PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedrito
Vloženo 10.12.2017
Aktualizováno 16.2.2019
Zobrazeno 2 467x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Neposedna mrcha, co se rada vytaci do cervena. S touhle motkou proste nejde jezdit na pul plynu anebo na pul "mozku". Je to proste vsechno nebo nic.

Více fotografii

Motorka koupena od Soukroma osoba - Standardni nakup - kamarad kamarada :) Proste mel doma v garazi po synovi motorku, ktera stala pres 1 rok a nikdo ji nechtel

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Obecne je kratsi, takze pri me velikosti jsem mel kolena presne na zahybech nadrze.
Suzuki GSX-R 600: Prekvapive vesti nez Yamaha, ale nejak jsme si nepadli do oka (navic nema TC a motorove rezimy)
Honda CBR 600RR: Nejmensi ze vsech motorek, navic proste s Hondou temperamentem neladime (nemam rad tyhle sedy mysky)
KTM 1190 RC8R: Puvodni plan, ale po super diskuzi s Vojtou z MotoXN jsem zmenil nazor :)

První dojmy - Vubec, ale vubec jsme si nesedli. Myslenkovy proud byl asi takovy - kurva, co si to chci koupit! Hlava dopredu, ruce nekde u kolenou, kolena pokrceny, ze na tom dyl jak do vedlejsi ulice nedojedu. A vubec, ale vubec to nejede. Aha, nastaveni vykonu je na Low, tak to zmenime na High, kurva dyt to nejede ani ted. 8tis RMP - no konecne to trochu jede, 10tis RPM ted uz to jede a 14tis RPM parada!

Motorku bych doporučil pro - Urcite lidem na okruh, v normalnim provozu tahle motka nuti porad jet agresivneji a agresivneji. Normalni courani na ni moc neni.

Doplňky na motorce - vcetne tech, co budou pres zime, je to:
1] APEX 3 osove nastavitelne zvysene clip-ons
2] Domino progresivni plyn
3] pancere + uprava bez ABS
4] Karbonove desky
5] TT stitek Skidmarx
6] R&G set chranicu motoru, apod. + drzak vejfuku + BSB gripy na nadrz
7] BikePlast
8] tlumic rizeni
9] trosku potunene vidlice na moji vahu (90-95kg s vybavenim)
10] ARP prepacko

Recenze

Motku jsem vybral ciste jako motorku na okruh - po me neprijemne zkusenosti jsem vedel, ze ted uz hledani limitu pouze na okruhu. Po pravde mozna jsem to trochu urychlil, preci jenom sem nemel ridicak ani ne 3 mesice (ale na velkejch motorkach uz 2 roky se zkusebnim ridicakem), kdyz jsem koupil tuhle motku. Ale po pravde jsem takovej "intenzivni" (jak si delaji srandu kamaradi), takze nebylo co resit.

Shrnutí roku 2018
Detaily v deníku motorky.

Shrnuti roku 2017

Nakonec jsme ale spolu zvladli 9 okruhovych dni s ruznymi vysledky (nastesti v ramci nasi okruhove bandy 14 frajeru, takze diky jim za vsechny cenne rady). Zacal jsem relativne opatrne pres ruzne zakladni kursy jako seznameni s okruhy, instruktorske skoleni a tepve pak rovnou na standardni okruhove dny.

1] Brno - kde jinde zacit nez doma na super okruhu, takze trenink od Automotodromu Brno s nasi potetovanou celebritou a zavodnikem MotoGP. Jako prvni den na okruhu super, na druhou stranu tam nebyli moc rychli jedinci, takze me to nabilo az prilisnym sebevedomym. Chyba lavky!

2] Hockenheim - Zakladni kurs se Speer Racing; kdyz kurva prsi tak prsi, prselo cely den takze v podstate jsme se jenom tak "placali" na okruhu (mel jsem jeste silnicni pneu se vzorkem). Navic hned druhej stint bouracka 3 motorek, takze sajrajt po cely draze a vynechali jsme 2 stinty. Den na ***. Na druhou stranu tohle skoleni bylo super, protoze nas instruktor byl profi zavodnik nemeckyho Endurance Cupu, takze v pitech jsme vsichni trenovali pozice tela, presunovani vahy, apod. Zatim nejlepsi skoleni! Kdybych mel zazitych jenom 10%, tak bych byl spokojeny. No pristi rok se na to zamerime.

3] Mugello - plnohodnotne 3 dny na okruhu s FVP Moto. Tak u tehle agentury je latka az prilis vysoko - tady mne spadnul hrebinek a jsem za to rad! V cervene skupine jsou casto frajeri co jezdi polo- ci plneprofesionalni zavody (prumerny cas skupiny byl kolem 1:59 do 2:05). Takze pro me modra skupina a jezdi se. Po prvnich 2 dnech patrim mezi nejpomalejsich TOP 5 jezdcu (davaji si mne i slecinky, takze vecer pri BBQ jsem samozrejme tercem vsech narazek). Nakonec koncim s OK casem 2:19:879 (zacinal jsem na 2:45), takze aspon v prvni polovine modre skupiny.

4] Anneau du Rhine - opet se Speer, instruktorsky trenink. Ve tretim stintu jsem porychlil tak, ze jsem dostal osobniho instruktora (z nejrychlejsi skupiny nebylo kam). Tohle je proste problem techhle skoleni pro zacatecniky, mirne pokrocile. Moje prvni bouracka - bohuzel zaclo prset a ja se rozhodl to jeste chvili tlacit. Takze jsem si dal pekny lowsider a motka poprve sla na opravu (nastesti minimalni skody, trochu poskrabane plasty a ze stupacky zustali 2 cm :), jeste ze tak).

5] Catalunya - opet s FVP a opet modra skupina. 3 dny zacali tragicky, druhy stint a uz jsem se vyvalel v kacirku. Motka nastesti bez jakekoli skody! Kurva stesti. Dalsi dny uz relativne OK, skoncil jsem s 2:13:050 (zacinal jsem na 2:29).

Motka je ted pres zimu u kluku z MotoXN, potreba par uprav je velika - zejmena kratky plyn a upravy pro moji vysku (nakopnout dopredu).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ales600
Ales600 napsal 27.01.19 v 12:18 10b.

Pěkná žabička a parádní zážitky, tak ať to jezdí

Luba_13
Luba_13 napsal 27.01.19 v 08:47 10b.

Asi parádní zážitek opět. A další zkušenosti.

Krahy
Krahy napsal 16.01.18 v 01:12 10b.

Paradní počtení, jen tak dál.

jerseySE
jerseySE napsal 15.12.17 v 11:48 10b.

Hezký, je vidět že to bereš opravdu vážně

cebeer
cebeer napsal 14.12.17 v 10:31 10b.

Ty zkušenosti z okruhu Ti závidím ( ale přeju ).
Motorce tohoto ročníku asi není co vytknout. Jsou to úžasné stroje. Jde už jen o to, kdo je sedlá. Přeji hodně štěstí.

Více komentářů



TOPlist