renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLSTFB Fat Boy Special (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník runis
Vloženo 27.1.2018
Aktualizováno 5.3.2024
Zobrazeno 1 752x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Postarší a stejně vyklepaný kousek jako já. Tedy vzájemná symbióza.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Zatím vstřebávání pocitů. Zima nedá se jezdit, ale zvuk krásný. Tak konečně jsem se trochu projel. Cca 40km. Motorka působí malá tím jak je nízká. Ale pohodlné pérování. Sedlo fajn. Do zatáček se jí moc nechce a musí se více tlačit. Když se pustí řidítka tak se furt drží rovně ať tlačíte kolenem nebo ne. Jinak hezký jede odspoda. Brzdy celkem stačí na tenhle styl jízdy. Jinak s otevřenou přilbou cokoliv nad 100km/hod. je nepříjemné. Fajn zvuk samozřejmě.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě jako starého kocura, ale také pro lidi co mají rádi retro techniku, a klid za řidítky.

Doplňky na motorce - Padací rám, doplňky od HD Tribal (nášlapy, řazení, brzdový pedál, zadní stupačky, rukojeti, zrcátka nahrazena původními), jiné světlo s krytem, zadní LED světlo je nyní dole kvůli STK, koncovky výfuku Remus, air filter Screaming Eagle stage 1, digitální teploměr s měrkou do nádrže oleje. Přibylo 2018: Fuelpack FP3, větší sedlo pro baťůžky a opěrka, origo brašny, Přibylo 2019: Skull krytky os kol, Skull kryt air filtru, Skull dekl primáru, kryt černý osy vidlice - zadní, a změna přední staré pneu (2011) Dunlop za Michelin Commander II (2018).

Průměrná spotřeba - 6.13 l/100km

Recenze

Ještě brzo, vydržte. Momentálně jen pocity z STK a přihlašování. Na STK zrcátka dolů, výfuky naštěstí měli E4, ale musel tam jít DB Killer, zadní LED světlo DOT 4 tak taky dolů. Do evidenční zapsáno jako závada B (mám odstranit do 30 dnů), že je v původním Slovenském techničáku zapsána růžová metalíza a je šedá, dále jako stejná závada, že má ABS, které opět není zapsáno ve Slovenském a dále chyba názvu motocyklu, místo Fat Boy, je zapsáno Gat Boy. No že bude ABS závada, to jsem netušil.

Tak konečně trochu času napsat více. Minulý rok 2018 jsem najel jen asi 3000 km. Nebyl a není čas, stavba domku. Nicméně nějaké pocity jsou. Jak jsem napsal dříve, motorka na pohodu a kochání. V zatáčkách rychle drhnou plotny, ale já nejsem závodník tak to jde. Navíc, se mi zdá, že lze najet i trochu jinak do zatáčky a projet ji rychleji bez toho, aby plotny drhly. Každopádně okruhovka to není. Brzda je vepředu jen o jednom kotouči. Takže pořádně zmáčknout, aby to brzdilo. Váha je hodně vzadu, tak jsem se učil přibrzďovat i zadní. Jinak ale stačí jen zavřít plyn a motor hodně ubrzdí…k tonu trocha přední brzdy a jde to. Krizovku nemohu posoudit a snad to ani nezažiju. Doufám v to. Spojka mechanická, nezmáčknu dvěma prsty, musím všemi. Do zatáčky se musí více tlačit a manipulace na místě je dřina. Nj má to 330 kg. Občas bych uvítal i zpátečku. Takže před zastavením se musí přemýšlet, kde zastavit a jak ji postavit na stojánek. Aby se nezapíchl do hlíny a aby předek šel do kopce, směrem kam budete vyjíždět. Jinak…jinak to chce pomocníky, aby Vás vytáhli. Jak jsem již napsal, nemá to zpátečku. Motor je hezky pružný, jede to hezky od spodu. Nicméně…jízdu si trochu odřete, tak nějak po staru, po chlapsku. ? Od motoru je v létě dost teplo, což je pochopitelné. Zvažuji asi chladič oleje. V létě, když je venku kolem 35°C tak mi teploměr oleje ukázal i 140°C. Což je dost, když optimál oleje je kolem cca. 90°C. No asi proto Harley píše. Že když nemáte a potřebujete dolít, máte koupit olej do nafťáku…podobné s teplotami. Však on to je vlastně takový Zetor. Klepe se to jako já…mám už na to věk a retro je to taky jako já… Za mě spokojenost, to že s tím jet nad 110 km je jasné, že to není ono…moc fouká a otevřená přilba mi levituje nad kokosem. Kdyby mohla…uletí. Ale brání ji v tom řemínek pod bradou. Jinak není problém na ní dát sólo 500 km. Se spolujezdcem nevím, ještě jsem tak daleko nejel ve dvou?

Spotřeba jde to i pod 5,5 l když to je normální jízda ...svižněji.

Tak další dvě jízy za sebou, jednou Orava a Liptov, druhá jízda Rýmařov, Velké Losiny, Jeseník, Zlaté Hory a zpět. Pokaždé okolo 300 km se spolujezdcem. S dcerou v pohodě (ale ta má 50 kg) s manželkou zatím horší, ale jela poprvé. Dcera jede už uvolněně, tak o ni vzadu ani nevím. Manželka se ještě trochu bojí. Nicméně mohu říci, že se spolujezdcem, který ví jak se chovat to je v pohodě. Takže jde to.
.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
runis
runis napsal 05.03.24 v 17:55

Dostal jsem se k tomu až teď. Děkuji Faldo! Za fajn skoro 6 let společných zážitků a cca 23.000 spokojených km. Za spolehlivost, charisma a ten zvuk! Nicméně...záda a kyčel a to co chci jezdit mě donutilo změnit. Od 3. 12. 2023 patříš jinému, za mě sympatickému jezdci, který věřím, že si tě bude vážit a užije si tě. Bolestivé loučení bylo dlouhé, přeji ti ať jsi v dobrých rukou.

Bikovec
Bikovec napsal 11.02.24 v 07:54 10b.

Krásná klasika

runis
runis napsal 21.07.22 v 20:41

Tak ve dvou i dálnice cca 120 km/hod. jezdím mezi 5 až 5,5 l/100 km. Pérování bych opravil své dojmy i když mám přední pružiny progresivní...no má to krátké zdvihy a velkou váhu, tak občas bouchne. Trápí mě momentálně přední pneu. Commander II po 11.000 km sjetá a plocha. I když nejezdím jen rovinky a je to HD, tak jsem nečekal takovou plochu. Uvidíme co Metzeler, ta je i užší a víc zakulacená při stejném rozměru. Jinak zatím spolehlivý stroj.

Rybkyn
Rybkyn napsal 20.06.20 v 10:44 10b.

Pěkná motorka, super čtení - 10b

Pabli
Pabli napsal 28.05.19 v 18:27 10b.

Více komentářů



TOPlist