Sportovně-turistická a velmi spolehlivá společnice s V4 motorem a jadrným zvukem.
První dojmy - První dojmy byly fantastické. Nadčasový design a to stále trvá. Při sepnuti všech ventilů od cca 6750rpm pocit jako na superbiku! Moje historicky 2.motorka po Suzuki GSR 600 na které jsem začínal a učil se jezdit. Po 14.000 km šla Sůza v originálním stavu do světa.
Recenze
Výběr nového stroje z důvodu cest za poznáním. Ochrana před větrem a nepřízní počasí, úložný prostor pro sólo jezdce na týden cestování. Najeto převážně po A, SLO,I a DE 33.000km za 10 let! Každoročně 1 týden mimo republiku na výplach hlavy a odpočinku od rodiny s kamarádem na GSA. Vždy naprosto bez problemů.
Duální brzdy, ABS, VTEC, jak přední tak zadní světla výrobcem zdvojeny pro případ výpadku, v noci svítí 4 předními světly vč. dálkových - svítí jako vlak?.
Vyhřívané originál hefty, přesité sedlo, original 2 postranní kufry, Gipro.
Centrální stojan pro pohodlnější mazání a servis řetězu.
V létě na jihu je potřeba motor chladit jízdou jinak sepnutý ventilátor nepříjemně topí.
Ten spíná od cca 104 st. a v kolonách zejména ve městě nebo na semaforech je to téměř pravidelný cyklus.
Velmi kvalitní dílenské zpracováni oproti ostatním Japoncům. Při sjíždění kopců v Alpách diky V4 motoru krásný brzdný účinek jen motorem diky tomu měněny jen zatim zadní brzdové destičky v cca 30.000km! a dále z preventivních důvodů obě potkávací žárovky za nejsilnější s xenon efektem.
Snese i “podtočený” motor, příjemné dlouhé kvalty, posez mírně sportovní což vnímám zejména na zápěstí při rychlých dlouhých sjezdech.
A jelikož čas nezastaviš tak jsem si letos pořídil komfortnější svezení bez nutnosti mazat řetěz BMW 1600 gt.
Přesto diky kvalitě a pro dosavadní ?% spolehlivosti Honda VFR 800 VTEC zůstává nadále v mé garáži pro třeba cesty městem nebo občasné výjížky nejen do prace. ???.
Pěkná recenze...díky!