renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 06.06.2020, Uskutečněno: 06.06.2020, Stav tachometru: 14444 km, Zhlédnuto: 29x, Firma: DFRA , Bod zájmu: AUTODROM MOST


Dej si kafíčko dortík a počti si co se takhle děje na okruhu:

V neděli večer jsem přijel z Brna kde, jsem spolu s Kopytama zkoušel mokrý podmínky (track 10° Air 9°C) a po vyprání plen jsem rovnou přebalil směr Most s DFRA agenturou.

Spokojen s tréninkem v Brně, kde se povedl i das Kulturprogram ja! Jsem připravil plán cesty jelikož jedeme s Roumenem spolu po ose. Plán je jasný odpoledne v úterý a čase T se sejdeme u garáže přiložíme Daytonu 675 k mojí R6.
Box je objednán z minulého týdne, dokonce i sestavu máme jasnou moje maličkost, Roumen, Mišule + James a rookie zabiják Vojta.

Zabaleno jest a vyrážím směr doupě Tajfuny jak přezdívám své R6 (podle bývalého majitele Ö (d)znaka Tayfuna rozuměj čistého němce). Teda zabaleno, jedu v autě sám proto se moc nezabývám rovnáním. Takže trochu gipsywagen ale jedem.
Chytře jsem po příjezdu z Brna nechal moto na vozíku jen povolené kurty. Operace připřáhnutí a dotažení je dílo okamžiku. Vyrážím jako sběrný kurýr k Roumenoj před garáž. Za chvíli začíná rovnání na vozík, který je slušně naložen a auto dostane zápřah.

Roumena potěším, jelikož jsem mu rovnou oznámil, že opět v autě se mnou jede pak rezervus palivus naftus takže až mávnu, děláme pit stop na benzině. Teda mávnu až bude dojezd nula jasné. Duo wowcí na hlínách w metle s woknama v elektrice se vydá směr Most u mě navíc v dechtu. Cesta ubíhá v pohodě a telefonuji s kamarádem Novisem, který řádí na sprintech se svojí R6 a řešíme dobíjení. V rámci rozhovoru zmíní pana Kubičku jako vítěze x sprintů ve Vodňanech kde přijel Novis a zpráskal všechny to, ovšem netuším jaký spoiler tím vytvořil.

Jedeme na spotřebu a děláme pit top v Mělníce na shellce. Sličná čerpadlářka narozená v roce asi 1919 mě tlačí do hlavy lepší naftičku protože vidí, jak táhnu vozík. Jasně jezdím na vyjetej olej a ty mě tam budeš cpát V power :D když neuspěje s naftou tak mě tlačí navíc benzín do motorky, že musím mít lepší akorát paní netuší, že nejvíce záleží na spojení zápěstí a mozek než na palivu. No debatu o oktanovém a cetanovém čísle paní vesele ignoruje a hlasem zkušené trhovkyně mě doslova push harduje lepší palivo. Moje vůle je pevná proto paní nakonec prohrává.

Kdo na benzině vyhrává je Roumen protože kafe bez kartičky je levnější než se shell kartičkou ….. to dá rozum ne? OMFG
Já si dám ledovou kávu a nanuka míšu Návrat do povozu a za chvíli po dotažení kurtiček motorek se vydáváme směr D8 a MOST. Cestou omrknu jednu štiku v passatu ale má tam starýho žraloka tak nic :D

Cesta na pohodu a chvíli po půl sedmé jsme v Mostě. Provedeme přiblížení k vrátnici dromu a očekávám frontu na parkování před závorou ovšem tam je zábrana a vrátnej zvedá závoru.

Nooo krásný. Vjedeme do paddocku před boxy a tam je překvapení. Krom dvou dodávek tu nikdo není. Organizátoři nikde a zajímavé věci se dějí nad Litvnínovem kde je slušná bouřka včetně blesků. No nebude trvat dlouho a paddock začne zkrápět solidní voda. Parkujeme před boxem 11 a dělám si srandu, že vezmem za kliku od nějakého boxu a kdee bude otevřeno tak to tam znárodníme a vstoupíme tam jak rudá armáda? dočasně. Sestava je skoro kompletní přijel James+Mišule.
Není to vtip ale jedenáctka je otevřena a za chvíli v boxu přečkáváme další kropení.

