Tak 500ccm, tak se startérem, tak jako plně funkční, tak Japončík, tak na rozježdění zas po letech konečně
Motorka koupena od FIRMA:Bc.Vavřinec Číhal - Lucky Cow Moto - Fajní borci.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Sedla fajně.
Motorku bych doporučil pro - Vlastně pro všechny rozjíždějící se, co nechcou jen závodit a líbí se jim.
Doplňky na motorce - Padáčky
Plexi Givi (na ženu prý foukalo)
Nosič s plotnou na Givi kufr - ten jsem vlastně sundal
Recenze
Bo jsem ji chtěl už dávno.
Nezradí, nezklame, nepřekvapí - dobrá holka
Jízda: jistota, klid
Motor: na ty ccm hutny, zátah rovnoměrně rostoucí, bez výkonové špičky, zvukově zábavný
Brzdy: tragické - předek slabý (a to jsem měnil kotouč i desky), zadek jak na ČZ 175, tedy: nic, nic, málo, smyk a časem začala viset, páč lanko
Podvozek/Ovladatelnost: super čitelný, jak ju člověk do zatáčky položil, tak z ní vyjel; na brzdách se vlnila, ale tak nějak hezky - předek se nezabořoval, jak všichni píšou (možná ty Italky přede mnou vyměnily péra ve vidli), navzdory úzkým řidítkům akorátně překlápitelná, do těch 120km/h i v náklonech stabilní - fakt hodná, ale né nudná; rozhodně však doporučuju RADIÁLNÍ pneu, ač to bylo v rozporu s mým TP
Spolujezdec: lepší, jak pilot (tomu se po pár km vytvoří takový dolík, do kterého Zklouzává a pak to tlačí "tam dole" - holky taky)
Užitná hodnota: pod sedadlem místa fest, žere cca. 5l/100km (jako tahat potřeba bylo); krom klasického konektoru od altíku (cca. 500,-) jen spotřební věci;
na loňský benzín od strejdy Babiše na jaře chytne, ale volnoběh po zahřátí neudrží, škube, karbecy si "zajebe" a rozjedit se nenechá ani za použití jakéhokoli paliva/přísady - každý druhý rock musí k frajerovi na seřízení a to bydlela ve vytápěné garáži...
Kde se...: tam, kde pilot
Cestování: vpoho, vydrží víc, než běžný zadek na ní
VŽDY NA NI BUDU V DOBRÉM VZPOMÍNAT
Měl jsem a super motorka to byla.Pořád vzpomínám s úsměvem...