PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CR500
Vloženo 17.1.2018
Aktualizováno 23.4.2019
Zobrazeno 2274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hezka vykonna nahradnice, po skoro dokonale VFR800fi, kterou mi nabourali :/

Více fotografii

První dojmy - Na prvni pohled precijen modernejc vypadajici motorka oproti puvodni VFR800fi...Po nactenych pozitivnich recenzich na vykon me tah motoru prekvapil. :/ Od spoda to sem cekal horsi, ale vrsek hrozne zklamani (nevedel jsem ze je to zavrena FR verze). Velice pohodlny posaz pro jinak dost sportovni moto.

Doplňky na motorce - CNC packy, vyfuk GP (jen pro sport), KN filtr (jen pro sport), tlumic rizeni, Stupacky bez limiteru, Drzak znacky, integovane LED blinkry v zadnim svetle,LED blinkry vepredu, Zasuvka 12V ON se zaplym klickem s vyplim nam 2x USB pod sedlem(dobijeni pres noc), Ucpany AIS system v sani, Privera ve vyfuku deaktivovana, retezovka do sily(-1zub vepredu,letos zkusim jeste +2zuby dozadu) 5barevnych LED indikator prerazeni jak F1, ukazatal aktualniho kvaltu, teplomer + ukazatel dobijeni, 3x kufr pro cestovani, v ECU motoru menim parametry, quickshifter, letos upravim airbox

Recenze

Propadl jsem cestovani a protoze jsem realista a vim, ze vsichni stejne dnes cestuji z 98% po silnici ;) Takze vysoke teziste a spatnou airodynamiku dnesnich modnich SUV "dalnicnich krosek" se 17kolama doopravdy nepotrebuju :p (do terenu patri "slabe" a hlavne lehke moto = a na to mam CR500AF :D ). Navic skoro pul silnicni sezony stejne jezdim jen "na lehko pro zabavu" doma a proto nepotrebuji zadny mohutny kriznik.

Po perfektnich cestovnich a sportovnich zkusenostech s VFR -> Tu mi bohuzel pri posledni dovce pri navratu srazilo nepozorne auto, jsem velice slozite hledal rovnocenou nahradu: (sportovni geny, spolehlivost, rozsirenost v CR, moznost 3kufru, pohodli pro 2, rozumnoui hmotnost+velikost)

Nakonec jsem se rozhodl pro FZ1 fazer GT. Prozatim sem absolvoval pouze 3500km Takze rozhodne nemohu udelat zadnou "cestovatelskou" recenzi, ale sportovni jizda s geny yamahy R1 teda ma neco do stebe :)

Hlavne neskutecny pokrok ohledne presneho rizeni, tuhe a plne seriditelne predni vidle. I ram se zda velice sportovne tuhy. "Demonizovane nizke stupacky" mam bez prepakovani, ale sportovni bez limiteru a tak skrnu doopravdy ojedinele.(dokonaly ideal pohodli vs sport)
Jinak sedi se velice pohodlne i kdyz sedlo by mohlo byt i mekci. Riditka pohodlne jak na enduru :D Pri retezovce do sily jak mam upraveno (zoubek min ve predu), velice vitam seriditelny tlumic rizeni.

Motor ma krasne plynuly sametovy tah. Bohuzel zvuk obycejneho radoveho vysavace, ktery ani nesplha k vyraznym sportovnim otackam(limiter 11800rpm). Motorku jsem neznale koupil skrcenou puvodem z FR (pri testovaci jizde jsem nemal sanci dosahnout vyssi rychlosti a tak jsem nepoznal vykonovy deficit 106k vs 150k.) Mou FR FZ1 se mi diky navodu ve foru tady + zahranicnim podarilo otevrit a vykonu ma motor skutecne uz skoro vic nez dostatek
.
Ale stale nejsem spokojeny...protoze jinak sametovy motor ma velice neprirozenou reakci plynu pri pridani kdyz byl predtim zaklapnut. Udajne 2006 to mel nejhorsi, ale i u novejsich yamah R1 / R6 / FZ6 / FZ1N se to resi(FUEL CUT deaktivace)...Rekl bych ze toto skubani je v zatacce az nebezpecne!!! = budu resit flashovim ECU motoru (flashtune si chci poridit - myslim ze jen PCommander to nespravi i kdyz prej taky pomuze)

Yamahu mam z 50% i pro cestovani... tak me docela sklamala prevodovka s dlouhou jednickou v kombinaci slabeho motoru v nizkych otackach (omezovacc cca 140kmh a poradny tah az od 6000rpm). Pro alpske serpentyny s plnou polni asi nicmoc :/ Resil jsem o jeden zub mene ve predu retezovky a to precijen znatelne pomohlo. Ale zas se mi zda ze pak kvalty dost blizko u sebe a ze 6tka na dalnici muze mit jeste vetsi spotrebu, ktera pro takto malinkou nadrz (18L) je i v originale pro cestovani neprijemna.

Kazdopadne FZ1 ma sve kouzlo a verim az budu mit flashtune pro domaci prehravani ridici jednotky budu nakonec spokojen. Navic co mam sportovni vyfuk jen pro sportovni jizdu, budu muset obohatit smes ve strednich otackah asi..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 24.01.19 v 14:21 10b.

CR500
CR500 napsal 26.01.18 v 11:06

>Sonicek dik za tip...koukal jsem na profil a s tvym popisem FZ1 rozhodne souhlasim a z videa je videt ze ji taky pouzivas . Ohledne toho PC V jsem mysel ze prave NENI TREBA kdyz si prehraju ECU pomoc i "flashtune" az ho sezenu. guicshifter pomoci flashovani jednotky jde prave take udelat(nepotrebuju)... Jinak PC3+5+ign je jen pomocnik na smes/predstih. Mas absolutni pravdu jednotka ECU dela vse ! a kdyz budu mit ten kabel+SW udelam si vse(teda na co si troufnu). Kazdopadne dik za tip na odbornika, snad bude ochotnej trebas poradit i kdyz si to pak budu delat sam(pokus-omyl )...hodne sem to nastudoval z anglickejch for a videi, ale nejaka konkretni rada od zkuseneho s FZ1 by se treba hodila...

Sonicek
Sonicek napsal 24.01.18 v 20:16 10b.

Více komentářů



TOPlist