renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 620 EGS (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vojta45
Vloženo 5.11.2017
Aktualizováno 2.11.2019
Zobrazeno 1 862x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Výkonná, kvalitní, do terénu nejlepší, co jsem zkusil.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna SM 610 R: Dražší, malý výběr
KTM EXC 450: Krátký servisní interval, pouze pro jednoho, vylítané v mé cenové relaci

První dojmy - Když jsem na moto prvně sedl z mojí XT600Z tenéré, byl to velký rozdíl, motorka je podstatně vyšší a tužší. Výkon je více než dostatečný. Chtěl jsem ji tolik, že jsem přivřel oči i nad vadami, které motorka má. Není to nový stroj a myslím, že by na tom neblyla nějaké jiná o moc lépe.

Motorku bych doporučil pro - Moto sedí tomu, kdo ji chce, jelikož se jedná o starou motorku, musí člověk počítat s tím, že bude muset dost investovat, aby ji dostal do slušného stavu.

Doplňky na motorce - Výfuk z Ducati monster:D, chrániče páček.



Recenze

Tuto moto jsem vybral, proto že jsem chtěl něco lehčího, výkonějšího a pružnějšího, než byla moje Yamaha XT600Z tenéré 3AJ. KTM se mi vždy líbila, proto když se mi naskytla příležistost moto vyměnit, tak jsem si řekl, že to udělám.
Když jsem motorku viděl poprvé u bývalého majitele, řekl jsem si, že ji chci, i když měla více než dost vad. Start motorky přes nakopávačku a absence startéru se mi moc nelíbila, jenže po nasednutí do sedla odpustíte motorce úplně všechno, protože když jede, tak opravdu jede a v terénu se nezastaví před ničím.
Jízda po silinci není na drapákách nic úžasnýho, ale dojet se dá téměř kamkoliv. Úplný opak je když vjedete do terénu.

Motor tahá úplně v celém rozsahu otáček. Vytáhne vás téměř z čehokoliv.

Brzdy jsou akorát, neměl jsem s nimi problém, pouze mi přijde, že už jsou vymačkané třmeny, ale když je v nich dostatech vazeliny, vůle se vymezí.

Podvozek plně nastavitelný, ještě jsem nezjistil, co vše k čemu vlastně slouží, tak zkouším a zkouším. Co pozoruji je to, že mám vůli v přepákování, musím vyměnit, ale i tak motorka hrby bere jeden za druhým.

Ovladatelnost je celkem dobrá, jen je pořád trochu těžší do hard terénu, ale dá se na to zvyknout. Při jízdě jsou cítit vyšší vibrace, ale nic na, co by se nedalo zvyknout.

Jízda ve dvou není zrovna komfortní, ale dojet do 50km se dá. Nicméně přítelkyně tvrdí, že to pohodlné není.

Úložné prostory nula, snad na žárovky po sedlo :D.

Servis je celkem dražší. Něco si dělám sám, něco si nechávám dělat. Teď mám moto v KTM v Brně na seřízení karburátoru, výměny spojky a řetězové sady + olej, fitlr.
Tak uvidíme, ale bude to cca 10000Kč.
Vše vyřešeno, jezdí jak má. :) - Ze servisu už je doma!

Jednoznačně se jedná o dobré moto, ale chce to dát trocha do kupy, motorka je dělaná do terénu a tam ji to sedí nejvíce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 05.11.17 v 09:50

Jo tomu rozumím
Brutální moto

Více komentářů



TOPlist