renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedrito
Vloženo 10.12.2017
Aktualizováno 16.2.2019
Zobrazeno 2 781x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.06.2018, Uskutečněno: 11.05.2018, Zhlédnuto: 13x, Firma: FVP Moto


Misano, dalsi MotoGP okruh. Okruh, o kterem vetsina nasi okruhove bandy basni uz od zacatku roku. Tri tydny po uspesnem vikendu ve Francii, se presouvame tentokrate do Misana. Vzhledem k vyjimecne poloze, jede s nami tentokrat hodne babovek. Okruh se nachazi zhruba 5km od plazi, takze vsichni maji zabookovane hotely presne na plazi at nas drahe polovicky moc neotravuji :) Na druhou stranu se nase banda rozrostla do hodne velkych rozmeru – tak nejak se pridali kamaradi kamaradu a najednou je nas neco kolem 20 (mame dve velka stanova mesta) – je to super, protoze v kazdy skupine pak mame alespon 3 frajery (nejvic v zeleny skupine), takze je o zabavu postarano!

Nicmene pri technicke prohlidce a registraci se ukazuje, ze to bude zajimavy vikend – nase oblibena agentura FVP spoluporada Misano s Francouzi (First On Track) a letajicimi Holandany (Bikers Days) a na rovinu prijeli kurva rychli jedinci! Nejvetsi eso byl Marcel Brenner 46 z CEV Moto2. Dusledek vsech techhle rychlych frajeru byl, ze se nejrychlejsi cervena skupina rozdelila na dve, takze celkove 5 skupin! Vse se vyresilo tim, ze nebyla pauza na obed (preci jenom prestavka byla vice nez dostatecna). No byl to relativne frmol, protoze 3. (sic!) nerychlejsi skupina (zluta) mela prumerny casy kolem 1:52.

Jinak prvni den zacal pro me standardne v modre skupine (Nejpomalejsi) – prvni dve 20minutovky jsem stravil ucenim trati a vubec zkouskou ruznych stop. Opet sem identifikoval nektere problemove casti, kde budu zbytek vikendu relativne valcit (zatacka 8 – byla blbe presne mezi 3 a 4, 3 prilis nizko a 4 prilis vysoko, takze experimenty vedly k nekolika vyletum mimo trat – nastesti tahle zatacka ma relativne dobrou unikovou zonu; no a pak samozrejme zatacka 13, zde se hodne bouralo vcetne naseho kamarada – pro me byl problem, ze jsem stale brzdil moc a nenasel jsem za cely vikend ten spravny rytmus, jak se do zatacky dostat a rychle z ni zmizet, podobne jako 8 opet tak nejak mezi stupni 4 a 5). Nastesti hned v druhe 20minutovce jsem dal 2:02 coz me stacilo na to, abych byl vykopnut do zelene skupiny. Zbytek dne jsem si pak v zelene skupine uzival kazdy jizdy a spis trenoval, bez nejakyho tlaku na cas. Pokud se nemylim, tak jsem nakonec skoncil nekde kolem 2:01.

Druhy den se mel konat zavod (na 10 kol) s 25minutovou kvaldou, takze vsichni pilne menili pneumatiky kolem obeda. Ja jsem to bohuzel extremne prokaucoval, byl jsem liny pres obed vyhodit starou pneumatiku. Coz se ukazalo jako kriticka chyba, protoze zadni slick zacal pekne klouzat pri jakekoli akceleraci, najezdu do zatacky, apod. Takze priznavam ze zavodu jsem nic nemel, protoze jsem se spis snazil dojet (a trenoval „plynulou“ ruku a jemny plyn) – vysledny prumerny cas na kolo 2:05 me stacil na pekne posledni misto v nasi skupine s asi 6 sekundama na predposledniho. Obecne to byl vubec vtipny zavod – prvni 4 kvalifikacni casy patrili nasim rychlikum, takze se predpokladalo, ze jeden z nich vezme vitezstvi. Hahaha, jaka chyba – prvni frajer v prvnim kole zavodu zlomil zuby na rozete, takze mu prokluzoval retez a radsi zajel do boxu (kontrolujte rozety pri vymene pneu :)), druhymu zase vibracemi vypadl sroubek spojujici radicku a quickshifter (modry Locktite!), takze druhy v boxech. Tretimu se zase uvolnila GoPro kamera (sekundovy lepidlo!), takze mu vlala na kusu zip tie, takze dalsi v boxech. No a pak zbyval posledni 4 velky favorit – bohuzel se ale vymazl ve 13 a tim pro nej zavod skoncil (v tu dobu vedl s naskokem asi 3 sekund). Hlavne ze odvolali babovky z plaze, at vidi jejich podium :) Samozrejme vsichni se pak stali tercem vtipku pri vecernim grilovani, zejmena frajer bez zubu na rozete. Ja nastesti tak nejak unikl pozornosti vsech, protoze si spis mysleli, ze jsem tak pomaly nez ze bych mel hotovou gumu :) No vecer jsem vymenil gumu, olej a filtr a byl ready na treti den (utok na cas – chtel jsem se dostat nekam kolem 2:00, a mozna ve snu dostat se pod magicke 2minuty).

