Motorka, kterou mám rád a myslím, že si rozumíme.
Motorka koupena od manra (Klatovy I)
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je to moje první a jediná (vyjma jednoprda a plecháče a babety (-: ) motorka po motoškole (tam Honda CBF 600N), tak mohu srovnávat jen s Honda CBF 600N. Oproti CBF mi XBR přijde pro mě ovladatelnější (lehčí), jinak jsme se rychle skamarádili.
Recenze
Ani jsem moto nevybíral, spíš jen náhodou jsem se dostal k inzerátu a hned jsem tušil, že si budu kupovat motorku.
V cestování je horší, že se na ni hůře umisťují zavazadla, když jedu sám je to ok - věci dám za sebe na sedlo. Spotřeba cca 5.2l/100km.
Už od začátku lehce pocukávala, ztrácela výkon, až se to zhoršilo do stádia, kdy se ohřátá při rozjezdech do kopce až dusila. No, byl pořízen nový karbec Mikuni TM a zdá se, že problémy se ztrácením výkonu jsou pryč.
Až na to, že se po každých 3000km vydrolí spojkové lanko z páky, tak mne zatím nikde nenechala - jednou se vydrolilo v obci s cykloobchodem, měli sice zavřeno, ale prodali - děkuji a podruhé to znamenolo pjéšo výlet v motorkářských kalhotech (cca 2km) do nejbližší vesnice za místním všehoopravářem pro nějaké lanko (-: . Od té doby vozím s sebou náhradní(-: .
Jednou vytekla vydlice.
Musím se přiznat, i když jsem ji to udělal nerad, jel jsem s ní po lesní kořenité cestě a zvládla to.
Když jsem panu servisákovi sdělil, že bych rád nové gumy, že pojedu služebně do Slovinska, nasadil potutelný úsměv. Stejně tak jiný biker, kterého jsem potkal v předvečer výjezdu na benzině. Nemyslím, že bych byl šílený a tak se stala Veteránkou, i do Piraně se podívala. Kiláků přibylo (přes 50k), i koženku v sedle to namohlo - v ohybu pod levou půlou se definitivně vytvořila dost dlouhá prasklina. Člouník hezky přečalounil. Jen těch orezlých míst na rámu nějak přibývá a myslím, že slečení z kůže není daleko.
hezký klasický jendobuch, přeji mnoho hezkých km
Je moc pěkná. Sedí k ní nosič kufrů od Hepco and Becker, který ani moc neruší vizáž.
Pěkná