renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 125 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník RoadBiker
Vloženo 2.12.2017
Aktualizováno 6.7.2019
Zobrazeno 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dokonale mi sedla hned na první projížďce, díky své váze je to v podstatě kolo s motorem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 125X: Vybíral jsem první \"pořádnou\" motorku, ale v momentě jak jsem viděl Duka tak bylo rozhodnuto.

První dojmy - Těžko u dvacky mluvit o výkonu, ale ten zátah co to mělo byl suprovej. Bohužel v 90+ už ten výkon tolik cítit nešel a předjíždění byl úkon na kilometrovou vzdálenost. Posez pro mě ideál, byl jsem zvyklej z Mustanga a tady je hodně podobnej. Kdybych si kupoval dvácu znovu, tak asi neváhám a jdu zase do ní.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji těm, co teprv mají malý noty a učej se jezdit a taky těm, kteří chtěj jezdit za levno do práce a vypadat přitom stylově:D

Doplňky na motorce - Na Dukovi jsem měl homemade špunty do os kol, vyměněný řidítka včetně páček, ty jsem si tam dal štelovací, protože ty originální na mě byly moc daleko. Na chladič jsem si vyrobil homemade kryt a musím říct že svou funkci splnil.

Recenze

Vybíral jsem si první dvacku protože jsem neměl papíry na silnější a nebylo kdy si je udělat. Když jsem projížděl fotky motorek tak mi Duke hned padl do oka a musel jsem ho mít. Najezdil jsem na ní 17000 km a neměnil bych, kdyby se mi nepovedlo ji rozmlátit. Jízda do 70ti příjemná, od 70 začíná víc foukat a na motorce jde vidět že se s větrem dost pere. Brzdy jsou špica, nicméně i ABS není všemocné a povedlo se mi ji při krizovce zvednout na pěkný stoppie zakončený v autě:D Co se týče úložného prostoru, 0, nevleze se tam nic krom lékarničky a toho základního vercajku co k tomu dávaj, zbytek si nacpi kam chceš. Jezdil jsem hodně s přítelkyní a byl to boj co se týče přestávek, těžko říct jestli to bylo sedlem nebo tuhým podvozkem. Spotřeba do 3 litrů když s tím člověk jezdil opravdu jako dobytek. Za ty dva roky co jsem ji měl jsem měl tři reklamace. První bylo čidlo brzdy, svítil jsem pořád že brzdím. Druhá věc bylo zatékání do budíků řešena výměnou komplet budíku. A třetí bylo těsnění mezi hlavou a válcem. Co jsem docela nechápal byla polomrtvá baterie po cca roku, kdy jsem se vrátil z projížďky a ráno jsem mohl roztláčet aby vůbec chytla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist