renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 Sport (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Čičin
Vloženo 11.10.2017
Aktualizováno 25.10.2017
Zobrazeno 3 958x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po zkušenostech s Tigrem jsem neuvažoval o něčem jiném.

Více fotografii

Motorka koupena od Triumph Olomouc

První dojmy - Stejná pozice jezdce, všechno funguje hladce, jako nové ;-)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce neokoukanou motorku. Předpokládám, že i tento model bude univerzální a vhodný jak na delší cestování, tak na krátkou sportovnější projížďku.

Doplňky na motorce - Originál hlavní stojan a vyhřívané rukojeti. Origo padací rám je objednaný, čekám až dorazí.

Recenze

S předchozím Tigrem jsem byl spokojen, doufám, že s tímhle budu taky.

S odstupem času a po ujetí asi 1800 km je čas na nějaké fotky a první zkušenosti.

Sedlo je měkčí než měl model 2007, jsem zvědavý na delší cestování. Spolujezdec sedí výše než předtím a pociťuje i silnější proud vzduchu stejně jako jezdec. Turbulence naštěstí nejsou, aerodynamika polokapotáže je velmi dobrá. I přesto uvažuji o nějakém deflektoru, uvítal bych větší ticho v helmě.

Doplnil jsem Tygříka o nosič a plotnu od Givi. Top case je provizorní, zatím jsem použil jeden z bočních kufrů. Na sezónu ještě doplním o Givi nosiče bočních kufrů a přibude horní kufr.






Originální vyhřívané rukojeti jsou udělány jinak, než u předchozího modelu. Jednotlačítkové ovládání má opět dvě úrovně vyhřívání.





Zmáčknutím tlačítka dojde k zapnutí na silnější intenzitu výhřevu, toto je signalizováno červeným podsvícením bílého tlačítka. Po dalším stisknutí se sníží intenzita na slabší úroveň vyhřívání a barva podsvícení se změní na oranžovou. Třetím stisknutím se vyhřívání vypne. Šířka i design vyhřívaných rukojetí je stejná jako u nevyhřívaných a přívodní kabely jsou vedeny vnitřkem řídítek. Na straně levého uchycení řídítek vystupují ze spodní části řídítkové trubky a společně s celým svazkem vyhřívání jsou vedeny s kabeláží levého ovladače a bowdenem spojky ke konektoru na pravé straně motorového prostoru. Celé řešení je elegantní a nikde nic nepřekáží. Po zatím krátké zkušenosti mě ani ta nejvyšší úroveň tepla nepříjemně nepálí do dlaní.

Co mě překvapilo je hlavní stojan. Na předchozím modelu jsem měl SW Motech, ale postavit motorku na ten originální jde nesrovnatelně lépe a lehčeji. Originál mi přijde nepatrně kratší a na patkách stojanu jsou výraznější skosení předních hran, tak proto asi ta snadnější manipulace.

Elektronický plyn, jízdní módy a hlavně tempomat jsou skvělé vychytávky. Jízda s tempomatem na delší trasy by mohla být příjemná.

Převodovka funguje mnohem hladčeji a jemněji, ale i tak mám někdy problém zařadit z jedničky dvojku a naopak. Snad se to naučím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomixx
tomixx napsal 30.07.18 v 20:25

😎👍👍👍

mvk73
mvk73 napsal 16.02.18 v 22:41 10b.

Nazivo je krajsia ako na foto. Je to skvela a nedocenena masina. Pre fajnsmekrov.

vm66
vm66 napsal 03.02.18 v 15:27 10b.

Původně jsem si myslel, že ta šedá bude nudná a nevýrazná...spletl jsem se, hlavně v reálu je neskutečně elegantní...asi to vidím za pár let na upgrade...

killerrebel
killerrebel napsal 22.12.17 v 20:54 10b.

supr...

tomixx
tomixx napsal 26.10.17 v 19:52 10b.

Více komentářů



TOPlist