PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 4.10.2017
Zobrazeno 972x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Výlet směr Cartagena a Almérie s Bikepromotion

Vloženo: 12.02.2020, Uskutečněno: 12.02.2020, Zhlédnuto: 428x, Firma: Bikepromotion


Popis výletu směr okruh Cartagena a Almérie+Andalusie aneb jak na španělské okruhy! Agentura Bikepromotion

Olá!

Tak sezona 2019 s okruhy skončila v říjnu a vyvstal nápad jak se připravit nejlépe na sezonu 2020?! Nejeden závodník AA, BSB, WSBK,MGP trénuje v zimě na španělských okruzích tak proč by to nezkusila dvojice čistokrevných českých nadšenců okruhového sportu z týmu KOPYTA RC®.

Jasně jedem kroužit směr Španělsko. Termín se doladil, zaplatil a je čas organizace. Posádka je jasná 2x pilot 2x R6R + kupa závodního bordelu, pneu a nakonec plavky – přeci jedeme do tepla budeme se koupat. Takovou mám vizi při psaní zápisu této pro náš tým historické akce.

Samozřejmě za náznaku jarního počasí v prosinci provede každý separátně servis – já mám na R6 naplánováno – náplně, svíce, kontrola ventilů, olej a gufera v šavlích, pružiny předek a zadek jelikož vážím o fous víc než počítá japonský inženýr s logárem vystaveným na stěně u PC

Je hotovo R6 je ready to GO!

Je konec prvního měsíce roku 2020 a vydáváme se na cestu. Teda než se vydáme tak musíme zabalit vše do jedné dodávky od starýho Henryho Forda a předtím se k té dodávce musím dopravit. Zapřahuji za své tažné koně povoz s R6 a vydávám se k Ozzákovi kde provedeme tetris se skládáním do dodávky. Tady se projevuje zkušenost a trénink z mládí na PC 386, 33mHz + 3,5 diskety a hry tetris a block3D …. .hold v téhle disciplíně ti je Doom II či Wolf3D úplně k hovnu: D

Tetris má ještě edici selekce, protože nepotřebujeme všechno 2x – typu stoly, gola sadu, nabíječku, kompresor atd atd atd.
Dodávka je naložena a sjedeme s Ozzym vč. manželky a dcery na večeři. Tam je to zajímavé jelikož všichni dostanou jídlo jen Ozzy ne …. Chyba v matrixu restaurace

Následně si dáme večerní pivo a odebereme se na lože.
31.1.2020 04:30 budík, snídaně, hygiena a jedem.
Zápis v deníku hvězdné lodi kombucha start 05:09 jedem! Kombucha označení vozu pana majitele

Najedeme na dálnici a u Berouna padá první dotaz, kdy tam budeme? Ještě 2340 km …. A teď a už?
Jelikož máme cestu rozdělenou na dva dny tak jedem eco race. Tempomat na 99km/h jelikož spotřeba na dlouhé trase se dá krásně stáhnout i pokud se podaří pod osm litrů na sto.
Cesta ubíhá v pohodě a konzultujeme všechna možná témata. Humorné situace se dostavují například když v připojovacím pruhu letí báwo kudlu prostě ho kulí ….. odpověď Ozzáka ne nekulí to my jedem tak pomalu a to i díky silnému protivětru.
Plán prvního dne je to dotáhnout do okolí Montpellier a vzít hotel. Chvíli na to na německém autobahnu nás předjede zelená svině autobus s barvou semene alzáka …..

Smrt po smrti u krajnice a převodník spojitosti říká smart po smrti …… chlapec vesele pokuřuje o kousek dál u telefonu asi je smířen se smrtí smrti

Probíráme Dakar – TMD – tažká mentálná disfunkcia takhle letět v poušti
Po cca 390km dochází k události kdy Ozzy musí přeřadit ano celou dobu jedeme na šestku a najednou musí řadit ? je z toho nervózní

Následuji zajímavá debata o **** konkrétně tvaru, velikosti dle národnosti a zeměpisné šířky a délky ale rozhodnutí vedoucího závodu je tato debata mimo zápis. No prostě debata jednoduše o ku….podivu tvaru ušního lalůčku

Čůr pauza na parkingu, nejlepší je kabinka WC Defekt :D

Francie – platíme mýto v hotovejch tlusťochu a jedeme.
Dáváme pauzu na jídlo a tam se zamiluju do paní pokladní, jak říká bon žůr mesiéééé ?
Slovy kamaráda Honzy Bürgera – dobrá milfka tý by táhly kamna :D

U Dijonu řekne Dijon chvíli máme ticho v autě asi ponorka a to spolu máme být 1,5 týdne
Tankování za 1,7€ litránek naftičky to teda ani deko. Sjedeme do města a nacházíme benzinu za 1,4€ to při tankování celkem 80l je velmi pěkná suma. Následně se na dálnici měníme a já usedám jako řidič vozu. Cíl je jasný zakempovat někde v hotelu, který si vybere Ozzy. Cíl nastaven a já se prokousávám večerním Lyonem a k tomu použiju i klakson :D Řešíme jestli máme všechno no nemáme!! Hodiny, cedule první dvě věci v pí**. To přežijeme. Teda na okruh sebou nevozím lubrikační gel a Ozzy komentuje: taky doufám, že ho nebudu potřebovat. Nevim nevim třeba na nasazování gripu se hodí !

