renocar_unor

Vlastník Dzanyny
Vloženo 11.11.2017
Aktualizováno 9.1.2021

Červenočerná je prostě nádherná a ještě k tomu na dráťákách

Motorka koupena od soukromá inzerce

První dojmy - První jízdu jsem měl 80 km domu. Hned jak jsem vyjel od předchozího majitele tak mě v zatáčce skoro sundala blondýna v černé X5 která měla hodně práce s telefonováním a uřvanýma děckama, tak jsem hned poznal jaké to je držet takové monstum na jedné noze :) naštěstí se nic nestalo! Jinak si na sebe zatím zvykáme máme spolu najeto něco přes 150 km.

Motorku bych doporučil pro - Každej ať si koupí co chce a co mu sedí.

Doplňky na motorce - Motorku mám plně vybavenou. Hliníkové kufry, kapsičky v padácích, kapsičku nad zadním světlem, tank vak. vyhřívané rukojeti, padáky, přídavné světla

BMW R 1200 GS jsem chtěl už jako malý kluk. Jako každý jsem začínal na 125ccm a pak pořídil BMW F 650 GS Dakar které jsem měl dva roky na rozjezd se kterým sem najel za dva roky něco kolem 10 tis. km. rozhodl jsem se ho prodat a pořídit BMW R 1200 GS. Moje volba v motorce byla hned jasná chtěl jsem prostě jen BMW R 1200 GS tak jsem jen hledal a jezdil se dívat a porovnávat. O BMW R 1200 GS jsem toho trochu načetl moc jsem nechtěl ty první ročníky a chtěl jsem nějakou od roku 2007, ale jak na inzerátu vyběhla tahle kráska sice z roku 2004 tak jsem si řekl, že ji prostě chci! Sedlo se do auta a jelo se na ni podívat a měl jsem vyraženej dech prostě láska na první pohled. Předchozí majitelé se o ni strašně krásně starali všechno si zapisovali veškeré STK přiloženo no prostě tady nebylo co řešit a je doma.

Domů jsem to měl 60 km po dálnici a 20 km po okrskách. Jízda to byla parádní byl jsem nadšený. Po dálnici klidné tempo do 120 km/h a okrsky do té stovky, ale zatím toho spolu nemáme moc najeté jen něco kolem 150 km tak nemůžu moc hodnotit zatím jsem nadšený. Obuté tam mám špalky, ale na příští sezonu je budu přezouvat. Motor si krásně vrní na jaře co budu chtít udělat tak svíčky, řemen od altíku, oleje s filtrama a prachovku na kardanu, už je trochu zteřelá.

Dzanyny
Dzanyny napsal 18.01.18 v 16:34

Děkuji Je vidět, že o ni bylo skvěle pečováno!!! Hodně mě potěšili a výpisky kdy se co a jak dělalo to je taky super, když si to někdo vede. Já jsem to jen trochu upravil a to že jsem si vytiskl manual jen na GS a veškerý servis co jste prováděl tak jsem si opsal do PC a vytiskl a budu v tom pokračovat.

murnik
murnik napsal 18.01.18 v 12:54 10b.

Jéé, moje bejvalka měl jsem ji šest roku, nikdy žádná závada, jenom jsem jezdil a šlechtil k obrazu svému. Dovoz Anglie, naprostý holátko, tak jsem dal: kola,sedlo,padáky,světla,desierto, výfuk,,...
Tak ať slouží a dělá radost

Radisxrv750
Radisxrv750 napsal 11.01.18 v 09:28 10b.

Ta prachovka je běžná věc, jinak vypadá moc pěkně, měnil jsem ji taky 1100kč a trochu práce ,ale aspoň si zrovna prohlídneš kardan a výstupy, na yt je pěkný video jak na to, jinak přeju mnoho km a pěkné svezení

Pedl
Pedl napsal 18.11.17 v 21:25 10b.

Pěkná

context
context napsal 18.11.17 v 20:03 10b.

Moc pěkný bike přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost