renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedrito
Vloženo 10.12.2017
Aktualizováno 16.2.2019
Zobrazeno 2 781x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 26.11.2018, Uskutečněno: 14.08.2018, Zhlédnuto: 45x, Firma: FVP


Mugello jako kazdy rok bylo naplanovano na srpen, kdy samozrejme je v Italii nejvetsi mozny parak. Ani tenhle rok okruh nezklamal, takze nas cekalo relativne neprijemnych 50-55 stupnu teplota asfaltu a vzduch kolem 35-38. Takze spravny vyber pneumatik se ukazal jako klicovym (frajeri na Dunlopech nic neresili, Pirelli frajeri pouze objednali 0, no a zbytek prezouval na tyhle dve znacky :)).

Nicmene zacneme od pocatku - z kratsi 14denni dovolene jsem se vratil presne v nedeli vecer a v utery rano jsem uz zase odjizdel smer Mugello. Bohuzel tohle se ukazalo jako problem trosku pozdeji, protoze jsem se nedokazal rychle aklimatizovat na zdejsi casove pasmo (pasmova nemoc, 7 hodinovy posun) a za druhe 15hodinovy let ve vicemene sedaci poloze, moc neprospel mym kolenum. Ale nepredbihejme.

Do Mugella jako kazdy rok vyrazilo hodne frajeru z nasi skupiny, takze byla zase 3dny velka sranda – pro tentokrate nas bylo zhruba 16 (+batuzci), plus minus polovina v pitboxu a druha ve stanovem mestecku. No, vzhledem k teplote byl pitbox proste lepsi volbou :) Prvni den zacal nadhernym nocnim destem a chladnym ranem se suchou trati, takze prvni dva stinty byly naprosto nadherny. Vsichni se seznamovali s okruhem, takze zadny extra tempo se nekonalo. Ja jsem zacal v modry pomaly skupine (chyba lavky) a casove jsem presne balancoval spise na spodni casti zelene rychlejsi skupiny. Nicmene kolem obeda se idylka celkem rozplynula, nastal neuveritelny parak, asfalt se prepalil tak, ze i zabky se roztejkali vedrem :)

Hned po obede nastalo relativne „cerny“ obdobi pro vetsinu ucastniku. Gumy se extremne prehrivali, navic vedro hodne ovlivnilo jezdce, takze po obede to bylo jak na prvniho maje za komunistu, rude vlajky vlaly vetsinu casu. Bohuzel pri jednom stintu se do garaze nevratil jeden z nasich kamaradu – byl odvezen primo do nemocnice s podezrenim na pohmozdeni srdecniho svalu (trochu si zafibriloval) – asi nejvtipnejsi casti bylo, ze se vymazl presne pred tribunou, na ktere sedely jeho 3 deti s manzelkou :) Dalsi stint (pomalejsi skupina) a druhy kamarad se nevratil take – opet skoncil v nemocnici se zlomenou klicni kosti a rukou. Oba v podstate hodne podobne, prehrali predni pneu a ignorovali signaly (drobne prokluzy, nedrzeni stopy) az proste jednou to pneu neustala. Aby to nebylo jeste vsechno, v dalsim stintu nedorazil dalsi z nasich kamaradu (skoncil ve zdravotnim centru – narazeny zebra). Co jsem tak koukal, rozhodne nase skupina nebyla sama, tech zahozenych motorek pred pitboxy bylo az prilis.

Ja po vsech techhle varovanich jsem se spis placal na okruhu, navic se me spis chtelo spat nez jezdit - preci jenom pro me uz byla pulnoc :) No a kdyz jsem vecer dorazil do stanu, tak jsem zase cumel do stropu do 4 rano, protoze byl zase cas obeda. Proste parada :)

Druhy den nepokracoval prilis lepe, protoze pocasi bylo jeste horsi (vitr se ani nehnul). V poslednim stintu pred obedem, jsem poprve zazil, ze behem jednoho jedinyho kola byly ve 4 zatackach po sobe vyveseny zluty vlajky a v kacirku se valelo presne 5 frajeru. Priznam, ze ze takovouhle „tragikomedii“ jsem zazil poprve. Ani mne se nevyhly dve extempore, kdy ustrelila zadni guma a nastesti zapracoval trenink z motokrosu (nezaklapnout plyn), takze jsem skoncil pouze dvakrat na obrubniku. PO cely zbytek dne jsem si hral s tlaky, apod. ale po pravde jsem nenasel optimalni tlak (vzdycky tam takovyto mensi klouznuti na vyjezdu/vjezdu, apod. bylo). Na druhou stranu nejlepsi cas jsem zajel vecer, kdy uz takovy parak nebyl. Bez jakehokoli tlaku na cas anebo vubec snazeni se o lepsi cas jsem najednou nastrelil 2:14:800, coz je o 5 sekund lepsi cas nez minuly rok. Rozhodne jsem mel i navic, ale nebyl jsem v kondici ani mentalne ani fyzicky.

Posledni den uz me bolely kolena tak, ze jsem se ani nemohl posadit na motorku. Takze se sebezaprenim jsem si dal jeste 3 stinty a kolem obeda cele ucinkovani pro tenhle rok ukoncil.

Zaverem asi tak jen to, ze se mne opet potvrdilo, jak moc rad mam tuhle trat – sekce od Casanova po Arabiatta 2 je proste nadherna. Pristi rok bych urcite rad vyrazil znovu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Zhodnoceni sezony a celkove fyzicke pripravy

    Tahle kapitola je spise pro ty, kteri –jako ja- spise zacinaji na okruzich a snazi se najit rady ohledne treninku a vubec pripravy na motorku. Protoze s tim jak clovek zrychluje, zacne si uvedomovat co trenovat a kde ho

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 09.02.2019
    Uskutečněno: 09.02.2019
    Tachometr: 24000km
  • Okruh Catalanya aneb tentokrate bude lip (doufejme)

    Posledni 3 dny na okruhu pro tenhle rok. Do Barcelony jsem odjizdel s relativne smisenymi pocity – na jednu stranu obrovsky nadseni a ocekavani, ale priznam se, ze i relativne uleva z toho, ze uz cela sezona bude za mnou

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 26.01.2019
    Uskutečněno: 16.11.2018
    Tachometr: 20000km
  • Pycha predchazi pad aneb Mostecka tragedie

    Po relativne velmi uspesne prvni polovine roku, prisel na radu domaci drahokam – Mostecky okruh. Po pravde uz jsem mel zkusit tenhle okruh minuly rok, nicmene jsem to musel odluzit na 2018. Zmenou bylo, ze jsem jel se sv

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.10.2018
    Uskutečněno: 13.06.2018
    Tachometr: 10000km


TOPlist