Do této vody přijede celé zázemí DFRA a po určité době jdeme do boxu č.3 zkusit klíče. Dohoda rychá a férová. Klíč č.11 je náš.
Poslední část boxu je Vojta, který přivezl Fároše SP v civilu ….. kus hezkého biku ? ale hlavně to nerozjebej na tomle by si kačer hezky pošmáknul.

Vybalíme ancábl a probíráme historky z okruhů. Sám mám v plánu přezutí moto jelikož mám nazuto na mokro. Ono teda se to jeví jako špatná volba protože chčije a chčije. Ale věřím ,že ve skupině 2 co pojede 9:40 bude sucho. Celkově nemám úplně formu večer ponocovat tak kolem půl dvanácté se odeberu po kafi směr postel. Asi to beru vážně a útok na osobáček musí být. Cíl udržení skupiny 2 je jasný. Proti jiným večerům na dromu se dá tohle shrnout výrokem Jeremyho Clarksona – Volvo před domem vypovídá něco o vašem sexuálním životě.

Usínám a ráno se budím později ale je hezké vlhké ráno tak se pomalu po snídani připravujeme na kroužení. Podíváme se na rozpravu a nic nového pod sluncem.

Ráno nastala jedna věc a to, že jsem nezapínal všem v boxu nahříváky ale James nám to zapnul ?
Následuje fronta na výdej transpondéru ve věži. Fronta jak za dob Milouše Jakeše na banány a americký pračky. Výsledek je po půl hodině jméno příjmení motorka objem kategorie a další info. Poslední info co tam chybělo byl průměr levého varlete :D
Hotovo jdeme na věc.

První na dráhu vypustíme Vojtu, kterého doprovází táta a kamarád. Dobře to má podchycené navíc chlapec je z Hradce jako já takže máme v boxu koutek HRADEC TO JE VÁLEC!

Jako druhá na věc jde Mišule a následuje skupina kde jedu já i Roumen. První runda na seznámení a po prvních dvou kolech trochu přitlačíme na pilu. Je znát, že dost lidí tu má méně najeto, protože se vytváří docela slušné špunty na dráze hold skoro 50 lisí na grupu není v Mostě nic moc. Každopádně první kroužení v Mostě po necelém roce je fajn.
Po konci tréninku jsem spokojen a jdeme se připravovat na další rundu. Kafíčko vtípečky klídek pohoda.
Jdeme na druhou rundu kde se zrychlilo a docela se závodí takže to vypadá následovně, jako obvykle s litrama na rovině mě seknou a nálet do zatáčky se přiblížím na brzdy ale nemám to málo to poslat to před ně …. Bohužel no ? takže trénuju výjezdy a stopu.
Vše běží krásně, Vojta to seká ve sk.4, Mišule v 3, my v 2 a James v 1

Obsazené máme všechny skupiny tak máme přehled co se kde děje.
O zázemí agentury bylo napsáno mnoho, takže netřeba popisovat. Osobně mě jde primárně cena/čas na dráze. Je fajn jako jinde mít energy drink, kofolu apod. tady to je ve větší míře. Co se mě líbí je servisní shop + PP „boudička“ kde něco nasaju.

Je tu poslední dopolední runda před regroupingem tak jdeme na to. Počasí ideální dráha cca 35°C polojasno teplo.
Jedeme a velmi slušné tempo, sám jsem v tréninku o cca 0,9s za osobákem což je nadějné na zadní pneu typu médium chlívek spíš médium rare ….
Naháním se s jednou RSV4 tak to dalo fušku a pak přijde to, co bych nazval race incident. Nájezd na cílovku a docvaknu jenu bílou R6 s #8 na podsedláku. Borec jede na cílovce a já se hezky vezu v pytli s tím, že ho vyřeším na brzdy. Ovšem brzdím jako obvykle abych měl jistotu dobrého průjezdu a borec brzdí ještě dále a vesele si to probrzdí a štráduje si to rovně. Já sklápím do retardéru krásně ale borec jak dobrzdil tak to orve zpátky na stopy. Já na vnitřku on z vnějšku a následuje slovy fotbalistů hláška „ kontakt tam byl“
Moje R6 a já dostáváme ránu ze zadní levé strany. Řidítka rozkmitané od dorazu k dorazu rána do nohy k tomu a vedle mé R6 letí druhá R6 k zemi ? WTF ?! v tréninku takhle zbytečně ?!

