými hadicemi brzd,dále dorazem řízení a samozřejmě padacími rámy,které jsem bohužel už otestoval při srážce se srnkou.
NEPŘÍJEMNÝ ZÁŽITEK.Jedu si do práce a hned za vesnicí v padesátikilometrové rychlosti mě skočila pod přední kolo.Vůbec mě nedala šanci zareagovat.Najednou tam byla,hned potom rána,škubnutí řídítek doprava a já se válím na asfaltě a vidím motorku jak jede dobrých deset-patnáct metrů po boku po asfaltě z kopce dolů.
Motorka...klobouk dolů co vydrží(u Freewinda bych asi ohl šavle a kolem bych rozbil chladič),to zvládla na jedničku.Řekl bych že telever a doraz řízení tu ránu absorboval a přenesl ji do celé motorky.Takže to schytala pouze bokem od asfaltu.Padací rám splnil svůj úkol a pobral pád na zem.Při jízdě po zemi se samozřejmě odřel a spolu s ním i mírně ventilové víko,trochu kryty rukojetí a utahovací šroub na plexi.Odnesl to přední blinkr,který dost trčí ven - je prostě na ráně.Na nádrži nebo kardanu ani škrábanec!!!
Zvažuji že přední blinkry stejně v budoucnu vyměním za kratší,protože až sebou párkrát praštím vlese tak to odnesou znova.Tady to soudruzi v Německu nedomysleli.
Co víc,mám najeto pouze asi 1000 km a čekám na jaro.Moto je sice těžká a neohrabaná když ji tahám z garáže.Ale jak ji nastartuji a pohnu se z místa,váha okamžitě zmizí a nízké těžiště boxera dovoluje perfektní manévrovatelnost a suprové náklony v zatáčkách.Koupil jsem ji s novými pneumatikami Metzeler Tourance.Mám s nimi už zkušenosti,sjel jsem dvě sady na Freewindovi.Nejsou špatné na silnici,ale na polní cesty se nehodí,takže až je sjedu,vyměním je za něco hrubšího.
Na zvýšení ochrany při pádu jsem přikoupil kovové kryty ventilových vík od Marseluse a hned jak udělám výměnu olejů,filtrů a seřídím ventily je namontuji.
Každopádně splňuje vše co jsem od motorky očekával a už se těším až se oteplí.










Foto srnky a motorky po srážce::


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
howtoget123
howtoget123 napsal 27.02.18 v 11:18

Good job bro, I like this bike very much.
http://howtoget.wiki/hotmail/

HARRYETKA
HARRYETKA napsal 13.02.18 v 20:14

já mám na předku mitasku 07 protože Karoo3 se v rozměru 100/90 19 nevyrábí a na silnici je,slabší, napadlo mě nasadit Karoo3 110/80 19...ta 09 na zadku je docela oblíbená,kluci to mají na Transalpu,V-stromu a chválí

lsimi
lsimi napsal 13.02.18 v 19:46

HARRYETKA : Já jsem Freewinda přezul také na špalky a nejlepší kombinace byla Continental TKC 80 vpředu a Mitas E 09 Dakar vzadu.Byl jsem s nimi maximálně spokojen a v zatáčkách jsem je klopil až nadoraz.

Více komentářů



TOPlist