renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Smrči-GSX-F
Vloženo 9.4.2005
Aktualizováno 3.1.2016
Zobrazeno 4 750x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.6

Popis motorky


Tak již dělá radost novému majiteli... Doufám, že mu bude sloužit minimálně tak dobře, jako sloužila mně.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Porovnám-li zpětně GSX-F s novějšími stroji, co jsem kdy vlastnil nebo řídil, tak se jedná o obtloustlou, neohrabanou a nebrzdící motorku s dobrým motorem a komfortem. :-)

Recenze

Zkušenosti: Hodně lidí jí nazvalo tramvají. Suchá hmotnost 220 kg je hodně znát hlavně při manévrování na místě. Po rozjetí se kila "ztratí" a vynikne vcelku dobrá ovladatelnost. Menší problém mám s manévrováním na horším povrchu - celým chodidlem došlápnu pouze na rovině. Výkon 68 kw je na sportovně cestovní stroj akorát. Motor je vyhlášený držák a Suzuki ho bez drastických změn používá od roku 1986 (v té době v GSX-R). Příjemně táhne již od nejnižších otáček (klidně od 1 000 ot/min) a bez výrazných propadů ve výkonové křivce pokračuje až k 12 000 ot/min. Největším zátahem se projevuje od 8 000 do 10 500 ot/min. Při klidné jízdě není problém jezdit za necelých 5 litrů na 100 km, po dálnici na plný plyn si naopak ráda vezme i 9 litrů. S tím souvisí i maximálka - tachometrových 245 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne papírově za 3,5 sekundy, v reálnu samozřejmě záleží na řidiči. Svou GSX-F mám obutou do pneu Dunlop Sportmax D 205 o šířce 120 mm vpředu a 150 mm vzadu. Sjíždějí se relativně rychle, ale nedám na ně dopustit díky solidní přilnavosti. Náklony rám snáší dobře, pouze při podélných nerovnostech na silnici se trochu rozvlní. Překlápění ze strany na stranu je otázkou zvyku, ale jde to poměrně snadno a rychle - určitě to ale nelze srovnávat se sportovní šestistovkou. Jízdní komfort je na vysoké úrovni, přední vidlice i zadní centrální jednotka jsou nastavitelné. S větrem jsem nikdy neměl problém, zřejmě to bylo dáno turistickým plexi - do rychlosti 170 km/h jsem mohl sedět úplně vzpřímeně a jízda byla stále pohodlná. Nyní je na mašině plexi racingové - vypadá líp, jen dost fouká už od 130. K pohodlí přispívá i rozměrné a měkké sedlo spolu s vyhřívanými rukojeťmi. Zvuk motoru s originálním výfukem lze s trochou nadsázky přirovnat k vysavači, proto jsem nechal motocykl osadit parádním laďákem od pana Vejslíka z Jindřichova Hradce (znalci ví).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
napsal 09.12.07 v 20:28

teda ty ses ale spisovatel pavliku

smazany29690
smazany29690 napsal 17.01.07 v 00:58

No neprahanis to s tou delkou ? ))to je maras. doba to musela byt asi dlouha no

Smrči-GSX-F
Smrči-GSX-F napsal 08.12.06 v 11:23

Díky všem! Jsem rád, že ta doba strávená psaní těchto textů byla k něčemu dobrá...

Pivko
Pivko napsal 04.12.06 v 22:28

taky jsem se začetl.

jíířan
jíířan napsal 04.12.06 v 17:47

Super , moc pěkně se to četlo , jednou bych chtel neco podobneho taky absolvovat, snad se to podari...preju hodne stejne dobre prozitych km na Buse..

Více komentářů



TOPlist