Ohlížím se za retardérem a borec vstává. Uff. Kouknu na svoji botu a tam není slider, noha bolí plus co ještě necítím je moje levé zápěstí ( to přijde).

RED FLAG … tvl
Pit in a probírám tenhle race incident s klukama. Rána slušná noha mě bolí hlavně nárt ale na medical kácím stejně tam není kategorie úchylnejch sestřiček
Bylo to trošku na Marquéze ale reálně se necítím být vinen, ale v rámci okruhové etikety se po obědě stavím na registraci, aby borce vyhlásili, ať se staví v boxu č. 11.

Mr. 55 Michal Filla vyhlásí žádost na rande s tím, že se nechci prát ale probrat to.

V kamionu PSI domluvíme povídání o airbagu aby osazenstvo boxu mělo přehled o Hi Tech technologii ?
Kluci reagují, že ty možná ne ale on jo pamatuješ na toho germána v Rijece mu šáhneš na frigidní němku a němec tě na báwu honí po paddocku a pak si honí svoje malý báwo ve sprše :D

Za chvíli přijde borec a vyříkáme si to, podáme si ruce a vše dobré – takhle to má vypadat!
Odpolední rundy už jedu trochu s respektem a opatrně. Ono taky jsem svědkem něčeho podobného před sebou a to nechceš.

Druhá odpolední runda je poslední pro více věcí – přední brzdové platničky a zadní gumička je u konce své závodní kariéry.
Takže se jde na výměnu destiček plus čištění třmenů. Hotovo ? destičky mají ještě asi 0,5mm rezervu do kovu. Zadní guma je tam pro změnu médium qualification chlívek. Ideální na 3 rundy ? ráno bude zima tak to bude fungovat.
Servis dokončen a jdu do sprchy. No teplé teče jen vlevo vzadu. Jinak to začíná normálně výkřikem áááááá buďto tě to opaří nebo uchladí.

Poslední rundu jsem takticky vynechal a douškem červeného spláchnul dnešní den.
Pomalu jsem se prohlédl hezky profialovělou nohu jako po slušným šlapáku z fotbalu a bolestí zánártních kůstek to zítra dám i kdybych měl zdechnout :D

Zápěstí je na tom v určitých úhlech hůře ale to se dá. Myslivec to vyléčí ?
Roumen dojezdí a jdeme s ním a Mišulí na povídání do PSI. Skončí to nákupem rukavic kdy Mišule je blahem bez sebe protože mají správně dlouhé prsty
No jednoduše stačí přijít – díky za to. Mají tam fajn sympatickou obsluhu ;)
Obsluha je sympatická jak pro dámské i pánské osazenstvo aby bylo jasno

Já teda taky nakupuju, protože si objednávám „ amputovaný slider z boty“ a plastík na otevírání plexi u své Sharky.
Vůbec v boxu 11 vládne SHARK, mimo to mám svoji krásnou Lorenzovku na hlavě s tím, že budu široko daleko jediněj no daleko v boxu 12 jí má Richard Čáp :D a potom ještě Pepíno Staněk tak zas nic řekl ježek a slezl z kartáče….. :D

Postupem času je losovačka o ceny. Minule byla úspěšnost 50% v týmu a co dnes ?

Zkrátím to : opět 50% Roumen si nevyzvedl cenu byl totiž pro Nikču a potom si nevyzvedl termogel, James vyhrává víno ? Já chtěl kapoty, ale ty vyhrál Tolin :D nevadí aspoň kolega sponzor :D

Je vtipný, že se ježdění kupovalo v zimě přes Richarda a v tabulce bylo příjmení a přezdívka. Na časomíře jezdí ACE Hruška, Roumen Šimek, Tom Slimák as Tolin :D
Ještě teda proběhne výběr rukavic pro Nikču v kamionu PSI a náš box vydojil už druhé rukavice: D nájezdníci jak Hunové ….. vezmem si všechno, co si usmyslíme? Teda Roumen si tam libuje v rukavicích Alexe Lowese #22 s britskou vlajkou, že by mu chutí k moto z Hinckley ale nechutí mu cena ….. no ani můj šarm a schopnosti vyjednávání podpořené vymletím mozku z korporátu slevu nedostane (divný co) no jdem zpět