Pomalu a jistě se blížíme k hotelu asi jen ještě 234km. Na pohodu vyhráváme kabáty, tři sestry atd. Můžu jít do superstár …… v hvězdné pěchotě by to bylo ale těžký! Zaplatíme mýto sjedeme z dálnice k hotelu chvíli předtím vidím u dálnice stany a ohníček …. Asi čmoudi. Ty vole kam to jedem. Hotel s plotem a velkou bránou cajk. Ozzy hackuje kód na vstup a zaparkováno. Pokoj 008 pro tři lidi velikosti 2,5x4,4m vč sociálky je jako ponorka. Pivo a spát ale za 42€ pro dva i se snídaní ( unlimited) je cajk. Hlavně parking, od okna máme auto vzdáleno cca 2,5m.

Ráno pohoda snídaně ok, výběr strohý ale nutely můžeš zbagrovat asi deset kilo

Jedeme, směr Cartagena sobota 01.02.2020 a vjedeme do Španělska. Hned platíme zbytek dálnice Francie a následně bereme o kousek dál lístek na mýto ve Španělsku.

Rapidně dolů i jdou ceny benzínu na dálnici místo Francouzských 1,7 je 1,3 na Repsolce ? cajk!
Vesele si to hrneme směr Barca , Martorell ( sídlo SEATu), před Barcelonou míjíme okruh Catalunya. Otepluje se a je přes 20°C což je fajn pro naše zimní pryže.
Stále se otepluje a na mýtnici máme problém, jelikož platba kartou NON ACEPTADA! Šulíni za námi zkouší vyřešit náš problém za použití klaksonu – negativní nefunguje. Nakonec přijde pikolík s terminálem na kartu a vyřeší to problém. Jedeme dále Valencie už je kousek. Následně dáváme dlabanec na benzině kde teploměr hlásí +23°C krása.
Léto je tady! U Valencie jedeme tankovat a jedeme kolem Shellky za 1,169€ za litr ale slovy Ozzáka nemít rád shellky jedeme na BP kde je cena asi o 0,2€ vyšší a najednou Ozzy má rád shellku ( jak jsou peníze je láska ). Natankujeme plnou a pokračujeme směr okruh. Bonusem u Valencie je to, že mýtnice je mimo provoz takže buďto bude větší darda na další nebo nic ….. tak nic. Neřešíme to, každé éčko se počítá, jsme Češi! Na výjezdu z Valencie potkáme místní šichtu kněžek lásky ale jelikož no love no fun prostě není peníz není láska nic nebude …… Ale cikánka na plastový židli to se musí vidět!!
Navigace hlásí příjezd za chvíli( delší chvíle) do Cartageny odbočujeme z dálnice mineme na odbočce cedulku Vehiculos Prohibidos ….. provádíme enduro vložku a to vůbec ne špatnou. Circuito Cartagena jsme tu. Sobota večer, vybalíme stan nadlábneme se a jdeme spát.

Neděle je aklimatizační den kdy sledujeme agenturu Rosso Corsa. Nej piloto třídy Veloci Lizenzati je Raffaele de Rosa ? plus další piloti z CIV.

Srandovní je první runda, kdy se natěšení jdeme podívat na tribunu a ono NIC!
Je to velmi k neuvěření nejrychlejší v tu dobu na dráze byl pes! Tenhle místní Žeryk totiž vesele pobíhal po dráze za marné snahy líných traťáků ho polapit: D viděl sem všechno ale tohle ne!

Další zajímavost je princezna ryponěta z rosso corsa s rypákem nahoru a půl tunou kovu v uchu ….. takhle namistrovanou pí*u jsem dlouho neviděl!
Uděláme si fotky, připravíme ležení a motocykly, pokoukáme na závody. Odpoledne si projdeme dráhu a vyrazíme na večeři do centra Cartageny.

Restauraci najdeme na základě kopie lokace od kluků co byly předtím kroužit s Actionbikem ? *DÍKY CHUĎAS !!
Restaurace dobrá mladá servírka je překřtěná na kobru se o nás stará dobře. Kobra protože na levé paži měla tetování kobry smyslný detail

Registrace, vyplnění formulářů včetně čísla pojištění! Samolepku nedostanu …. Můžu si vybrat jen kombinaci 4 a 2 …. Tak jdu radši zkusit vlastní zdroje Ale číslo pojištění nás překvapilo no co, máme ho
Jdeme spát – já do stanu a Ozzy do vozu. No tak takhle by to nešlo do stanu táhne a příště se budu tulit v dodávce.
Vedle nás zaparkoval bydlení Vosty.
Pondělí ráno, vstávám v čase jako obvykle do Herman Göring Werke a venku tma…. Východ slunce až kolem osmé hodiny.
Zapínám nahříváky a snídáme. V 10:30 je rozprava předtím zahřeje R6 a něco se mě nezdá …. Divně to piští, že by olej? Olej tam je ale doleju 2decky přeci jen chci mít klid …… nemám piští to dál …… no co pištění při rozjezdu zmizí tak hurá na dráhu.
Kudy to vede, víme ale pěšky je to fajn ale, když tam letíš a máš vypulené oči tak to je jiná situace.
Dráha – hrubý asfalt, slepé zatáčky, horizonty, vracečka do kopce na pravo, na levo. Orientační body …… to tady není. Cedule 150-100-50 nemaj: D Počet traťáků na drom 4!!!

