renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 XC (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pete23
Vloženo 11.1.2018
Aktualizováno 1.1.2020
Zobrazeno 4 299x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Britská kráska a taky moje první nová motorka, to jsou nepopsatelný pocity

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br

První dojmy - Měl jsem starší model, takže jsem věděl do čeho "jdu". Na první dobrou je poznat pokrok na podvozku, lepší přední brzda a doladění některých drobností. První dojem z jízdy byl prostě skvělý!

Motorku bych doporučil pro - Pro ajťáky na cestách :-D Vezmu to vážně, pro cestovatele a dobrodruhy, který se vyžívají ve vymoženostech tohoto století stejně jako Já :-) a elektronika jim nevadí.

Doplňky na motorce - Verze XCx , kufry Rambler, botička (SW mototech), padací rámy (SW mototech), zvýšení řidítek (SW mototech), držák navigace (Triumph), mlhová světla (Triumph), navigaci Garmin, uzamykatelný držák navigace (Touratech)

Recenze

Zatím jsem v procesu zajíždění i tak už mohu konstatovat pokrok na podvozku oproti předchozímu modelu vyměnili Kayaby za WP. Další věc na kterou jsem si stěžoval u předchozího modelu byla slabá přední brzda i tady udělal Triumph změnu a vyměnil Nissin za Brembo. Na první poslech došlo i ke změně na motoru a zvukově se více podobá Tiger 800 (2015) co má můj brácha. Charakterově ovšem nemohu říct, protože stále nemohu motor řádně otestovat. Přidali se palivové mapy a tím pádem odpadá pro mě zdlouhavé nastavování ABS a kontroly trakce. Když opominu podstatné věci jako podvozek atd. asi nejvíce se mi líbí trojblik u blikrů, elektricky nastavitelné plexi a USB konektor pro nabíjení pod sedlem.
Více se rozepíšu, až najedu více km.
Pokud chcete zde odkaz na recenzi předchozího modelu





Po roce a cca 23 000 km bych se pustil do krátkého hodnocení. Motor se oproti předchozímu modelu změnil víc než jsem čekal jak zvukově tak i vibrace. U staršího modelu byly vibrace téměř konzistentní po celém spektru otáček. U novějšího nejsou do 5 tis otáček téměř žádné vibrace a od 5 tis otáček se vibrace stupňují lineárně (více než u starého modelu). Motor je prostě perla celé motorky a táhne kdykoliv na jakýkoliv rychlostní stupeň. Přední brzdy jsou, dle mého názoru také krokem v před a Bremba fungují o fous lépe než Nissin. V neposlední řadě bych měl zhodnotit semiaktivní podvozek od WP, no bohužel zde nemohu moc soudit, protože jediný semiaktivní podvozek jsem zkoušel na GS a to je kapitola sama pro sebe, protože tam od přední části motorky skoro nic necítíte. Ovšem určitě WP fungují lépe než předchozí Kayaba,ale zda by mohli fungovat lépe, nedovedu objektivně říct. Co mě ovšem nepotěšilo je drobné cvakání motůrků u semiaktivního podvozku (což dělá každý EXPík) kdy je to slyšet v nízkých rychlostech, ale po roce už neřeším a zvykl jsem si... Původně jsem si myslel, jak hojně budu používat palivové mapy, ale opak je pravdou. Pokud nejedu na nezpevněné cesty, tak mapy vůbec nepřepínám. Elektricky nastavitelný plexi je super, neustále využívám dle počasí, to je prostě bomba!!! Jako mínus bych zdůraznil "malou" nádrž, dle mého názoru by mělo mít cestovní enduro dojezd kolem 350km na jednu nádrž. Průměr na nádrž mám cca 300 - 330 km, což je málo mohli by přidat alespoň 3l navíc... Jako další negativum vnímám, že u TRIPu 1 i 2 se zastaví počítání km na 9999km a na čase 99:59 což jsem vyzkoušel při cestě kolem Pyrenejského poloostrova. Oproti starému modelu předělali uchycení budíků, světel, plexi atd. (na starém modelu se některým majitelům ulomil), ale občas je slyšet drnčení z této přední části, to je asi další mínus. Málem bych zapomněl při 40°C když se pustí ventilátor, váš rozkrok zažije saunový ceremoniál a to je dosti nepříjemné...
Za celou dobu jsem řešil jen dvě reklamace a to bylo "drnčení" zrcátek. Obě vyměněny bez problému a zatím "nedrnčí".
Někomu se může zdát, že zde uvádím pouze negativa motorky, ale veškerá pozitiva jako motor, zpracování atd. jsem neuvedl, ale to jen proto abych se neopakoval... zbytek informací, které jsem nezmínil jsou velice podobné, nebo totožné s předchozím modelem a jsou uvedené u hodnocení staršího modelu
Ovšem i přes zmíněná negativa Triumph zbožňuji a neměnil bych. Stejně jako se starým modelem se parádně vyblbnete v zatáčkách, nebo i v tom lehkém terénu. Jen je dobré "nalít" si čistého vína a říct pravdu, aby budoucí majitelé věděli co je čeká... Není to motorka se kterou bude lítat ve středním, nebo težkým terénu... na to není určená jak světlou výškou ani váhou. Je to motorka na cestování, kdy spolykáte tisíce km jak nic, užijete si srandu po alpských okreskách a nebo ochutnáte trochu prachu při bosenských šotolinkách
Jednou větou univerzál se vším všudy...
Vzhled: 99%
Kvalita zpracování: 90%
Motor: 100%
Podvozek: 70%
Brzdy: 80%
Ovladatelnost: 90% (vzhledem k hmotnosti)
Servis: 50% (malé zastoupení or. servisů v ČR a dostupnost dílů)
Celkem: 90%






Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juraj22
Juraj22 napsal 29.04.22 v 19:30 10b.

Parádní Tigřík, je to raketa
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů

sasos69
sasos69 napsal 02.05.20 v 19:09 10b.

Paradne fotky

newjohn
newjohn napsal 29.03.20 v 10:56 10b.

Pecka Brachu

Clint.
Clint. napsal 01.01.20 v 23:21 10b.

Že si to takto bráchové krosí po světě společně, To mě nezbývá než vám závidět k tomu fajna tigri smečka, no a ty videa, To máte chlapci moooc parádní, ať vám to lítá

domiurbanova
domiurbanova napsal 24.04.19 v 20:31 10b.

Mooc pěkný

Více komentářů



TOPlist