Koupena 3/2017 jako nová skladovka v KTM Shiva Praha ročníkově 2015. Tedy ještě Euro 3, vypínatelné ABS a tak. Lehoučká, obratrná...brzdy, podvozek, vše funguje na jedničku! Fun Factor 9.5/10.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Jízdní vlastnosti absolutní spokojenost, v Brně to na rekord okruhu není, ale i tak si poradí se silnějšími stroji. Na tratích typu V. Mýto nebo Sosnová nemá konkurenci, pak už je to jen o hlavě... Na silnici se trochu špatně hledá převodový stupeň např. pro jízdu okolo 50 km/h, kde 2ka je moc a 3ka málo, určitě by to pořešila změna počtu zubů, ale kvůli tomuhle jsem ji nekupoval.
Motorku bych doporučil pro - Kdo ocení víc obratnost a hbitost než "ukrutný výkon", který stejně málokdo umí využít.
Doplňky na motorce - Vše co R verze má mít + klín pod motor, tank gripy, tank pad, držák SPZ
Recenze
Primárně jsem si Duka kupoval, jako protiklad kompromisního VFR, na kterém se sice dá slušně cestovat i slušně jet, ale od každého tak nějak trochu.
Duke je nejen o polovinu lehčí, ale zejména brzdy (Brembo) a podvozek (WP) fungují neskutečně dobře. Takže zejména ta sportovní stránka je tu naplněna na 100 %. I cestovat se na něm celkem dá, letos jsme byli na Slovensku, v Rakousku. Samozřejmě to není úplně ono, ale dá se všechno!
Pěkná
Parádní stroj, kamaráde 10b.