renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP1 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Perňa_81
Vloženo 25.10.2006
Aktualizováno 7.2.2008
Zobrazeno 2 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


No byla lehce poladěná a znát to bylo dost (152PS). Komplet systém Akrapovič, PowerCommanderII, filtry. Váha klesla o cca 10kg!!

Výška jezdce: 178 cm

Recenze

Cesty: Měl jsem ji jen rok, takže nic moc. Nejdále LBC - Brno na MotoGP.



Další info: Na závody to moc není - potřebovala by moc drahých úprav.. Proto jsem šel do jednodušší a rychlejší GSXR 1000. Na silnici parádní dvouválcový svezeníčko :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidTLR
DavidTLR napsal 30.04.09 v 07:50

krásná SPjednička...tuhle mašinu bych chtěl zkusit. krásná

Dudlajs
Dudlajs napsal 28.04.08 v 20:37

Ahoj jsem nešťastný z mé SP1 vysipala se mi převodovka.Je nějaká rada co dál.Díky (dudlik.ul@seznam.cz)

Perňa_81
Perňa_81 napsal 19.04.08 v 16:34

Hele, je to tak, že na tyhle absolutní hodnoty výkonu já taky moc nedám, spíš mě vždycky zajímá změna před/po úpravě a musí to být změřeno v ten okamžik na stejné brzdě nastavené shodně pro obě měření. To jsem já bohužel neudělal, protože jsem to už koupil udělané (D&K Automoto racing) a dostal k tomu grafy se sériovým průběhem a pak po naladění. Byl tam rozdíl cca 13PS.. Výfuk za 63tis a k tomu commander - myslím, že by to mohlo být i reálný. Nechal jsem si udělat nezávislé měření v Hondě v Liberci a tam to udělalo dokonce 156PS (tohle už jsem i já trochu přičítal špatně nastavenýmu přepočtu brzdy)..hned po mé SP1 tam měřili Fireblade r.99 s laďákem a měl 138PS.. Na něčem jsem už jezdil a vím, že oproti Bladovi 98 (136PS v sérii) to fakt jelo víc a to je SP o něco težší.. Já nikomu nic necpu, prostě jen tlumočím něco, co jsme změřil a viděl atd.. Teď mě čeká měření mé R1 07 a tam si to pohlídám - nejdříve sérii a hned na to s výfukem, filtrem a elektronikou. Pak poreferuji a nemám zapotřebí si tady vymýšlet nějaký hodnoty, mě stejně zajímá víc čas na stopkách při závodech

rooboy
rooboy napsal 02.04.08 v 13:52

mann,lehkym poladenim nikdo nikde z SP1 nedostal 152 koni,na ten vykon bylo potreba vysokokompresnich pistu,ktere vyzadovaly jine ventily a ventilove pruziny,pak nestihaly standartni vacky.Tahle motorka byla opravdu draha upravovat.Se 152 konmi te ale nekdo tahal za nos.

Perňa_81
Perňa_81 napsal 24.10.07 v 14:54

Ahoj honďáku, tak teď přesně nevím, co si představuješ pod pojmem &quot;větší trhač&quot;.. V sérii je SP celkem vlažná a ani ten &quot;dvouválcovej&quot; pocit nebyl takovej, jako na brutálnější Aprilii RSV. Ale neříkám, že po osazení Akrapovičem a commanderem byla špatná...naopak, taková typická hodná Honda, ale s pořádným motorem. Bohužel trochu težší než ty čtyřválce a taky se hůř chladila.. Ta váha byl asi ten problém, proč nemohla GSXR konkurovat. R1 jsem jezdil tehdy jen karbec a ta se mi zdála ve spodu dost divoká, nezlob se na mě, určitě víc než VTR-F.<br />
Já jsem v tý době hledal nejlepší variantu na závody a tam jednoznačně nejlepší vyšla GSXR1000 K1. Už v sérii ten motor fakt &quot;brutální&quot; (nejvíc, co jsem zatim měl tu čest vyzkoušet), jednoduchá a potřebný úpravy minimální..brzdy nic moc <br />
Pak jsem přesedlal na R1 2004. Moc krásná motorka, po svezení pocit, že to prostě netahá jako K1! Ale všechno má svý, má závodnější charakter a co se děje mezi 10-13.500 ot., to je prostě hardrock . Podvozek špica, rozměry taky (ani malá, ani velká a krásně štíhlá) a brzdy zatím nejlepší <br />
Teď jsem měl 2005ku a to je úplně stejný. Akorát jsem ji pomohl výfukama RP a byla skvělá! Těším se na model 2007 - mně se ta motorka líbí jako celek, ikdyž nemá motor jako K5, věř mi, že v otáčkách to letí úplně stejně a navíc tam máš 1000 ot. k dobru..<br />
Ta SP-1 se mi fakt líbila na silnici - poslušná a s laďákama perfektní zvuk! Ale na dnešní čtyrválce to prostě nemá! Ani v tý brutalitě, jak říkáš. Ale líbila se mi, hlavně v tý době, kdy na ni Colin 2x vyhrál WSBK titul. Do dneška je to pro mě nejhezčí a nejzajímavější Honda, kterou kdy udělali

Více komentářů



TOPlist