renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sport-touring
Vloženo 5.2.2018
Aktualizováno 22.4.2019
Zobrazeno 1 681x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V práci mám na stole její fotku, tak moc jí mám rád.

Více fotografii

Motorka koupena od M.H. - Znáte ten typ otravného člověka který se pořád na něco ptá? To jsem já.
Pan H. byl úžasný v každém ohledu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 ST: Zvláštně dlouhý první převodový stupeň a byť je to BMW nebudí takovou důvěru jako Honda. Navíc jsou dražší...
Kawasaki Versys 650: Versys by byla taky možnost, ale rozhodlo srdce, nic víc.

První dojmy - První nastartování byla vyloženě událost, jenom jsem chodil okolo a kochal se. Po chvíli jsem si zkusil nanečisto všechny ovládací prvky, abych se potom při jízdě nedivil co jde ztuha a co snadno... Stejně jsem nějak nečekal co se mnou půlminutová projížďka po garáži udělá. Zkrátka jsem se šel projít než jsem si na ní sedl znovu, protože se mi klepaly ruce kvůli adrenalinu :)

Motorku bych doporučil pro - Pro mě, to je jasné. Jina je perfektní pro člověka který chce všechno udělat "dobře", ale nečeká dokonalost všech vlastností. Je to univerzál na všech frontách a to má svá pro i proti. Nevím jestli je vhodná pro začátečníky :) , ale pro někoho kdo se k motorkám vrácí to bude rozhodně potěšení.

Doplňky na motorce - Výfuk Viper (Akra samolepka je po předchozím majiteli a bude tam jako vzpomínka dokud se nezničí)




VFRness (zajišťuje stabilizaci elektosystému, který je asi jediná slabina VFR 800)

Průměrná spotřeba - 5.69429 l/100km

Recenze

Pár postřehů z toho co jsem prozatím najezdil:

1) Motor je naprosto boží, V4 a ozubená kola jsou úžasná kombinace
2) Převodovka běží hladce, nikdy jsem nehledal neutrál ,spojka je nastavitelná a předvídatelná.
3) Brzdy jsou jak mají být, přední ostrá, zadní příjemně jemná. Navíc jsou spojené, takže se motorka chová vyrovnaně...Tady dodám jeden detail. Na zadní brzdu se musí alespoň trošku s citem, jinak je složité pomalé popojíždění v kolonách.
4) Pohodlí je na ní víc než bych čekal. Mám v plánu úpravy kvůli komfortu, ale to se objeví v deníku.
5) Pocitově je motorka lehčí než uváděných 240 kilo (provozní hmotnost+plná nádrž), jenom když stojí, tak se občas připomene :)
...
Když se nad tím zamyslím je VFRko nezáludná motorka, která mi dává všechno co od ní můžu chtít.
Navíc vzhledem k tomu, že se rozhodně ani nedokážu přiblížit tomu co dokáže...Bude to tak i dál.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hippieguy
Hippieguy napsal 10.05.18 v 23:51 10b.

Když jsem jí s tebou kupoval, přece jí nedám 5. At jedzí

cmelda222
cmelda222 napsal 05.03.18 v 19:19 10b.

Hezký a jistě gut stroj. samolepku bych demontoval. Užij si ji.

lubon
lubon napsal 08.02.18 v 20:18 10b.

Tak ať jezdí a máš radost z jízdy, VFR je prostě pohoda

Gapyra
Gapyra napsal 05.02.18 v 22:56 10b.

Parádní stroj...

Gahan37
Gahan37 napsal 05.02.18 v 22:14 10b.

Tak vidíš

Více komentářů



TOPlist