renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 Sport (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jirmal
Vloženo 24.10.2017
Aktualizováno 1.11.2023
Zobrazeno 5 085x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


přišel čas si udělat radost, chtěl jsem něco na vysokých nohách ale se sportovními ambicemi

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: můj favorit, měl jsem testovačku, ale cena \"mimo mísu\"
Kawasaki Versys 1000: opravdu skvělá, také jsem testoval, ale vzhled-charisma nemá jako TT, ani po aktuálním upgrade
BMW R 1200 GS: na ni jsem ještě mladej :-), sice na velkém cenduru v určitém věku skončí většina z nás, ale raději půjdu do TT 1200 Adventure, to platí i v porovnání s KTM 1250 SA
Honda CB 1300S: krásný big-bike, barevná kombinace bílá-červená, byla úžasná, ale už se nevyrábí a není možno sehnat odpočtovku ani v DE

První dojmy - krásný vzhled a detaily, posez jak na cestovním enduru a pohodlné sedlo, široká řídítka, do zatáček padá sama, díky stavitelnému štítku nefouká

Motorku bych doporučil pro - pro každého kdo má něco najeto a chce kompromis mezi sportovním a cestovním bikem a také nic pro menší postavy :-)

Doplňky na motorce - zadní nosič a ALU plotna monokey + novinka od GIVI kufr TRK 35N, v reálu je větší než na foto, ale skvělé provedení a na TT jde krásně, dále jsem upravil - zmenšil přední origo blástry, vypadá to lépe a na funkci to nemá vliv

Recenze

Teprve zajíždím takže vopruz, točit dle tabulky od výrobce, ale jakmile zajedu, doplním info.
To nejhorší mám za sebou = do 160km otáčky do 3,5 tis., to jsem vyzvednul motku v Triumphu v Modřanech a vychutnal si celou Jižní spojku v pátek odpoledne, kolony 10km, nebrzdilo to a srovnával jsem se s elektronickým plynem, ale nikdo mi tam nevjel, takže mezi auty se dalo (Pražáci jsou na motorky už zvyklí).
Nyní už mohu na 5tis. a najednou to začíná dávat smysl, dávám si najeté trasy a už to nejenom jede, ale brzdy fungují , předek na 2 prsty, úžasně padá do zatáček, posez bezva vzpřímený, zalomení nohou na stupačky akorát, je to skutečně sportovec tělem i duší, těším se na další porci povolených otáček
1.serviska = vše OK, jen řadička o 2 zuby nahoru a hned je lépe.
Máme zajeto, nyní už 3500km a točíme na plnej, takže mohu relevantně potvrdit názory mých kolegů :
Motor úžasný, ten 3-vál má blíže projevem i zvukem ke 4-válu, což mi vyhovuje, na volnoběhu je zvuk OK a netřeba laďáku a od 6-ti tisíc krásný hutný, žádný samet, ale odspodu tahá neskutečně a především dostatečně.
Poznámka k palivovým mapám:
mód RAIN = snížený výkon, nepoužívám, ale v pořádným lijáku pokud někde musíte jet déle, se pro opatrné hodí.
mód ROAD = jezdím většinou všude, plný výkon a zcela dostatečné pro normální i sportovní jízdu.
mód SPORT = tak zde musím říci naprostá bomba...sem tam si dám Hořický okruh (300ZGH) nebo jiné skvělé zatáčky, výkon je stejný, ale odezva na plyn okamžitá, motor chytne na výfuku super hutný zvuk a jede to a hlavně tahááá skutečně jako superbike na vysokých nohách, tady chybí jen quickshifter ale je to tak návykové, že lepší si zadovádět a šup zpět na ROAD a v klidu odjet.
Ještě si trochu zvykám na elektronický plyn, ale to si sedne.
Spotřeba a to se neloudám mezi 5 až 5,4l/100km, to je příjemné.
Brzdy na 1 prstík, ale na můj vkus a potřebu by mohly být ostřejší, počítejte s minimální, kratičkou prodlevou při zmáčknutí.
Řazení přesné, ale ne jemné jako u japonců a nahoru bez spojky ani náhodou, bavorák to prostě není , tady chlapci z UK mají ještě co vylepšit pro další upgrade či verzi.
Tovární nastavení tlumičů je pro mě OK, zatím netřeba měnit a myslím, že 80% motorkářů kromě okruhových střelců si s tím nebude hrát.
Náklony a jak jde do zatáček je kapitola sama pro sebe, skutečně tady vám žádný superbiker neujede, otázkou je zda jsi bezmozek a necháš se vyhecovat na běžných silnicích, třeba na Dubé...mám to za sebou i s nemocnicí v minulosti na Káčku a v paměti dobře uložené
Ale nejlepší na téhle motce je prostě posez, řídítka a nohy, jinými slovy si dáš 150km sportovní jízdy a po dojezdu můžeš jít tancovat nebo se prostě projet na kole aniž bys byl vyřízený.
Serviska na 10tis., vše OK, TT mě baví čím dál víc, ten motor a posez a možnost sportovní jízdy je paráda, jakmile najdu zatáčkovitý úsek, přepínám na SPORT a užívám si náklonů, přitom pohodlí a sedíš vysoko a hledíš daleko
Několik výtek po 3 letech strávených v sedle by se také samozřejmě našlo, ale to je pouze pocit a každý biker to má jinak, za mě jednoznačně absence quickshifteru a přední brzda je na můj styl jízdy měkčí včetně předních tlumičů, ale celkově tovární setup jak jsem již psal, je pro pohodlnou jízdu sladěný dobře, TT není nízký superbike, to je jiná parta.
TIGER putuje na Moravu ke spokojenému novému majiteli, takže díky za skvělé zážitky a čas s tak výborným bikem, ale je čas jít dál. Stále doufám že angláni představí nového TT SPORTa 1200, tak už ?!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jatzek
Jatzek napsal 15.06.23 v 19:44

A kolik už jsi na tom krasavci najel?

Vitaro
Vitaro napsal 27.06.19 v 15:02

Ahoj,
jake pneu mas na masine a jak jsi spokojen?Diky za info.

čeplin
čeplin napsal 31.10.17 v 18:00 10b.

hezký stroj

Lamar
Lamar napsal 30.10.17 v 19:11 10b.

Zajíždění vopruz je... Ale vyplatí se - uvidíš

Stryko
Stryko napsal 27.10.17 v 01:45 10b.

Neskutečná nádhera!! Vybírat ted novou mašinu, volil bych úplně stejně, i barevné provedení Tak at mašina slouží a baví tě

Více komentářů



TOPlist