Zamotané to je jak hadí soulož :D Ale strašně zábavný protože tady má šestka jasně navrch ….óóóóóó. První runda končí, R6 funguje ne zcela protože mám přepnutý řetěz …. Ozzy zase vytahaný takže v průměru to je vše jak má být. Provedu úpravu a jdeme na druhou dvacku. Jezdíme 7x20 za den první skupina LMD – Jorge Martin 88 – místní campeon del mundo moto3, Vosty, Munoz a další vymázla z CEV , MS atd.
Skupina 2 – my ?
Skupina 3 – sajdkáry ……. Nechápu to ani tady natož na IOM TT … stříhat hlavou živý plot jako Mitfahrer!
Dopoledne odjeto, počasí deluxe sluníčko dráha má 30°C. Trochu hobluju zadní gumu, tím jak jsem agresivní na plynu ale na tom zapracujeme.

Dáme si lehký oběd, potkáme Scotta Redinga ale nejezdí ….. škoda, prej je dost vypatlanej: D Já si říkal proč tu je červený kamion Ducati Corse a vytáhlá V4R Panigale v barvě Aruba.it
Odpoledne kroužíme a paradoxně, mě to začíná bavit.

U BP agentury časomíra a všechno v boxu č.6 plus megakrám od rozet, lamina, stojanů a deček včetně videokazet s tématikou co potřebujete občas jako lekce německého jazyka Ich bin gut geficked ….. jsem dobře přeřízlá - jde samozřejmě o řez ovocných stromů na jaře neplést si to s Jozefínou Mutzenbacher a jejím péčkem.
Vedle krámu je místní masérka ? Dobrá masérka !!

Poslední runda už je v pohodě, všechno funguje a čas je příslibem na zlepšení.
Jedeme na nákup, Ozzy má hlad a nefunguje. Vše se po půl kile šunky a pivo opraví?
Ozzy jde ležet a já jdu na pokec ke klukům do bydlíka kde probereme u láhve myslivce vše podstatné. Vosty sr. Vosty jr. Tom jako mechanik je dobrá parta. Vosty se těší na nového CBR RRRRRRR Fároše ?
Láhev není zcela prázdná a jako odpovědní lidé jdeme chrnět.

Úterý 04.02.2020 začíná luxusním počasím a dráha v 10:20 má cca 15°C což je krásný.
Ozzyho pěkně rozjedu a hned má lepší čas a já začínám být č.1( campeon del mundó) v trudomyslnosti. Nevadí budeme tahat. No nebudeme jedna ze sidecar rozjebala olej asi po 1,5km dráhy tak dvě dvacky nejedeme ale potom odpoledne se naše skupina č.2 docela sjela a začal fight.

Teda než byl fight tak jsem se vyznamenal protože vyjedu na dráhu a nějak divně se mě zvedá helma ….. no neutaženej řemínek takže pit in, na výjezdu z pit line zastavit dotáhnout a aspoň si nacvičím start ? Vtipný bylo , že na mě JM#88 koukal jak cikán na kilovou kostku čisté mědi když jsem byl na pit line během chvíle 2x
Vracím se na dráhu a hned začne další fight.

Teda fight spíš takovej BMW gangbang ale slušně je sekáme ? Na poslední dvacku mě guma jasně dává vědět – se sjetým kontrolním bodem – vofafrně …. No jasně v pohodě bude to na styl!
Nechám Ozzyho ujet hned na začátku abych se soustředil a tahám postupně plus se soustředím na pohyb. Co čert nechtěl, docvaknu Ozzyku se skupinkou, která bojuje v rámci tréninku ? Krásný předjetí tam a zpět. Ozzy i já jsme skupinu vyřešili a jedeme s rozestupem. Jde mě to tohle kolo to cejtím to je super …… a pak to přišlo. Jedno prořazení u palmy a místo dvojky je tam trojka a jedu směr kačerov …… tvl né. Orvu R6 se ztrátou rychlosti do vinglu a vyjde to …. Uf ale ideální kolo v předposlední zatáčce je v tahu nevadí tak jedeme dále.

Zbytek rundy v pohodě a konec dnešního ježdění. Bonus Ozzy 50,4 já 50,6 nakonec to dopadlo ale musíme se snažit.
Dáme sprchu a jedeme na nákup plus dlabanec. Kilo krávy pro dva je dostačující a jdeme po přepadnuti benziny spát. Obsluhovala kobra.

Večer sleduju co se děje v Sepangu a co můj oblíbenec. A rozhovor plyne takto >> co děláš, sleduju Jorgeho, hmm ten by nám to natřel i na vratech vod chlíva ….vojetejch :D asi tak na tom jsme
Středa 05. 02. 2020 – Ráno zataženo ale teplo. Mraky tmavé ale sucho. Sucho bylo do cca 09:30 a začlo chcát. Je mokro tak mě Ozzy rozmluví mokré kroužení, že to uschne.
Odpolední runda bude na suchu. Dle doporučení všech germánnů je lepší tady nekroužit na mokru protože rozdílnost povrchu je taková, že to klouže jako svině ! Máme dost kroužení i dále tak nemusíme nutně hned sekat vodní osobáky že?! Podléhám!

