Nekompromisní černý "maťák" působící robustněji než ve skutečnosti je. Krásné tvary a nízký posez z ní dělají Low Rider, za kterým se kde kdo otočí. Není to závodnice a pár těch koníků tam chybí, ale bere to pěkně od spodu a na kochačku jako stvořená.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson XL 883N Iron: Harley byl mou první volbou - klučičí sen, ale pak jsem kdesi zahlédl Hondu ve verzi pro USA - Phantom a zamiloval jsem se.
První dojmy - Když jsem si na ní poprvé sedl věděl jsem že to je ono! Sedadlo nízko - pro začátečníka vynikající díky stabilitě. Měřím 188 cm a měl jsem trochu obavu, jestli mi nebude malá. Ne, vše je na správných místech. Při zatáčení a řazení poslouchá parádně, zadní bubnová brzda k ničemu. Přesto, že to není největší stroj, těch 250 kilo budilo respekt, ale po pár stovkách metrech a zkušebních otočkách se mi to hned dostalo do ruky. První zkušební jízdu jsem si dal po Vysočině a křižoval jí 5 hodin abych se s touto krasavicí seznámil a i když mě pak už tlačil zadek, věřte, nechtělo se mi domů.
Motorku bych doporučil pro - Kdokoli, kdo si chce užívat pohodovou jízdu na pohodlném stroji, který prostě nádherně vypadá a poslouchá. Všem začátečníkům i holkám, který jí bez problému uřídí. Mít 2 metry a 150 kilo, šel bych do většího stroje, ale já jsem maximálně spokojen!
Doplňky na motorce - Vance & Hines Shortshots
Mustang solo seat
Padák
Zrcátka Louis
Recenze
Vždy jsem toužil po cruiseru, který bude splňovat moje estetické požadavky i bez všemožných serepetiček a tak Honda Black Spirit byla jasná volba. Původní majitel jí vyšlechtil pomocí brašen, sisi baru a čelního štítu - vše šlo pryč (omlouvám se, ale každý máme o stroji snů jinou představu). Být to dnes bez problémů - už je z ní bobber!
Nádherný stroj, který nemá chybu. Jak ti slouží?
Moc pěkný stroj. Také jsem o něm uvažoval, ale na konec vyhrál řemen a zadní kotouč