Krásná klasická motorka, takovou jsem vždycky chtěl když jsem začal před 30 lety jezdit.
První dojmy - Velmi přátelská, skvěle ovladatelná motorka s nádherným vzduchem chlazeným motorem, svody 4 do 1 a analogovými budíky. Z řady CB prý byla nejsportovnější. Klidně bych ji ale svěřil i začátečníkovi, kdybych se teda nebál, že mi s tím spadne.
Motorku bych doporučil pro - Každému kdo má rád krásné a klasické motorky.
Doplňky na motorce - Zadní světlo je replika z CB 750. Technikem s STK mi bylo řečeno, že s originálním oranžovým by to neprošlo. Zvláštní je, že před tím to nikomu 41 let v SRN ani tady v ČR. nevadilo. Asi jsem to měl napřed risknout.
Recenze
Splnil jsem si sen. Je to vysněná motorka z plakátu když jsem byl malý. Když byla nová chodil jsem ještě do školky.
Koupená, poslední dobou moc nejetá, čerstvě lehce padlá, ale jinak celkem ve slušném stavu kdesi v Čechách. Po pár týdnech práce zase jezdila.
Je na ní pořád co vylepšovat, aby byla v dokonalém stavu, ještě má nějaké mouchy, ale pořád na ní pracuji. Práce na ní beru jako relax.
Je krásná, baví mně se na ní jen tak dívat, jak na pěknou holku.
Nemám rád velké a těžké motorky. Tahle je tak akorát. Jak říkal kamarád "vždyť je to taková čtyřválcová stopětadvacítka"
Dá se s ní celkem i slušně cestovat, klidně za den 400 km.
Podvozek a brzdy s přimhouřením oka splňují dnešní požadavky tak, že se s tím člověk nebojí jezdit v dnešním hustém provozu.
Motor má pozvolný, lineární průběh a aby to trochu slušně jelo musí se točit nad 7 tisíc kde to zabere, ale je to hold čtyřstovka, trhat asfalt jak litrový dvouválec to nikdy nebude. Ale na to bych si asi kupoval jinou motorku.
A když se chceš jen tak kochat tak to jede už od 3 tisíc. Ale nejvíc si užíváš té lehkosti a ovladatelnosti někde na okresce, když to v serpentinách trochu proženeš a připadáš si jako Mike Hailwood někde na přírodním okruhu a ani ten asfalt nemusí být v nějakém super stavu, podvozek to přebere a jednoho to nemlátí do zad a ruce taky nebolí.
Proti moderním motorkám to chce spíše plynulejší jízdu. Ergonomie je taková, že si připadáš jako by jsi na tom už někdy seděl.
Co mně úplně dostalo je zvuk motoru, čekal jsem, že to bude krása, ale překonalo to mé představy. Má to celkem silný a hutný zvuk ale ne nepříjemně hlasitý. Můžu to poslouchat hodiny. Na STK se seběhlo celé osazenstvo a nadšeně poslouchalo, hold doba před hlukovými a jinými nesmysly. Připomíná mi to ty závoďáky z 60 - 70 let.
Ještě jsem objevil další výhodu tohoto čtyřválce, za jízdy se na motor dají pokládat nohy, člověk to chvíli vydrží, kolena si uleví, ale nesmí se jednomu při tom vyhrnout kalhoty...
Jinak s motorkou po půl roce a najetýma 2,5 tisíce km jsem spokojený, na svůj věk velmi spolehlivá, doufám, že ji to vydrží. Spotřeba je 4,5 - 5,5l / 100km.
parádní stroj...
Našel jsem ji náhodou. Kdyby ji vyráběli do dneška, jistě by si kupce našla právě pro svou jednoduchost a syrovost. Přitom provozu s rezervou stačí.
Krásná motorka
Nádhera
Poctivý kus japonského železa pěkná klasika