Lehký oběd a dráha schne tak pomalu se připravujeme na odpolední závěrečný útok pod 50!

Nová zadní gumička tak to půjde!
Jdeme na věc, na dráze nás je asi 5 ve skupině a počasí super. Odpolední program využíváme do poslední minuty. V jedné rundě potkáme borce na bmw orvaná kombinéza jak třešeň po náletu hejna špačků a jede hezky stylově takovej ladnej styl na báwu na zadku nápis Chriss.
Nedá nám to a báwo jak říkáme zpanišujeme ( z anglického panishment – trest) a následně se jdeme po rundě podívat na naše časové výsledky. No to by šlo oba za sebou na osobáčiku takže to půjde. Ono by to šlo a podíval jsem se v boxu na Chrisse ….. no Chriss je Christi holčina co přezouvá u BP pneu a dělá další věci. Po krátké debatě usuzujeme, že ona má večer na vrch a ty jí jako chlap můžeš leda vykouřit pipinku. Každopádně Christi ma pěknou postavu s mužským rysem a účes alá Bundeswehr! Když píšu report je fajn to mít na záznamníku jako novinář jinak bych to tak správně neformuloval)
Jdeme na poslední dvacku. Já mám slněno pod 50 ale chci aby i Ozzy , kterého postihla španělská chřipka v rámci eventu by si zasloužil taky pod 50.
Nebudu to prodlužovat, Ozzy to časový kousek délky napsání dvou znaků na klávesnici nedal ale je i přesto spokojen!
Řádně to zapijeme a uložíme se při koukání na videa se S. Crafarem usneme v dodávce.

Čtvrtek 6.2.2020 - přesunový den z Cartageny do Almérie. V paddocku ještě poznámka byly přes noc 2 dodávky jinak nikde nikdo. Můžeš si dělat, co chceš třeba si rozsvítit lampy nebo v noci jezdit po dráze.
Zabalíme a jedeme směr Alméria. Cesta cca 160km začíná obligátním průletem druhé cesty se zákazem vjezdu ?
Cesta uteče, krajina se mění na pouštní typ, množí se značky na cestě typu směr ALGER ….. tvl to není kroužení za komínem: D Teda cestou přirovnáme nabídky googlu jako nabídku kvalitního sexu je to delší za to horší cesta
Přijíždíme na drom! Vítá nás vrátný( a nejen to, což zatím nevíme) Jesus Mária Servantes Migel.
Na dromu se prohání slovy 3 motorky. Dráha vypadá náročně – dlouhé zatáčky, horizonty a naslepo. Vedle dráhy Almérie je dráha Andalusie kde testuje Tým Triumph – bohužel soukromý test a jsem diplomaticky následně vykopán z paddocku horního dromu We have private testing ?
Někdo testuje několik speedů, streetů tigerů a my s Ozzym uděláme test restaurace na dromu. Název fast lap, vypadá nóbl ale jídlo + pití takže třeba plátek vepře, hranole a pivo 0,33l za sumu 8€ na dromu je fajn. Plus výhled na rovinu která je podobná té na slovači – výjezd na trojku a plnej jen s rozdílem na konci je 90° vingl doprava a konec roviny se zvedá do kopečka ?
Řešíme palivo a zbytek krmení pro naše krky a vynadáme se do okolí – městečko Tabernas je cca 9km od dromu je zde pumpa a krám ? tam mají vše. Okolí města je pro filmaře ráj a stojí zde „“FORT BRAVO“ no prostě na točení westernů jak bílej střílí ty červený cajk ?

Cestou zpět stavíme na Repsol benzině kde na plakátu myčky mají #27CS ! Hovno Mareček ten sem ještě nedošel ?
Litr paliva pro R6 stojí asi 1,28€
Hotovo jsme zpět a vrátnej ( pořád ještě vrátnej) nás vyslýchá co a jak. Zaklínadlo Bikepromotion funguje a zabereme místo u palmy v prázdném paddocku. Ihned po zakempování máme návštěvu Martina z Prospeedu, který přivezl motorky jak pro prospeed tak BP a má 3 dny volna tak probíráme jeho okruhová léta plus situace v agenturách plus drby ?
Chceme se projít po dráze ale nemilosrdně nás borec vyhazuje?! Kvůli testu Triumphu!! Já to i chápu, o den později už si to projdeme.
Rozestavíme základní layout bydlení a má to jednu vadu ………. Od příjezdu brutálně fouká!!!
V tomhle rozpoložení se mě nechce na dráhu jako zima!
Jdeme chrápat a ráno se probudím jako první takže se postarám o snídani do postele plus ohřátí princezen.
Paddock je velký a jsou v něm palmy ? lampu si zapínáš sám ale ta naše non funcionál
Oskar pomalu topí a věřím v super den. Ideální pátek před víkendem kroužit!
Jdeme na rozpravu. No rozprava náročná jelikož organizátor ukazuje plánek jak jezdit paddockem! Plánek je ta jasný, že i germánům se z toho točí der Kopf!

