renocar_duben



PROFIL MOTORKY

TM Racing EN 300 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JirkaMZETZ
Vloženo 16.1.2018
Aktualizováno 16.1.2018
Zobrazeno 1 081x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Zavodak kazdym coulem, o tom zadna

První dojmy - Trochu jsem ze začátku bojoval se startováním. Jinak si sama řekne co a jak. Pro začátečníky to ale fakt není

Motorku bych doporučil pro - Rozhodne to není stroj do začátků. Rve ruce, s kazdym milimetrem plynu se vás snaží víc skopat ze sedla. Když ji ale zkrotite, zážitky jsou nepopsatelny. Ani litr (R1 04) mi nedal to co tahle bestie. A to jsem skutečný potenciál toho stroje využil když hodně tak na 40 %.

Doplňky na motorce - Na motorce je spousta doplňků už od výroby, je téměř dokonala. A tak se dá ladit hlavně vzhledove

Recenze

Tuhle motorku jsem si nevybral Já. To ona si vybrala mě. Vůbec jsem nepřemýšlel protoze mit doma ostre dvoutaktní supermoto většího obsahu byl muj dětský sen.
Najezdeno toho mám si myslím docela dost. Od fichtlu přes ruzne 125 (nikdy jsem neměl 4T) az po MZ 150 (tu mám dodnes a nedám, je to srdcovka). MZ byla moje poslední motorka před TM 300 a tak byl rozdíl markantní ve všem. Ikdyz mam MZ vymazlenou a plne funkční bez tekoucich vidli s pumpou brembo atd, porad je mezi nimi rozdíl 20 let a je ten posun kupředu opravdu znát. Oproti MZ na kterou jsem byl zvyklý a mam na ni za poslední rok najeto cca 20 000 km , je rám opravdu tvrdý, zadne známky kroucení nejeví, brzdy jsou brutalne ostre avšak skvěle davkovatelne a nevadnouci, přední tlumiče marzochci magnum 50 a zadní öhlins, obojí plne stavitelne, skvěle uklidňují motorku i při hodně ostre jízdě. A konecne motor. Už od volnoběhu se vzteka, stavi motorku na zadní kolo a do otáček netřeba ho přemlouvat. Oproti třeba KTM 300 EXC chybi 6 kvalt. Na delších cestách bych šestku ocenil jinak je tam uplne zbytecna. Ikdyz už je motor ve stavu, kdy se blíží výměna pístu, není znát jeho únava. 4 rychle za sebou jdoucí kvalty a dlouha pětka bohate staci. Maximalka je něco přes 150 kmh ale v zatáčkách ji stejne nedosáhnete. Jezdí se do pretoceny 4. Zatáčky jsou pro ni domov, rovinky se dají prekodrcat pod priverou při nějakých 110-120 kmh v pohodě... Spotřeba byla velkym překvapením. 12 litrů v nádrži staci na 150 km při kombinovane jízdě rovinky zatáčky, což znamena ze je o dost nižší než u ostre 125. Záleží ale na nastavení karburátoru. Litr sem litr tam :D. ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist