renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 450 XC-W (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Driver-toys
Vloženo 18.1.2018
Aktualizováno 28.1.2022
Zobrazeno 1 405x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Lehká (alespoň relativně oproti mastodontům, ale novější kousky jsou ještě více lehčí - bohužel na úkor výdrže a nerozbitnosti), hodná (ale zazlobit umí taky), hravá, zábavná, vcelku pěkná s motorem co vám (při dodržení servisních intervalů a trochy péče

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 500 F: Sice mnohem mladší, ale taky dražší než jsem chtěl za druhou motorku dát

První dojmy - Padla hned do ruky - jezdil jsem do té doby na EXC 450 r.v. 2017, takže jsem věděl do čeho jdu. Ucelenější chod motoru než novější stříkačky, mě příjemně překvapil. Táhne pěkně od spodu a když dáte koňům napít, tak umí zatahat za ruce. A co mě ještě moc mile překvapilo je její zvuk - když se otevře, nenechá se zahambit kdejakým laďákem. Dokonce mi majitelé Akrapovičů zvuk xcw závidí...

Motorku bych doporučil pro - Určitě ne úplným začátečníkům, ale již trochu zkušenější jezdci jistě ocení její výkon a dostačující podvozek

Doplňky na motorce - Hliníkový kryt motoru, blástry s výztuhami a Exel ráfky, jiné páčky, spínačka, maska se světlem,na zkoušku pořízena i SM sada

Recenze

17.1.2018
Zatím se seznamujeme.. Při prvním vytažení přispěchal můj 3-letý synek a chtěl se vozit. Rajtovali jsme po zasněžených cestách a loukách.

10.7.2018
Z týhle motorky jsem nadšený. Zvykly jsme si na sebe i když nemám moc času . Sedla mi do ruky a i měkčí nastavení předchozího majitele mi vyhovuje. Kolegové co se na mé XC-W svezli byli též příjemně překvapeni a dokonce někteří si pořídili tento stroj též.
Naučil jsem se s ní překonávat "na bejka" střední klády a i některé výjezdy. Ta motorka dává sama, pro mne zatím neskutečný věci, ani nemusím moc spojkovat (ale do extrémů se nepouštím!!!). Bohužel při poslední vyjížďce jsem špatně upadl na ruku a zlomil si zápěstí. Zrovna ve dnech, kdy jsme spolu zkoušeli na předek a obraty na zadním kole.
V práci mám možnost povozit se na novějších EXC a EXC-F (250,350 a 450), ale stejně se rád vracím za řidítka téhle dnes už starší dámy..
Oleje měním dle manuálu (z práce jsem zvyklý, takže nemám problém), pečuji o tlumiče a dolívám benzín. Podle stylu jízdy si maličko lokne oleje - na počítadle je přez 260 mh. Škoda že mám nucenou pauzu zrovna když mě vše nejvíc bavilo a odhodlal jsem se i na další lewely ve svém poježdění.
Konstrukce je robusní a vydrží spousty pádů i zahození. Vždy jen upravím nastavení blástrů , případně m.dnu předním kolem o strom abych srovnal řidítka a jede se dál. Mám rád techničtější projížďky - překonávat enduro překážky a trialové pasáže. Neholduji bezhlavému poletu po polích nebo cestách.. na takové věci podle mě stejně lehká endura nejsou.
Až se dám zase do cajku, natočím i pár videí a udělám další recenze.









Edit
13.1.2022

Po delší odmlce bych rád shrnul pár poznatků s xcw
Pokud se nesvezete na motkrosové trati s novějšími exc a nebo přímo na kroskách a budete jezdit pro svůj skvělý pocit jen enduro, tak vám zaručuji, že tahle motorka vás nezklame. Motor má skvělý průběh a úžasný zvuk. Kdo ví jak se chová 4takt, potvrdí mi, že do kopců můžete jet skoro kadla kadla a vyjedete. Jasný že z kopce brzdí motorem a to dost, ale pro mě super - nemusím tak často používat brzdy.
na počítadle Mh už má bezmála 400 a nebylo potřeba zatím zásadních oprav. Vyjímkou je spojka (320 Mh), která dostala hooodně pokouřit na Ukrajině při jízdě ve dvou do pořádných krpálů, navíc po tmě (originál světlo vypovědělo službu). Další co odešlo do věčných lovišť byl snímač otáček (360 Hh). Při zimním rajtování ve sněhu najednou nešla natočit, musel jsem ji odtlačit k nejbližšímu obydlí. Tam jsem odkalil karbec a zase ochotně naskočila - odhadoval jsem vodu v karbci, jenže po čase opět problém se startem. Studená chytla na drc, nicméně po pár metrech zdechla a už si ani neškytla. Rozborka, kontrola svíčky, která najednou zase dávala jiskru, sborka, start a opět chcípla...
Toť vše co mě kdy s ní potkalo

Pro lepší spojkování jsem pořídil jinou páčku a teď vydržím daleko dýl s jedním prstem a chod je opravdu znatelně lehčí. Když budete jezdit pouze enduro, tak i brzdy vám budou stačit. Převod se mi osvědčil 13/51(52), ale na žádné dlouhé přesuny to není.

Zkouším přestavět na SM (spíše "pseudomotárd") viz můj deník...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TryznitelDemonu
TryznitelDemonu napsal 26.01.22 v 19:14 1b.

Po lese a loukách se nejezdí, že. Nulu dát nemůžu, jednička musí stačit.

Taz-007
Taz-007 napsal 20.01.18 v 16:44

užívej

Driver-toys
Driver-toys napsal 20.01.18 v 16:38

Díky Jirko

Taz-007
Taz-007 napsal 20.01.18 v 10:42 10b.

máš ode mě prvních 10

Více komentářů



TOPlist