Roumen přijde z WC a hlásí tvl jsme slavný borec na mě u pisoáru ty seš ten Roumen jooo hele máte dobrý zápisky jak jezdíte fandíme Vám ! - Slušnej level asi už

Večer krásně ubíhá včetně konzumace dobrot – víno, myslivec, maso atd atd

Je to fakt romantika polojasno hvězdičky měsíc … pravda velmi poklidný okruhový večer proti jiným akcím. Ale my se nedáme a u myslivce probíhají okruhové pohádky s názvy Okruhář a 40 kačerů, 50 průměru oblázku kačera, Okruhový průvodce kačerem * ráno jsem si vyslechl ve frontě na tranďák debatu traťáků jak na pětce mají kačer načechranej jak manžestr…..tvl to fakt ráno chceš slyšet :D

Nejlepší je pohádka příběhy tlupy toma kačera …. Prostě příběhy píše z téhle říše kačer!

Ps.: ještě teda probíhala pohádka O vzpurné Panigále jak veselý píst opustil smutnou ojnici ? Prostě něco jako Tři ořechy pro Gola sadu: D atd.

Ještě proběhne pár židovských vtipů plus ještě o naší opálené menšině ?
Dobrou noc milé děti, ráno bude racing ! Lehnu do hajan a směr říše snů

Je krásné ráno, snídaně – sázená vejce atd. Prostě Holiday Inn #11 4*

No pomalu se probírám do závodního dne pln optimismu. Kvalifikace bude, modrá noha nezná bolest jako Ivan Drago.
Probíhá regrouping! James A, Ace B, Roumen a Mišule C. Probíhá to tak jako malé závody v kvaldě. Roumen a Mišule nastavují laťku dost vysoko takže jdeme na věc.

První trénink přeruší red flag po dvou kolech a potom stihnu ještě dvě kola.
Asi jsme kvalifikovaný aspoň do RACER závodu ( čti mrdal cupu).

V druhé kvaldě se vyplísním kousek od osobáku. Počasí ideální ale James jako hlavní rosnička říká jasně odpoldne?! WET CONDITIONS – WTF?! Bude fight!
V třetí rundě nic moc teda co bych za to vloni dal :D

Je hotovo! Jdeme na oběd. Řízek a kaše plus birell. No měl sem si dát ostrý pivo. U oběda už poprchává ale stále na suché pryže. Ovšem deštík přitlačuje a už je to na mokré. Teda hraničně ale je. Za chvíli obloha krmí zem vodou vytrvale a jistě.
Zatím mám suché pneu na moto a hřeju. Okolo dost lidí balí a jede dom ….. hmmm rošt vyvěšen P18 – šestá řada uprostřed.
Uvidíme co počasí. Je jasné, že bude mokro. Přezouvám, hotovo. Naleju benzín a jedu zkusit WUP jestli to jede. Jede cajk. Hned red flag borec sebou plácl v retarderu. Tam to bude drsný v závodě.

Zajedu moto funguje, já taky. Kontrola stavu a teď klid před ofenzívou. James hecuje push hard, Roumen taky. Jasně říká někdo kdo závod nejede.

Nevadí koukneme na závod SSP300+Naked aneb kdo vyjel v Nakedu dostal pohárek i borec na Fazeru S2 s drzakama kufru. Ale fight mezi SV1000 a H6 to bylo pro oko diváka!