Systém kroužení je zabijácký. Tady se jezdí až od 10:50 divný čas ale není kam spěchat ať se to ohřeje! Takže nejdřív si první skupina dá rundu na Almérii a potom ihned po zajetí přejede nahoru na Andalusii a tam má další rundu. Po tomhle mordování máš 20 minut a celé se to opakuje!!! Ano učení dvou dromů během chvíle to není nic pro lidi úrovně voliče pirátů: D

Bonusem je večerní kroužení od 17h na okruhu Iberia což je kombinace obou okruhů kdy se změní layout dráhy a jedou se oba okruhy jako jeden …. Tvl 9km jedno kolo …… to je fakt pro magory!

No je čas! Takže jedeme. Dráha je fakt dost náročná a hned málem putuju do kačera. Každopádně fakt na srdíčko plus šikana, kde se více jezdí motokros než okruh. Když se ti to nepovede tak místo R6 máš YZto no , jen to nemá takové zdvihy a místní kačer je jemný a mělký!
První runda u konce, jedeme nahoru.
Andalusia – fakt pro pacienty, slepé horizonty též, zatáčky, ale namotané tak, že nevíš, kam jedeš a to jak to píšu do reportu mám jasno tam jsou jako zatáčky na jedničku …… jako fakt ale já mrdal, jezdím na dvojku!

Každopádně jsme zpět a rozebíráme pocity. Dole mě to nechutí nahoře ano. Ozzy zcela opačně a to má nahoře lepší čas!
Uděláme strategii a budeme jezdit dole a jednou za den si odskočíme nahoru. Ono 40 min v sedle se snažit dá zabrat.
Další rundy dole jsou fajn a na oběd bereme útokem restauraci fast lap. Ideálním jazykem pro komunikaci tam je ruštině…… tvl to bych nevěřil ale je to tak ? Ono rusáků tady pár jezdí taky jich pár obkládáme ale jejich velkej instruktor S. Krapuhkin to je jiná liga ten ve svém volném čase prohání i na časomíře vedoucího Valtonena (jezdí alpe).
Celkově první den byl náročný a večer se odhodlá směr sprcha. No máš podle letáku cca 15l teplé vody. Reálně máš 4l protože ten brojler jak řekl dávno dávno Milouš Jakeš nehřeje tolik.

Ale co spláchnuto, dáme večeři a romantiku v dodávce. Simona Crafara v Almérii.

Je fajn si to nejdřív zajet a potom sledovat. Každopádně diskutujeme o převodu. Já díky chybě v matrixu mám převod SVK ring a Ozzy taky. Vypadá to stejně ale 16-48 vs 15-47 je jiné ? No co měnit to nebudu pastorek mám jen cca 2,643 x 103 km daleko. Hodl sebou nemáme hodiny, ceduli, pastorek(ten je řešitelnej) ale kvůli dlouhé rovině měnit nebudu. Protože jsem naznačil, že jak ležím na biku sleduju občas i čísla co blinká budík …..
Řešíme brzdy na dlouhé rovině – grál k pasáži cílovka.

Já – víš, co mě budík blije za čísla … přes dvěapde minu ten kužílek co tam maj a brzdim ovšem mám uklapnuto.
Ozzy –já nemám čas sledovat budík
Ace- ale já jo, jak jsem zalehlej no
Ozzy - kužílek já ho minu počítám do tří a brzdím a potom si v restauraci dám špagety karbonára :D hned u baru

Smích v dodávce
Tak to byl den první v Almérii

Spánek a ráno snídaně do dodávky, servis strojů atd. Je sobota 08.02.2020
Jdeme na dráhu a kroužíme. Teda Ozzy krouží já se motám. První runda red flag – BMW podsedlák neměl zapnutý transformer mode OFF a povaloval se na dráze.

Konec první rundy po odmávnutí na cílovce vidím v zatáčce na rovinu válet se tranďák!! Ty vole to musím ohlásit!! Zajedu do boxů a hlásím, náčelníkovi BP co a kde jsem viděl! Dojedu k dodávce a Ozzy už má bike na stojanu a já > sem byl nahlásit, že sem viděl transpondér na asfaltu …… a svůj mám a Ozzy ty vole ale já ne! Proto jsem si málem rozbil tlamu …. Hold vingl 12 tam leží ……. Vše době dopadlo tranďák zpátky na biku, funguje * nakonec vrácen jako OK ?

Ozzymu se to strašně na Almérii líbí, já jsem trochu mimoň ale pomalu a jistě se do toho dostanu.
Jdeme lítat nahoru po druhý rundě a tahám a tam mě to baví. Trochu ruská ruleta ale coooo ?
Přijedu zpět a Ozzy už je zaparkován se slovy ty vole já prolít kačer ….. ale ale kačerov jak hurikán ovšem v cajku!!! Uffff takže pokračujeme jen dole na Almérii. Na víkend přijelo víc lidí tak máme na dráze víc provozu, tudíž se v poledne jdeme přihlásit o regroup. Zrzatá Suzi nám dá nové nálepky a jdeme na věc. No dobře napíšu to jasně než se rozjedu Ozzy je v tahu a já jsem snadná kořist pro BWM HP atd ….. kuwa. Na dlouhé rovině jsem odstřelován žmolky z gum jako bombardér flakem. Teda i Ozzy mě seknul žmolkem ale tady to jako fakt štípe ! ( vsuvka poslední den jsem dostal žmolkem do prstu ze strany a to fakt pí*i bolelo)
Dáváme si kafíčko, oskar hřeje prostě ideální.
Musím zmínit okolí okruhu – poušť a následně průmyslové olivové háje a vše je lemováno pohořím Sierra Nevada ! Jedeš koleno vlevo hleď a kopečky se sněhem?

