Již třetí VTR v mojí garáži nějak jsem na tuhle mašinu nemohl zapomenout tak jsem pořídil pěknej málo jetej kousek.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-9R Ninja: důvod neuveden
První dojmy - Narazil jsem na kousek s nájezdem 28tis km nepadenou a stav opravdu odpovídal najetým KM tak nebylo co řešit, jsou na tom komlet překopaný výfuky na laďáky vycpaný racing vatou, černý plexi, manuální napínáky, kufr givi, tahle motorka je ideální volbou na český okrsky.
Recenze
Žádné ABS, žádný řízený katalyzátor a už vůbec ne elektronický motormanagement. Místo toho poctivá rovnotlaká „osmačtyřicítka“, manuální sytič (Pamatuje si vůbec ještě někdo, jak se používá?) a spotřeba poctivých „deset na sto“, když jste se nestyděli zatahat za plyn. Do roku 2000 tak Firestorm (v USA Superhawk) s 16l nádrží nabízel téměř směšný dojezd. VTR ve svých dvou velkých spalovacích prostorách ale dokázalo rozdmýchat opravdu smyslný oheň. Ten se postaral o solidních 110 koní – ve spojení s 220 kily hmotnosti a několika neotřelými technickými řešeními (boční chladiče, kyvná vidlice uchycená v karterech) šlo rozhodně o ambiciózní představení
moc pěkná