Treti den zacal vice nez slibne – nova guma tahla jak silena a hned v prvni 20 minutovce jsem se dostal na rovnych 2:00:535. Velice slibny zacatek, nakonec to dopadlo k prekvapeni vsech nadherne: 1:59:283. Musim se priznat, ze reakce nekterych clenu nasi skupiny me vice nez potesily (zejmena nevericne obliceje nekterych namachrovanych litraru) :)

Jinak obecne uplne nejrychlejsim jezdcem celych 3 dni byl Marcel Brenner, pri prvnim vyjezdu nastavil v lehkem treninkovem tempu 1:47, pak se prubezne zlepsoval az skoncil s 1:45. Coz byla studena sprcha, pro ruzne litrare, kdy nejlepsi se dostal na nejakych 1:46 rovnych – na druhou stranu pro me jako divaka to byla pekna skola, jak nekdo dokaze jezdit plynule a kurva rychle (zejmena rychlost v zatackach byla extremni).

No a co rici zaverem – obecne mne moc Misano nesedlo, je to pro me jeste prilis technicka trat a pri mych schopnostech je to spis boj nez nejaka zabava. Urcite bych pristi rok rad jel, ale spis kvuli parte a plazim nez, ze by to pro me byla top trat. V soucasne dobe je to pro me takova 5 v poradi (Mugello/Brno, Aragon, Catalunya, Misano). Navic mne uz trochu dochazel dech/motivace, jak rika jeden kamarad, chybelo mne mojo :) Takze jsem zrusil Cremonu za dalsi zhruba 3 tydny (nebyla jeste zaplacena a navic dlouhy cekaci list) a radsi si uzival klidneho domova a polehaval u jezera nez lital zase na dalsim okruhu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Radek1980 (0) napsal 30.06.2018 v 06:22


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zhodnoceni sezony a celkove fyzicke pripravy

    Tahle kapitola je spise pro ty, kteri –jako ja- spise zacinaji na okruzich a snazi se najit rady ohledne treninku a vubec pripravy na motorku. Protoze s tim jak clovek zrychluje, zacne si uvedomovat co trenovat a kde ho

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 09.02.2019
    Uskutečněno: 09.02.2019
    Tachometr: 24000km
  • Okruh Catalanya aneb tentokrate bude lip (doufejme)

    Posledni 3 dny na okruhu pro tenhle rok. Do Barcelony jsem odjizdel s relativne smisenymi pocity – na jednu stranu obrovsky nadseni a ocekavani, ale priznam se, ze i relativne uleva z toho, ze uz cela sezona bude za mnou

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 26.01.2019
    Uskutečněno: 16.11.2018
    Tachometr: 20000km
  • Navrat na oblibenou trat aneb commedie dell‘arte

    Mugello jako kazdy rok bylo naplanovano na srpen, kdy samozrejme je v Italii nejvetsi mozny parak. Ani tenhle rok okruh nezklamal, takze nas cekalo relativne neprijemnych 50-55 stupnu teplota asfaltu a vzduch kolem 35-38

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 26.11.2018
    Uskutečněno: 14.08.2018


TOPlist