renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Chunlan 125 Tiger (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník belegost
Vloženo 4.11.2017
Aktualizováno 26.6.2023
Zobrazeno 1 806x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Dobře jezdící úsporný stroj pro cesty mimo dálnici.

Více fotografii

Motorka koupena od Vrahoun (Krnov) - V pohodě člověk, dobrá dohoda.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Bullet Classic EFI: Indické motorky jsou u nás kupodivu dosti drahé. A když se dá sehnat starší kousek levněji, mívá většinou prohozenou brzdu a řadičku.
BMW K 75 C: Prostě na takový stroj nebylo dost peněz.

První dojmy - Na začátku jsem se lekl, že to nejede (proti šestistovce), ale těch 90 mimo obec dává. Dvouválec je znát, zvuk je vyladěný, na dvácu nevypadá, spíš jako větší - vypadá dobře. Hned z koupě jsem si ji vezl domů 300 kilometrů, a v pohodě. Rychle jsem si na Tigera zvykl.

Motorku bych doporučil pro - Skvělé pro začátečníka, který nechce vypadat trapně na mrňavé jednobuchové číně. Pro toho, kdo si chce jezdit kondičně, aby ho neopustily motorkářské zvyky, ale chce jezdit levně. Nejlepší je pro cesty po okreskách mezi městy. Ve městě tam, kde není moc křižovatek (obchvaty, městské okruhy, tunel Blanka).

Doplňky na motorce - Kufry - dva boční, jeden topcase.
Předchozí majitel je měl z nějakého bazaru nebo blešáku, ale vypadají i fungují skvěle.

No a dal jsem si na řídítka hodinky, abych viděl, zda nejedu pozdě do práce.

Recenze

Vybral jsem si 125 kvůli ceně a spotřebě.

Tiger (čínská Honda CM-125) se od ostatních 125 ccm strojů liší hlavně válcem navíc. Na chodu je to znát.
Vypadá pěkně, spíš jako větší motorka. Díky dobře vyladěným výfukům se nekoná ani trapné bzučení malého motoru.
Vzhled i zvuk jsou tedy na úrovni.

Tento konkrétní kousek má především tři kufry, které jsem chtěl, abych mohl pobrat víc věcí třeba i na cestu do práce a nemusel kvůli tomu brát auto. Jsou opravdu praktické a další motorku chci samozřejmě taky s kufry!
Navíc ty kufry na ní vypadají dobře.

Spotřeba je boží, nádrž je asi více než 400 km.
Naštěstí se i přes vysoký věk a výrobu v Číně ukázala jako spolehlivá a dobře jezdící. Kromě motovýletů mne vozila i do práce, od března do prosince, za rok najela 4000 km. Tlačit jsem nikdy nemusel, spokojeni s ní byli i v servisu při údržbě.
Po vyčištění karburátorů při prvním servisu (prý byly hodně zanesené, nejspíš ještě něčištěné) jezdí skvěle, na studený motor hůř táhne, ale po zahřátí není problém. Možná za to může i neoriginální sytič.
Další jarní servis byl už opravdu jenom údržba.

Jezdí v pohodě 90, takže na okreskách ostudu neudělá, na dálnici je to ale tak zavěsit se za nějaký kamion, víc už nedá.
Do města samozřejmě je lepší skútr, který má přeci jen jednodušší řízení (odpadá spojka, kopání kvaltů). Na moje meziměstské cesty se ale Tiger osvědčil.

Hned z koupě jsem si ji vezl domů 300 kilometrů, a v pohodě, takže i delší cesty by nebyly problém.
Od té doby jsme ale tak daleko ještě nejel, moje maximální výlety byly něco přes 100 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 27.06.23 v 15:22 10b.

Sympatická mrška od rejžáků.

jezeveCZ
jezeveCZ napsal 09.11.17 v 20:51 10b.

Pěkná, a už kvůli těm hodinkám nemůžu jinak

Více komentářů



TOPlist