Pomatuju si jí, když jsem jí viděl poprvé. První nastartování, první jizda. Bylo to 1. března a já jsem na ní jel 12°C po ose domů. Ten den bylo krásný slunečno. Druhý den sněžilo. Byla to láska na první pohled a do dnes je.
První dojmy - Můj první dojem byl, že jedu na kole. Je snadno ovladadelná, brzdy dobrý,nemám snima problém v běžném provozu, pouze na okruhu se začla propadávat brzdová páčka. Když jí držim pod krkem, tak jede jak splašená, krásný zvuk ve vysokých otáčkách, jak když hraješ na piano :D
Motorku bych doporučil pro - Určitě, bych jí doporučil začátečníkům, který chce jezdit na supersportech a jít dál. Na okreskách ti s litrem nikdo jen tak neujede. Určitě, pokud vylezeš z autoškoly, tak na ní nelez. Tváří se jako hodná, ale umí i kousat. To bych ti doporučil CBR125 na dva roky a když budeš tahat všude plnej, tak vlez na GSX-R.
Doplňky na motorce - Byl jsem moc rád, že byla v původním stavu a nikdo jí moc netunil, jak je u nás zvykem.
Průměrná spotřeba - 0.02 l/100km
Recenze
Motorku mám asi 6 let, už jsme spolu toho docela dost zažili. Jde na ní po ČR cestovat, delší výlety pro mě na ní moc nejsou. Nejraději má svižnou jízdu, okolo 10 000 ot/min, kde se jí krásně dejchá. Podvozek jsem si pošteloval podle dílenský příručky, ten mi moc neseděl. Byl měký, tak jsem to pošteloval podle svého citu a OK. Brzdy na okreskách spokojenost. Ovladatelnost je vynikající. Pořád říkám,dejte mi takto ovladatelnou motorku s 200 koníkama :D Spolujezdec - vždy holky z toho jsou pořádně vyklepaný a pro žirafu to v zádu fakt není Uložný prostor, no, něco se tam vejde
Spotřeba na okreskách je kolem 7,5 litrů na 100 km.
Poruchy, teď to přišlo po šesti letech. Že jsem měnil rozvodový řetěz, olej v předních tlumičích tak to beru. Bohužel nyní za tepla tuhne řazení a poté přestane řaďit. Spojka je OK, kolečka v převodovce vypadají jak nové. Takže rozborka. Do jara to musím dát do kupy.
Kde se motorka cejtí nejlíp? Řekl bych, že na okreskách s krásným asvaltem. Samozřejmě, že i v Brně. Tam jí ale potom dělá problém kopec na horu ze Schwantzovky. Tam ti uejdou. Ale jen tak se tam projet je krásný zážitek a doporučuju. Splnil se mi sen.
Parádní stroj, dobrý ročník.
Nevím, jestli jsi měl možnost vyzkoušet ovladatelnost nových litrů, ale já tvrdím, že je stejná jako u starších ročníků šestikil a je k dispozici 185 - 200 koníků.
. Ale na šestky nedám dopustit. Umí to parádně rozparádit. A ty koně navíc jsou u litrů pohodlné, ale ne moc využitelné. Jen občas. Hodně štěstí na cestách.
Krasavice 10B
pěkná K5. Tyhle starší ročníky mají svoje kouzlo
Dej přes zimu dohromady převodovku a pak už jen - ať slouží