Třetí runda dole, potom oběd. Začíná opět souboj s rodinou Kocků. Jörg a Peter oba na mašinách z Hinckley. V Cartageně výhra Kopyt (nad fotrem určitě, nejsme mrdalové ) tady zatím tvrdá prohra. Ovšem výjezd na dráhu za juniorem Kockem na 675R je …. Čtěte dále…..
Jak to napsat ….. no vytřel si s náma ! Ale začínáme tahat za heft a pěkně se rozjedem a pak to přijde. Krásné kolo výjezd na nejdelší rovinu ( to tady není cílovka) a říkám si vzadu vidím kouř ? Jo nebo né?

Ano byl to kouř. 675RS provedlo reálnou ukázku pohádky jak veselá ojnice opustila smutný píst !! Ano tenhle motor dolétal …… takže zajedeme do paddocku a jdeme na oběd. Ozzy okoukne motor a konstatuje: ojnice kouká uprostřed motoru ven tenhle motor dolétal!

A teď přichází ta správná chvíle napsat něco o našem vrátném Jesus Mária Servantes Migel.
Ten totiž jako vrátný ještě dělá uklízečku na wc a dnes je jako master pit line – ten co tě pustí na dráhu ale když je red flag tak vezme kužel a do něj na pit line, zabodne red flag , nastartuje golfové vozítko nabere Juana Gonzálese a jedou uklízet na dráhu!!! tohle nelze pospat reálně se musí vidět. Ono traťáci to tady maj na háku a celkově 4 na celý spodní drom se nepředřou. Jejich kápo si vyleze na přechod cílovky a sleduje cca 85% dráhy ze své pozice a do vysílačky říká, co se má dělat …… na Andalusii je to podobné tam na 5km dráhy jich je 7 včetně 2 borců co sváří svodidla a celý den makaj na nájezdu do cílovky okruhu Andalusia……
Na horním okruhu jsem viděl slovy dva traťáky toho co vypouští z pit line a toho co na posledním postu mává červenou. Stačí ne!

Druhý den odpoledne kvalitně potaháme a konečně máme dobrý pocit z výkonu. Nejsme ve skupině č.2 za mrdaly. Prostě se snažíme!

Po konci jízd jedeme na nákup potravin, benzinu Repsol a zastavíme se na jídlo v restauraci co je cestou. Ikonický název route 66, design alá bisto z Pulp Fiction a tady bych věřil, že jak se někdo pohne tak to tady vystřílím do posledního kreténa protože: počet španělů na baru ? 5 z toho 4 totálně nalitý hrající automaty :D pátej sedí opodál a lemtá svoje pivo.
Po chvíli zkoumání se nám věnuje číšník, který jak oko mé zkušené si něco zobnul :D Servírka je taky zobnutá ale po objednání piva Leffe Blond, které došlo si objednáme Leffe Bruin. Pivo nadmírák za 3,7€ 0,5l je cajk hlavně Leffe má 6,6% alk. Obj? to by šlo !

Po několika minutách nám přistane na stole flákota vč patátas fritas ? Místní ožrala Carlos nám popřeje dobrou chuť a pořád náš pozoruje – cizáky. Každopádně dokrmíme volátka a jedeme zpátky s pit stopem u Repsol krmítka našich R6.
Cestou probíráme okruh Andalusia jelikož jeho převýšení je velmi vysoké a ze silnice je vidět u jedné ze zatáček bagr! Ano bagr a já viděl jsi ten bagr? Ozzy> jo když pojedeš kačerem tak je vidět ….. tak to byl výbuch smíchu ….. když jedeš kačerem vidíš bagr