Je mokro ale pravděpodobně to bude osychat ono 11 kol je dost času.
Jasná volba WET a uvidíme. Nahřeju mokré abych mohl hned topit od začátku.
15:40:00

Jdeme na věc jedeme na rošt. No jedeme v retardéru hned někdo leží v zaváděcím kole!
Crazy race has began ! Zajedu na start P18. Spočítám soupeře před sebou. Asi 12 lidí. Zajímavé, že za sebou jich mám dalších asi dvacet i okolo. Borec v druhé řadě je sám :D

Jdeme na WUP Lap vody akorát, na konci závodu to bude kurvení gum ale přeci to tady nenechám. Tak se ukažte jak jedete na vodě. Výjezd do WUP Lap a Dáda Beneš to složí na výjezdu z dolíku … chudák stejné místo jako já v roce 2016 …..
Stojíme na roštu startér, ukáže na světla a jdeme na věc…… no někteří jdou na to lépe start a tlačka v retardéru ztrácím pozice startem tak potom do technické pasáže si beru pozice zpět. Následuje první kolo, kde se probiju na P5! Před mojí R6 jede R6 pana Kubičky ….. má to na sobě napsaný pilot tak to dostane před vracákem. WTF ? No co tak jsem jednou někoho předjel. Letím dál čelo závodu na dostřel vody sem tam akorát někde méně.

Moc radosti sem neměl jelikož následuje RED FLAG!
NÉÉÉÉÉÉÉ! ZAJEDEME NA ROŠT A ČEKÁME!


Čekáme odhadem asi 5 minut do restartu ….. hmmm a je to v hajzlu zase na P18 a čeká mě to samé jako předtím. PUSH HARD teď ovšem na oschlejší dráze. Závod zkrácen na 8 pak na 7 kol.
Restart jsem pokazil o to víc a ztrácím dvě pozic určitě. Beru si to zpět do technické a jedu někde na P7 po prvním kole. V retardéru to byla tlačka jako svině.

Domluva s Jamesem před závodem, že mě ukáže ceduli Pozice a plus mínus
Byl jsem proti ale nakonec to bylo fajn.

Jedu dále a vyřeším pozice 5-6. Jeden za matadorem v levé do překlápěčky a potom modrou R6 co jede hezky do technické pasáže. Tam to stálo za to. Čelní skupina tří pilotů jede na sobě nalepených s náskokem od startu, který je pro mě neřešitelný. Následně podle analýzy #226 Blbečka z děcáku as Ozzyho mám jasný referát co kdo kdy jak proč
Proto jedu na jistotu a stíhám ceduli na pit wall P4 +0,9 po předjetí, další kolo +3,9 , 4,1….

3 kola do cíle a pravidelně mě guma klouže v náletu na cíl první pravá tak opatrně nesmím trefovat takovej žlábek v asfaltu? čelní skupina je daleko ovšem když se sekají mezi sebou tak to dopadne jak ?
Odložením jednoho z pilotů do kačera a to na místě kde mě to klouže….. tvl P3! Be focus you son of the bitch! Ozzy, Pankáč Roumen ohlodávaj livetime nervama ( zpětně za dobu závodu na whatsappu udělali tolik spamu co neuděláme za měsíc komunikace včetně porna! )

Pak to přišlo ….. výjezd na cíl gaz a náběh na hasana …… tvl teď nééé nadzvednut nad moto prohučím za obrubník kde na zeleném betonu se nějak ustojím a jedu zpět na dráhu. Nebudu machrovat asi zázrak s ustáním já v tom byl jen jako Mitfahrer! Při výletu nad sedlo už mě blikal rukáv, že je ready mě prásknout pytel do kombi …… ( stejně jako u jenoho videa pádu strejdy Jonatána Rejče)

Plena nefunguje, něco mě teče nohavicí ….. ale jedem dál.

P3 +5,1 na ceduli. No výletem jsem si ukradl dost času jedeme dále. Dráha už je místy suchá a gumě se to nelíbí.

Nevadí last lap to už dojedem. Jedu soustředěn na stopu a zadní gumu hlavně si neustlat. Výjezd pod boxy brzdy pravá vofafrně lehký plyn pravá na cíl.
Komentátor řve do mikrofonu ala carrera ultima de la pista ... attenzione attenzione... ultimativo aqua rácing ... primero pódio de la KOPYTO di DFRA pista de la Most ! Ultimativo grande!!

Už vidím prapor i display a podél zídky div netrefim radostí svou ceduli proletím na full gas !!

Řvu si radostí do helmy VAMOS ! PIČÓÓÓ JE TO TAM WET P3 ? Jo slzička ukápla protože tohle byl závod proti sobě. Aneb mohl to být věnec nebo kotrmelec ….. dopadl věnec !

