renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Stomp WPB Race 140 CRF110 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 14.1.2018
Aktualizováno 24.8.2019
Zobrazeno 3 836x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Takový trochu přerostlý rarach pro lítání po lesích a polích.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Dalfos-moto (Libenice)

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Překvapivě se chová jako velká kroska, celkem pěkně jede, ale zatím mám za sebou první dvě zajížděcí motohodiny. Do motoru jsem nechal dát ostrou vačku a upravené sání. V rámci ceny i výborně odladěný podvozek, na to, že je to dělaný v Číně celkem slušné dílenské zpracování, zatím mě dost točí řazení vše nahoru - neutrál dole, přední brzda strašně tupá a neúčinná, zadek to jistí.

Motorku bych doporučil pro - Všem velkým s duchem dítěte, klukům holkám a tátům co si prostě neustále musí hrát.

Doplňky na motorce - Ostrá závodní vačka, upravené sání, jiný typ řadící páky a startovací páky, o něco lepší rychlopal.



Recenze

Stomp přichází na trh prostřednictvím značky WPB s novinkou pro rok 2015 - WPB RACE 140, který se svojí konstrukcí a velikostí blíží dospělým motokrosovým motorkám, je přímo postaven pro všechny, kteří hledají vyšší pitbike s většími koly 14"a 17". Není to jen přeplastovaný rám CRF70 s jinými plasty, pitbike WPBRACE je postavený přímo na velikost kol 14" a 17" - nový rám vlastní konstrukce, delší vidlice, zadní tlumič s delším chodem a dokonale sednoucí plasty CRF110 s příjemně sladěným designem. Motorka vyniká příjemným posedem a ovladatelností, nabízí pocit jízdy na velké motorce, dle našeho názoru motorka, která v této cenové hladině nemá konkurenci. Toť krátké přiblížení stroje od výrobce.

Chtěl jsem se vrátit do terénu, je to výborný doplněk pro jízdu na silniční motorce. Skvělý trénink motoriky, stability, ovládání stroje a fyzické kondice. Navíc se dostanu do míst, kam bych s nikdy nepodíval, je při tom sranda, adrenalin no prostě výborná hračka pro velké kluky. Proč Pitbike, za prvé je to strašně provozně levný a pořizovací hodnota nového stroje víc jak přijatelná, za druhé to konečně budu užívat ne leštit a za třetí, o učení na motorce projevila zájem naše Adélka. Chodí s Honzou, který lítá MR čtyřkolek a tak nějak jí to prostě napadlo. Vzhledem k její výšce a zkušenostem ideální volba. Teda až na ten výkon motoru - 15 koní je už na začátečníka v terénu celkem dost. Však její první zkušenost s obdobným strojem skončila po třech metrech ve stráni. Ale neodradilo jí to.

Máme za sebou první dvě motohodiny, a musím uznat, že je to fakt skvělá hračka, která neuvěřitelně baví, a ještě dlouho nechává v pilotovi blažený pocit a přiblblý výraz ve tváři. Je nutné teď vypustit zajížděcí olej a dát nové mazivo, zkontrolovat ventilové vůle. Proběh je stanoven na deset motohodin. Co mě zatím irituje, tak vlastní plyn, strašně drhne rukojet rychlopalu, asi co nejdřive koupím rychlopal s vačkou, a pak ta přední brzda, musí se na ni silou a je fakt dost tupá. Snad si pak po přesedlání na moje cestovní holky nerozbiju hubu, neb brzo budu mít pravou ruku jak zápasník.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vopák
vopák napsal 18.01.18 v 19:58 10b.

Pěknej pitbajk a dobrá recenze. Mám trochu čínštějšího čínana a je s tim fakt sranda.Neřešíš počasí ani haldu sraček kterou si zrovna projel někde u chmelnice..at' šlape

JirkaCL
JirkaCL napsal 15.01.18 v 21:27 10b.

Jak malej. " za druhé to konečně budu užívat ne leštit "

DoktorARO
DoktorARO napsal 14.01.18 v 19:08 10b.

Ty kraso, to je presne něco, co hledam. Kolik to stalo? A není to malo ten vykon? jakoze moc malo? jsem terenem nepolibeny

Více komentářů



TOPlist