Večer zalehneme do dodávky a koukneme na Simona Crafara how to ride in Almeria. Místa s popisem there is place where lot of riders lost the front jsou fakt vtipná: D ale pravdivá !!
Každopádně s dobrým pocitem a únavou usínám.
Je tu neděle ráno poslední den kroužení a den kdy se večer zabalíme a odfrčíme směr CZE.
Ráno je velmi pěkně teplo a lehce polojasno. Jdeme kroužit s tím, že dáme první rundu dole. Potom pauzu a po druhé rundě pojedeme nahoru to prověřit jaký to má grip?
Od rána se jede výborně a rychle. Časy rychle atakují osobáčky a je to pozitivní.
V druhé rundě nahoře je to fajn kroužení docela se mě ta dráha zalíbila teda až na to jak hanebně mě dala Panigale na motor …. Nečestné a nesportovní. Každopádně z této rundy u fotografa mrknu na fotky a pěkný asi si udělám radost ať mám něco na památku z takového eventu.
Doufám, že mě vydrží guma protože se snažím točit tou věcí na pravém řídítku co to dá dle hesla pozdě brzdit dřív přidávat.
Ve skupině kde kroužíme dostanu další solibní obložku od grupy BMW ale někomu to pěkně vrátím na místě kde to nečeká. Vnitřkem jistota než mě jistotu odčaruje pilot na jiném BMW kdy mě na tom místě veme venkem ….. WTF tady jo?! Germáne “du hast stahl kugel“ a jede dál po lokti do (_I_) wunderbar!
Konec kroužení dopoledne a jdeme na oběd. Kdy plátek, hranele a pivo udělají blažený pocit na těle ?
Odpolední kroužení probíhá následovně Ozzy mě vždy ujede a já se porvu s tlupou bmw a panigale s tím, že Ozzyho sjedu ? Na papíře v reportu úžasně napsáno, ale dá to práci. Je to rychlej zmetek a to má na tenhle den novou zadní gumičku pokud se při psaní nepletu.
Časy na pohodu, žádná krizovka a osobáček. Krása, protože zadní guma tam tento den skončí.
Do předposlední dvacky se vyhecujeme a hezky potaháme. Mám splněno a do poslední dvacky jsme motivovaní. Teda někteří jsou přemotivovaní a málem to od jednoho báwa koupím na komoru a to je jasný signál vykašlat se na to. Já to málem koupil na komoru a týpek před mým bikem na zadní kolo … tvl ta ovarová hlava nemít trakci tak tam leží ještě teď v olivovém háji.
Poslední rundu ukončím dříve a to i díky skoro vyjeté rezervě.
Je hotovo, máme osobáky a motorky bohudík v celku !
Krásný event, ono vše krásné jednou končí takže pomalu balíme. Ještě neodolám fotkám a beru si na cestu USB od fotografa? hold dovolená aspoň dědovi do bytu dám pořádnej obraz vnoučka
Jdu vrátit transpondéry, vytisknu časy a kocháme se s Ozzym tou vyrovnaností. V best time nás dělí 0,1s to je krásný.
Dodávka zabalená, my také proběhne loučení se Šubim a jeho bandou, Martinem a startujeme hvězdnou loď s cílem někdo u Barcelony přespat tak abych se v úterý dostal večer domů a ve středu šel směr AZNP čili dříve Herman Göring Werke ?
Cesta ubíhá dobře, protože jsme spokojeně vykroužený. Celkově nakrouženo přes 1000km což se projeví na dalším servisu po eventu kdy naše R6 dostanou velkou péči.
Teda než začne ubíhat dálnice tak na okresce Ozzy nadává, že to nějak nejede ….. ono 3 dny za řídítky R6 vás přenese do jiné dimenze.
V noci přistaneme někde mezi Valencií a Barcelonou v hotelu ** a bonusem je snídaně a ta se podává v hotelu vedle, který má **** ( vybíral Ozzy já bych vybral leda kontejner na parkovišti)
Vdechneme pivo, šunku, sýr a zdechneme
Pondělí ráno 10. 02. 2020 razíme z hotelu směr DE. Cestou mám hru sleduj ceny paliva a kousek před hranicí ESP-FRA najdu v městečku pumpu kde je cena 0,999€ / lit naftičky. Libovka to jo! Tohle nám stačí až do Německa kde je levněji vlastně všude je proti Francii levněji.
Jedeme stále vpřed a vstřebáváme stále zatáčky ono totiž pojmenování zatáček v Almérii jako El Curvón a Final Recta je fajn. Prostě El Curvón je je tak táhlý, že i cílová zatáčka na Slovači je proti tomu normálně zatáčka pro děti.

Cesta ubíhá i protože vidíme poběží Francie, které jsme jeli předtím ve tmě. V motorestu si dáme dlabanec a fascinuje mě vedle výdeje jídel soudeček na stáčené vínko říkám pořád mít povolený 0,5 promile je cajk!
Jedeme dále a Ozzy nechce střídat, baví ho to. Ovšem mě nikoliv proto si po obědě vychroupnu pivo z ledničky. Ozzy si vzal do mozku , že dojede do DE a dá si točenýho Krombachera.
Tady to zkrátím, Krombacher byl ale z plechu v luxus hotelovém pokoji Holiday Inn Expres za cca 65€ dohromady se snídaní! Luxus pelech!!
Ráno budík a Ozzy je jak přejetej slušně takže po snídani chvíli pilotuje na benzinu ( ano tady jsem selhal a cena 1,229 byla hnus proto o kousek dál v automatu je cena 1,3 ….. takže vezmeme za vděk další benzinou za 1,259)
Frčíme dom kilometry ubíhají z počítadla stejně jako v závodech laps to go. Dáme si oběd – Wienerschnitzel a pivo. Já nealko a Ozzy točené alko ?
Blížíme se směr Rozvadov, tam nás vítá hustá sněžná přeháňka, které se zbavíme u Plzně. Tam ztroskotat by bylo nemilé ale dalo by se tam přežít nějaké pivo, žvanec a něha by se tam určitě našla.
Brzdíme v Berouně, dotankujeme a u Ozzyho na dvoře přeskládáme povozy. Tam přijde humorná historka jak Ace podcenil údržbu, kdy třetí start v krátké chvílí baterka jeho dvojkový wowce nedala. Ozzy mě docvakne šťávu po cca 30min nabíjení a za sněhové přeháňky se odlepuji směr doupě R6. Cestou jedu na pohodu, poslouchám rádio a zjišťuji, že v českých luzích a hájích se nic nezměnilo.
Skládám R6 na servis, sděluji Jardovi pojmy a dojmy. Odpojím povoz a chvíli před 20:00 jsme před barákem kde vykydám auto.
Jsem doma , naházím věci tak aby to nebyla opičí dráha, vybalím kombinézu aby větrala, smradlavé ponožky a trenky s pozůstatky krizovek, které nikdy nepřiznám házím do pračky s pracím práškem značky árijec a peru na 1940:D

Otevřu si vínečko, dlabu šunku a tvořím kus reportu.
Bylo to fajn a nelituju toho, že jsem utratil dost zlaťáků za tenhle výlet.