Pozdrav soupeřům, něco pro diváky. Ano tady se omlouvám, jelikož Roumena a Nikču jsem neviděl. Dojezd do boxů úplně se vařím je jak v sauně? změna počasí a podmínek na dráze byla velkou výzvou.
Ihned jsem obklopen novinářem :D rozhovor online plus po prvotním vychladnutí se musím vzpamatovat. Pro mě mrdala famózní úspěch. Hold ted si říkám škoda, že nebylo víc vody. Sice hledám marně rozhovor na webu motogp.com ale ono to jednou dopadne

Proběhne taneční video, prostě jsem nejlepší tanečník disko ….. tak pozor abych ty nebožáky neztrapnil :D

Víc vody se řekne taky jsem mohl psát, jak sem to rozjebal do tří ikea tašek nooooo.

Je hotovo balíme a čekáme na vyhlášení ? Pohárek za P1 posbírá Mišule v ženských, které se vyhlašují podle best lapu ? Gratulace!

No a jdeme na věc MASTER 600 6-5-4 místo a teď …… na třetím místě se umístil ACE Hruška vyhlásí Michal Filla :D chvíli ticho kdo to jako kurva je?! Ticho ukončím rázným řevem je to tááám Michal Filla se zeptá na jméno a potom ACE je přezdívka? To jako podle ACE Ventury jó? Né to ne, podle motorky: D hodně vtipná epizoda
Dostanu i potlesk + flašku. Dárky od Extrifitu – se bude ve fitku hodit ? a kšiltovku. Pohárek je smaltová cedulka – krása!

Nadšení soupeřů při pohledu jak se drápu na špunt není velké se slovy já sem vysprchovanej :D nevadí umeju tě ještě jednou >>>> šestkaři mají pořadnej střik tak Vám to tady ukážu já vlastně jezdím jen kvůli oslavám :D jinak mě to je jedno

Gratulace prvním dvěma fotka a střik útěk všech krom vítěze vydržel :D

Vítěz Mr. Kubička nemá rád, když ho někdo zpraží střikem: D No slovy Michala Filly máš novýho kamaráda: D jsem dotvořil situaci pozdravuje Tě Novis ( ten co ukončil jeho vítěznou hegemonii ve Vodňanech) ze sprintů: D hold být vítěz není nejlehčí.

Focení s „pohárem“ docvaknutí flašky a pomazlení Tajfuny a foto pro všechny v blízkém okolí.

No je čas nakládat….. rychlá sprcha a jedu směr brloh. Cestou si zajedu na drive , potom na silnici potkám jednoho mladýho vocasa s autem do 45km/h co se neuhne …… no co nikde žádná žlutá clear to overtake ale s vozíkem a 2x moto to není žádná dynamika ale na toho chcípáka to stačilo. Fotr tě měl vystříknout do květináče …..
Složím motocykly, doma věci a jsem úplně KO. Teda déšť co létal z nebe při nošení věcí dokreslil sílu okamžiku.
Noha barvy krávy milka, zápěstí bolavé ale P3 za to stálo!

VAMOS!

Úryvky z komunikace když někdo závodí:


#pamatuj neplas se, klidne se voz par kol za prvním ….
# sou nervy at se de mgp zahrabat
#fandime mexicke vlny probihaji
#racing první kolo 2:06 hodne vopatrne s prstem v nose
#to smrdi velkou bednou , spusta lidi neudejcha 11 kol
#uaaaa ACE 4
# jen aby neblbnul
# gap na1 pod 5s to všechno mam zde prehledne podchyceno pane dokrote Ynzenyre
#shiit red flag
# PÍČA KAMIL HLÁŠENÍ
#čumí na dráhu a kamarádům nedává
#restart #5 sedm vterin #1
#wuwzely jedou
#to smrdi mokrym osobakem
# petka jista
#twl hrozny nervy
#toho před sebou stahuje
#yes
#BRAMBORA
#ten Ace je démon
#4
#určitě mokrej osobák
#první trojka má náskok ale když vidím Ace no problém
# v závodě se vyplatí zkurvit gumy
#celo ve vterine si rozbijou hubu a ace vyhraje ……
# a ace #3 picooooo
#kdyz jedes 57 na vode si koleduješ
#honziku pico nasad dve minuty a dovez to do cile
#ace tesne pdo dve super udrzet se v sedle ( ano tam jsem v tu dobu v sedle nebyl)
#VAMOOOS

