Těžký cesťák se vším všudy, nacpaný elektronikou.
Motorka koupena od FIRMA:Acut Moto (Karlovice) - Super přístup. Žádný problém.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - O tomto stroji bylo napsáno niž mnoho článků. Měl jsem Kawu 1400 GTR (2008), která šla již do světa. Takže je s čím srovnávat. Kawa byla víc sportovní. Ale BMW se nenechá jen tak zahanbit v jiných parametrech. Stárnu a je třeba víc pohodlí, což báwo splňuje.
Motorku bych doporučil pro - Všem cvokům jako jsem já.
Doplňky na motorce - Padací rám. Zakoupeno Motogart Dolní Měcholupy. TopCase GIVI 47l.
Recenze
Jen na kawě jsem najezdil za dva roky cca 20tis. Na BMW zatím pouze asi 1000km. Báwo má hmotnost 320kg pohotovostních. Kawa jen o 20kg méně, takže rozdíl minimální. Báwo má určitě vyšší těžiště, což se projevuje i horší manipulací na místě. Při jízdě však nepodstatné. U báwa se "nemusí" řadit. Převody jsou o dost kratší. Není problém s tím jet 60 na šestku, což by byl u kawy problémy byl. Oproti vyššímu obsahu má však nižší spotřebu, cca o 0,3l, což mě překvapuje. Báwo je nacpaný elektronikou, ABS, kontrola trakce, palivový mapy, adaptabilní podvozek, natáčení světlometu do zatáčky, centrální zamykání a další děsivé množství informací v palubním počítači, s možností vše ovladačem zjišťovat za jízdy. Listovat tím za jízdy je vo hubu. Množstvím těch informací jsem se však zatím úplně neprokousal. Fakt dobrý jsou duální brzdy ovladatelné pravou páčkou. Nožní jen na zadek. Boční kufry jsou obrovské. Dokoupil jsem TopCase GIVI 47l. Takže úložného prostotu až, až. Po zakoupení jsem si udělal sám základní servis, výměna olejů, vzduchového filtru. Vynulování limitu servisních úkonu, kontrola systémů a výměna brzdové kapaliny Invelt Praha. Zatím maximální spokojenost.
Fakt krásná motorka.
nemá chybu
Krása , nic jiného než 10.b nevidím.
Káčka zaslouží 10 bodů, díky Šimi57
To bude poježděníčko nezapomenutelné .