renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kapi1
Vloženo 8.2.2018
Aktualizováno 14.1.2023
Zobrazeno 1 896x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Plná emocí hned od nastartování.

Více fotografii

Motorka koupena od Kawasaki Kladno - Bez problémů, dnes již bohužel zrušená prodejna.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Kawa byla v lepší výbavě za lepší cenu.
Honda CB 650: Připadala mi sterilní, super svezení ale bez emocí.
Kawasaki ER 6F: Chtěl jsem ji s ABS a bez akce byla o pade dražší, tak jsem oželil kapotáž.

První dojmy - Super zvuk, super brzdy (později jsem oboje viděl jinak a vylepšil), peru se s ní dodnes, to mě ale právě baví. Jen první rok po koupi na prvním výletě do alp jsem ji ve vracáku položil, naštěstí škody byly minimální díky takřka nulové rychlosti a padáku, který se mírně ubrousil a poškrábal se jen pravý plast (viz foto).

Motorku bych doporučil pro - Nikomu ji necpu, ten kdo ji chtěl ji má, nebo mít bude.

Doplňky na motorce - Štítek, radiální brzdová pumpa, blatníček, držák kufru a brašen, přední pružiny Ohlins, zadní tlumič Bitubo, alarm s pagerem, origo rozšíření zrcátek, zásuvka 12V.

Recenze

Motorku jsem kupoval jako novou, ještě jsem si na stará kolena musel udělat papíry, takže na mě chvilku počkala v prodejně. Motor mě chytil hned a nepustilo mě to dodnes, koupě nelituji. Na ostatním je vidět nízkorozpočtovka, zejména na přední vidlici a brzdách, které mají pomalý nástup a musí se fakt mačkat (oboje jsem o něco vylepšil předními pružinami Ohlins a zadní Bitubo, radiální pumpa). Ovladatelnost je dobrá a záleží (alespoň u mne) na použitých gumách, kde mi nejvíc vyhovují Dunlopy. Se spolujezdcem už nejezdím a popravdě nevím proč se motorky dělají s dvojsedlem (vyjma mladých pro roštěnky), jízda se užije jen single. V celku se jedná o bezporuchovou motorku, do který jsem přesto narval dost peněz, víc než by se vešlo do jejího "úložnýho prostoru", který jsem vyřešil nevzhledným topcase s alespoň trochu méně rušivým držákem a bočními brašnami.
Nejlepší jízda je samozřejmě v zahraničí (Rakousko, Německo i Itálie), kde se člověk nemusí bát klopit, protože štěrk namísto silnic je snad jen u nás. Do doby, než mi švára půjčil CBF 1000, tak jsem myslel jak mám cestovní motorku.
Abych to shrnul, motorka je to dobrá, když si člověk uvědomí, že se jedná o kompromis a v budoucnu bude chtít nějakou vychytanější, já to nepochopil a snažil jsem se vylepšovat to co mě štvalo, takže jsem dnes spokojenej. Zvuk jsem vylepšil výfukem BOS, kterej je fakt dobrej, tlumič řízení Bitubo je pro můj jízdní styl zřejmě zbytečný no ale vypadá dobře .

Tak jsem se po dlouhých úvahách rozhodl ji prodat, jelikož kolem komína nejezdím a chci si pořídit něco pohodlnějšího pro delší cestování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mytb
mytb napsal 11.02.18 v 14:39 10b.

Moje srdcovka, mám ji ve stejné barevné kombinaci. Nemůžu jinak než 10

Více komentářů



TOPlist