Dlouho jsem sháněl slušné cestovní moto s vysokým posezem. Tak dlouho, až jsem musel narychlo před odjezdem na trip do Francie něco sehnat. Něco, co je prověřené, spolehlivé a aspoň trošku jede. A tak jsem koupil Horneta. Od posledního čtyřválce a šestiki
První dojmy - Tak jelikož jsem měl silnější, pohodlnější a lepší stroje před tím, tak očekávání se splnila. prostě jsem koupil staré šestikilo a po hodně motorkách se vstřikováním opět karbec - nechtěl jsem na tripu řešit neřešitelné problémy, ale o tom níže. Moto byla v supr stavu, nikam netáhla a byla prakticky bez investic. Jo olej si měním sám vždy hned po koupi, ale evidentně i ten s filtrem byl nový.
Motorku bych doporučil pro - Asi začátečníci tak do 175cm. Má to dobrý dám a stojí pár peněz. Gumy, ikdyž ta zadní mi připadá zbytečně šitoká jsou standarního rozměru, takže i spotřebáky jsou za pár korun. A je to spíš na ježdění okolo komína, ikdyž já si to koupil na 4tisíce KM dlouhý trip.
Doplňky na motorce - topcase
Recenze
Jak jsem psal, koupil jsem ho narychlo a prakticky hned s ním vyrazil do Francie. Dal jsem na něj velký TOP case, válec za prdel a hurá do Francie.
No, posez na mou výšku 188 moc cestovní není, ale týden v sedle se zvládnout dá. Nohy jsou hodně zlomené, nicméně motorka se i přes širokou zadní gumu (180) dobře ovládá. jelikož guma nijak nepřispívá k nějaké supr stabilitě ve vyšších rychlostech, tak musím říct, že tu měli inženýři z Hondy dát užší galusku aby to padalo jsště lehčeji do zatáček.
Znova to byl karbec a s tím jsem si užil nejvíc. holt už jsem si za ty roky zvyknul na stříkačky a ve Francii mě to dostihlo. Když jsem místo s partou jezdil po většinu času sám z důvodu, že to prostě nestartovalo. Jo, vyschlo to, protože jsem to v těch vedrech blbec nestartoval pod plynem - jak jsem psal, bylo to už dlouho, co jsem měl poslední karbce. Navštívil jsem v Provance 2 servisy, vždycky jsme to rozdělali, profoukli a nějak jsem jel dál. A to bez jakékoliv znalosti francouzštiny - aspoň mám o čem povídat. Později jsem se naučil startovat a v pohodě jsem dojel do Čech. Ani mi nic jiného nezbylo - servisy zavřené, dodavatel (protože mi identifikovali problém s nějakým dílem, který jsem měl napsaný na papírku) Hondy dílů měl navíc 14 dní prázdniny - holt Francie. Naštěstí žádný problém nebyl a v Českých teplotách startovala i bez plynu.
Jinak Francii motorově na jedničku, jen začalo mlátit ve spojce - byly načaté lamely. Holt na tuhle babču bylo několik vrcholů přes 2500mnm moc. Výkon. No prostě po těch silnějších motorkách a hlavně dvouválech nezbylo, než to točit, protože se mi zdálo, že to sotva jede.