Honda VFR 1200F (2012)

Vlastník DejvGSR
Vloženo 14.10.2017
Aktualizováno 13.8.2020

Vloženo: 14.06.2020, Uskutečněno: 13.06.2020, Stav tachometru: 37398 km, Zhlédnuto: 19x

Už v pátek se výrazně oteplilo. Dusno, vlhko, ale konečně navečer sluníčko. Sobota slibovala minimálně půl dne od rána nádherné počasí a pak přívalové deště. V sedm hodin jdu venčit Bennyho. Na teploměru 24 stupňů. Radar i předpověď déšť odkládá na pozdní odpoledne. Jdu do garáže pro motorku a v půl desáté se soukám do kombinézy. Teplota stoupá, čůrky potu mi pod přilbou stékají po tváři, rozjíždím se a nápor větru přináší blahodárné ochlazení. V Liběchově tankuji plnou nádrž Vervou a dofoukám pneumatiky. Plán cesty: Dubá, Zahrádky, ČL, Nový Bor, Kamenický Šenov, Česká Kamenice, pak prudce doprava směr Chřibská, Jiřetín pod Jedlovou, Svor, Nový Bor, Sloup v Čechách, Pekelné doly, Zákupy, Mimoň, Doksy, Dubá a přes Liběchov a Dupské zatáčky dom. Po vyjetí z Liběchova se těším na zatáčky, ale provoz je hustý, proplétám se mezi auty, a ve stínu a lesních úsecích je vozovka mokrá. V Deštný navíc v serpentinách pod dětským domovem udělali povrch z toho hnusného litého asfaltu. Motorka na něm v těch rýhách slušně plave a já mám staženou prdel. Teplota za jízdy přijatelných 26 stupňů, ale už nahoře u Svoru stoupá na 27, co bude dole? VFR si krásně přede, opět mě překvapuje, jak umí být pohodlná. Občas otáčky atakují červené pásmo a motorka letí. Stoupání z Jedlové na Šébr snadno atakuje a překračuje 200 km/hod. Ten motor je fakt dobrej. V Sloupu jsou silnice už opravený, od loňska jsem tam nebyl a jsem mile překvapen. Koupaliště otevřené. Úsek v lesích u pekelných dolů je mokrý, všude spoustu aut a turistů. To je peklo po tom Kovidu. Všude lidi. Krátce se zastavuji v kempu Borečeku u Hradčanského vojenského letiště. Během posledních pěti let jsem v Ploučnici neviděl ještě tolik vody. Supr podmínky pro vodáky. Tiše závidím lidičkám v kánoích. Zrovna se tam jedna dvojice cvakla a sbírá věci z vody. Taky bych se cachtal. Teplota už 30 stupňů, v kombošce , no radši nemluvit. V Dubé na pumpě dávám studenou vodu, chvilku čumím na mašiny a letím domů. Provoz je už volnější a silnice oschlé. Pár zatáček se mi daří dobře trefit, jsem spokojen.

Hogon (75) napsal 14.06.2020 v 16:38+1

Ten litej asfalt dělají schválně, to aby jsme tam nejezdili.

SlimM (48) napsal 14.06.2020 v 13:43

Parádní trasa

nuna (0) napsal 14.06.2020 v 13:42

PSanec (130) napsal 14.06.2020 v 10:53+1

Zdar.Včera taky výlet na HD.Stejně jako ty jsem vyjel před 10hod.Směr Mělník,Dubá, Zahrádky, Litoměřice,Štětí,Liběchov,kde tankuji nádrž za 270 Kč/skvělá cena/,domů.Provoz byl hustý,ale to já miluji,je to pořádnej adrenalin,jedu vabank.Taky mne překvapily mokré zatáčky na Dube.Vo tom mizerným asfaltu vím.Tam jedu jako při posranej.Jo život na motocyklu je fajn,akorát že ten čínskej brouk a naše nekompetentní vláda/ale dnes je to všude dost podobný/ nám minimálně na příštích 10let silně zkomplikovali život.Již nikdy nebude dobře,jako byl rok 2015-2019.Jsem velkej pesimista,ale realistickej.Měj se,užívej zbytek dobrých času/mluvím o nás a Evropě/.Doba kdy jsme drancovali celej svět pomalů končí,konečně líní Evropani poznaj trochu bídy a budou muset víc makat a snad si ušijou jeans kalhoty sami,a né děti asijatů.

• Prodej

Dnes jsem prodal své vymazlené VFR, cena byla taková, že jsem to prostě musel udělat.No život jde dál. Tak ať novému majiteli dlouho a dobře slouží, musím přiznat, že to byla opravdu dobrá motorka a bohužel se už takové

Typ: Prodej
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
  • Triumph Tiger 1200 Alpine Edition

Vyzkoušel jsem BMW R 1250 GS, novou Hondu 1100 Afriku a teď konečně přišla řada na Tigera 1200 v edici Alpine. Dojel jsem do DK moto Praha na svém VFR a v deset hodin jsem přebíral Tigera. Krátká instruktáž a hurá na výl

Typ: Reportáž
    Vloženo: 07.08.2020
    Uskutečněno: 07.08.2020
  • Podvečerní Chřibská

Tento týden jsem měl dovolenou. V devět ráno jsem vyrazil na kolo a přijel dom po druhé odpolední, na tachometru přesně 100 km a 762 nastoupaných metrů při průměrné rychlosti 23 km/hod. No co budu povídat, utahaný jak ko