Závěrem jako obvykle se dost lidí ptá kolik to stálo ?
Tady je orientační součet:
Event od BP 11 800,- Cartagena
11 100,- Almeria
Náklady na cestu naftička, mýto 10 899,65kč na osobu ( nejdražší Francie)
Jídlo atd ( dovolená tak nešetřím, nedělám to každý den) 5100,-
Benzín do motocyklu 3000,-

Spotřebovaný materiál destičky, olej, pneu jsem nepočítal to je hodně individuální
Celkem tedy zaokrouhleno na 42 000,- Kč pokud chcete vědět, jestli je lepší tam jet po ose nebo letět a bike si poslat na paletě ( 489,-€ tj 12 714 kč u BP ostatní agentury podobné cifry a to musíte odvést do DE ) plus řešit hotel, auto, ubytování tak máte srovnání.
Pokud chceš vědět více tak napiš ;)

Okruhy

Cartagena
– náročná dráha technicky, litry nemají moc šancí, skladbou zatáček Vás to vychová v lepšího pilota, restaurace jen na kafe a svačinu, sociálky alá SVk ring ale o 199% lepší, palma corner, blízkost města restaurace, památky atd.
*******************
Alméria – opak Cartageny, plynulost , táhlé oblouky nutnost zvládat vyšší rychlosti v náklonu a brutální šikana, restaurace parádní, je to v území nikoho, teplá voda teče jen chvíli

Andalusia – hodně rychlá dráha plus náročná na techniku a orientaci, famózní asfalt a scenérie okolí

Iberia – spojené kroužení obou dromů dohromady jsem neabsolvoval … mě to stačilo

jedna věc dráhy spojuje a to fyzická náročnost, tohle Vás prověří ve všem!

každý event má i mínusy - je to kurva daleko najeto přes 5000km v dodávce chce psychickou odolnost

ztráty: závlačka zadního stojanu velký paradox, že jen tohle! bohudík nemusím sem psát tranďák za x-set €

Toť vše!

Díky a příště opět na počtenou, podobnost postav, míst, filmů atd je čistě náhodná!

VAMOS KOPYTA RC a poděkování Ozzymu, že do této banzááái akce se mnou šel! Díky moc Ty Centurione!

Hodnocení (3x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Kubik19 (68) napsal 17.02.2020 v 15:37

ja fakt ty tvoje članky žeru :D dík

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 18.02.2020 v 09:15

dík


mike.46 (603) napsal 16.02.2020 v 21:15

Bomba jako obvykle

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 18.02.2020 v 09:15

dík


doucha (3) napsal 14.02.2020 v 07:18+1

Hezký čtení

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 14.02.2020 v 09:51

taky Tobě též dík za info v zimě ohledně výletu směr ESP !


Hančaa (0) napsal 13.02.2020 v 09:04

Muhahaaa...zase si pobavil

Kamikadze-Ace (718) napsal 12.02.2020 v 21:55

zase o léčebných metodách Dr.Pengeleho jsem taktně pomlčel ...... simulant dostal na pamětnou

Ozzy_ (242) napsal 12.02.2020 v 21:16+1

Fikas to nejak jiste ! Kontwolowal si to ? Centowijone ?



Dik za to jak ses o me postaral kdyz me prepadla spanelska chripka. Ty 3 dni kdy mi bylo fakt blbe sem asi nebyl nejzabavnejsi spolecnik


Nejnovější záznamy v deníku
  • KOPYTA RC do EWC aneb WET RACE => WET WIN olalala

    KOPYTA RC do EWC aneb WER RACE WET WIN olaalala Tak konec sezony je tu. Naše zájmové sdružení nadšených amatérů se vydává zakroužit s Wildmotors na Czech Endurance CUP 8h Slovakiaring kdy třídenní akce je příslibe/cestovani/?act=poi&did=857

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 18.10.2019
    Uskutečněno: 18.10.2019
    Tachometr: 12666km
    Komentářů: 13x
    POI: Slovakiari
  • Myslivec s CECkama kroužící v Mostě….

    Tak je tu druhá akce Wildmotors v Mostě. Asfalt krásně zajetý od pilotů z IDM a naše závodní sdružení amatérských vyznavačů okruhového kroužení si dává sraz právě na této akci a rovnou v plné sestavě. Event začal klas/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 20.08.2019
    Uskutečněno: 13.08.2019
    Tachometr: 12555km
    Komentářů: 11x
    POI: AUTODROM M
  • 8h CEC Slovakiaring aneb jak amatéři jezdí stejně jako

    Jak název napověděl, vydal jsem se s naší partou na Slovakiaring kde pod křídly Wildmotors se jel osmihodinový závod týmů. Osm hodin závodu slušná porce ježdění za super cenu jelikož jsem to koupil od jednoho z jez/cestovani/?act=poi&did=857

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 21.07.2019
    Uskutečněno: 21.07.2019
    Tachometr: 11999km
    Komentářů: 4x
    POI: Slovakiari


renocar_unor
Objednat reklamu
TOPlist