renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Quake_J
Vloženo 22.1.2018
Aktualizováno 29.1.2018
Zobrazeno 6 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda Africa Twin CRF1000L DCT
Výbava touring

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Velmi přátelské jednání, detailní seznámení s motorkou

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Teoretická volba, nová příliš drahá

První dojmy - Motorku jsem provětral 24. prosince 2017. První dojem - ohromně vysoká a těžší pro manipulaci na místě ve srovnání s Crossrunnerem. Měřím 190 cm, ale na země se dotýkám špičkami (asi jsem nestandardní prototyp chlapa - krátké nohy, dlouhé tělo ) Řazení v automatu velmi příjemné, jemné

Motorku bych doporučil pro - Uvidím, až se na ní víc projedu, určitě nebude pro menši postavy. Po prvním testu ve dvou si myslím, že pro cestování musí být super.

Doplňky na motorce - Honda vyhřívané rukojeti, přídavné světlomety, kufry boční a horní Honda, širší stupačky spolujezdce, vyšší plexy Honda, držák světel, centrální stojan

Recenze

Zatím mám najeto jen 230 km, začal jsem ji zajíždět na Štědrý den, zúčastnil jsem se jízdy Slavkovem se sousedem Jindrou (CBF 1000).










Pneumatiky jsou od výrobce standardně Dunlop se vzorkem spíš na silnici, než do terénu. Asi jsem objevil Ameriku, ale líbí se mi automatické řazení, které bere v potaz okamžité otevření plynu. Pokud za plyn moc netahám, automat nahází rychle rychlosti jednu za druhou. Pokud chci rychle vyrazit, vcelku automatika nechá vytočit motor a je znát odpich.
Velké přední kolo a vysoké zdvihy luxusně žehlí nerovnosti, vyzkoušeli jsme na 100km vyjížďce s manželkou.
Zatím jsem kromě silnice nic víc nevyzkoušel, chtěl bych přezout na jiné pneumatiky, abych mohl vyrazit do lehčího terénu.
Jediné, co mě zatím nepřipadá dobře vyřešené, je síto v nalévacím otvoru, pokud tankuji, musím volit jen jemný přítok, protože jinak by benzín šplíchal z nádrže ven.
Mám auto s automatickou převodovkou, tam člověk, pokud nevyřadí, musí stát na křižovatce na brzdě, jinak se auto plynule rozjede. Tady na motorce, pokud dojedu na křižovatku, stačí zabrzdit a po zastavení, pokud člověk není v kopci, nemusí na brzdu šlapat, motorka i při zařazené rychlosti nejede dopředu. To mi přijde parádní.
Líbí se mi zvuk ohromného originálního výfuku. Motor mi připomíná zvuk 4 válce (V-TEC).

Na motorce jsou originální kufry Honda, bohužel jen plastové.






Motorku jsem přivezl na vozíku z Prahy, tam jsem dostal oproti Brnu větší slevy, hlavně jsem zde mohl nechat svoji starou motorku protihodnotou.






Motorky přes zimu parkuji na verandě, tedy za pokojové teploty.















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
papriks
papriks napsal 21.01.20 v 20:14 10b.

Jo afrika, to je stroj...bracha je s ni taky spokojen

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:35 10b.

69šakal
69šakal napsal 22.09.18 v 11:39 10b.

Zdraví DCTáře! My taky automat a navzdory kecům skálopevných řadičů jsme naprosto spokojený! Neskutečně to zrychluje jízdu. Písni jak po roce?

Quake_J
Quake_J napsal 26.04.18 v 17:33

Ahoj AfricaTwinL2.
Díky za přání a nápodobně. Zatím mi dělá neskutečnou radost, zatím jsem po chvilkách najezdil přes 2000 km. Učím se na našich moravských šotolinkách a je to nádhera. Jízda ve stupačkách je super.

AfricaTwinL2
AfricaTwinL2 napsal 26.04.18 v 10:52 10b.

ať dělá jen radost!

Více komentářů



TOPlist