# na to ze ma ustřelenou spicku boty hendikep
# ja bych ty první dva disknul
# no a ma ještě vyron – ja bych to prirovnal, ze to je podobnej vykon jako Lorenzo tenkrat se zlomenejma kotnikama
# ja bych ho poslal na #1 pak pro nej dojedu protože podle me nebude schopnej ani chodit
#chudak egon zase – mokrej a osprchovanej bublin
# vzpomen si jak jsi nedavno jezdil a nesmej se pomalejsim a netahlum

Závěrem jako vždy k eventu atd:
Jo i sprint má smysl ? říkám já vytrvalec
Dobrá parta
Slušný poježdění ps.: na konci byla open pit na cca 20min ? ( za den 5x20 + závod)
Takže zase příště s DFRA vyrazíme

Roumen dostal nové rukavice a museli to všichni zúčastnění it, že mu Nikča koupila nové rukavice slušná týmová práce!
Na těch internetech koluje fotka jak jako labužník strkám něco do sacího potrubí Daytony 675 ….. tak pozor je to fake, motorka ani potrubí nesouhasí :D

DÍKY VŠEM ZA ČTENÍ A PODPORU V NAŠEM AMATÉRSKÉM ŠMRDLÁNÍ?

Extra poděkování:
Brabax moto
Motocykly Mladá Boleslav
Rutan Performance
Partsdepot
PSI
TÝM KOPYTA RC & BOX 11

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kubik19 (776) napsal 11.06.2020 v 15:45+1

ja tě prostě žeru kamo :D

Gratulace k P3 teď P3 na suchu a bude to dělo

pumr (0) napsal 11.06.2020 v 13:35

Krásný počtení... PS: Ten mrdal na Fazeru s držákama na kufr jsem byl já...

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 12.06.2020 v 20:47

dík:) respekt,že jedeš s komlet moto vč držáků :)


Chippman (7) napsal 09.06.2020 v 21:27

Super čtení
Gratuluji k P3, byl to dobrej race, lítals dobře Honzo
K.

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 12.06.2020 v 20:47

díky


Jindřej (472) napsal 07.06.2020 v 21:53

Ten úchyl z WC co přepadl Roumena jsem já
Jsem u mušle, konám potřebu a najednou vidím týpek na zádech Roumen, uplnej pocit jak když potkas na hajzlu v putyce nějakou celebritu nebo tak něco Máš dobrý zápisky a užíváte si to nejen na trati, tak se mi to líbí Příště si s Vama dam pivo

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 08.06.2020 v 13:57

"Ten úchyl z WC co přepadl Roumena jsem já " stav se, máš za tenhle komentář i panáka !


mike.46 (604) napsal 07.06.2020 v 19:48

Super jako vždy ještě jednou gratulace

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 07.06.2020 v 19:55

díky


RoumenS (153) napsal 07.06.2020 v 12:20

Paradni pocteni, jako vzdycky A kazdopadne kloboucek za ten velkolepej racing. Diky za vsechno a tesim se na dalsi akce s Kopytama.

Ozzy_ (1136) napsal 06.06.2020 v 19:01+1

Honziku, behem cteni jsem mel mokry oci. A kdyz jsem pak cetl ten prepis hlasek "z teamoveho radia", tak sem dosel asi k sesty, a dostal jsem takovej zachvat smichu, ze jsem musel cteni asi na 10 minut prerusit.

Strasne moc velka gratulace jeste jednou. Je to naprosto ZASLOUZENEJ vysledek po tom vsem treningu a mokrejch endurance testech. Vamos. Zvrz. A .. Vypalen/Doplna

Kitty (8) napsal 06.06.2020 v 17:55+1

Jsi magor ale to je právě na tom to super... Moc gratuluju

doucha (183) napsal 06.06.2020 v 17:29+1

Pěkný gratulace ke 3.fleku


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist