renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.06.2019, Uskutečněno: 18.06.2019, Stav tachometru: 12222 km, Zhlédnuto: 10x, Firma: Dafit Filla Motoracing


Tak po několika pokusech jsem se s prací, časem a zbytkem party co spolu kroužíme po okruhu dostal na podle ohlasů “přední“ českou agenturu Dafit Filla Motoracing ? na okruh do Brna. Mé velmi ale velmi neoblíbené Brno, tak uvidíme, jak mě to půjde? Sám se přesvědčím a udělám obrázek jak na tom jsou jako agentura?

Event zakoupen zaplacen ale potvrzení o platbě týden a něco, že jedu nikde …. Nevadí jeden telefon to napravil.

Hotovo připraveno na event, sestava jasná počasí nejasné. Vypadá to na vodní hrátky, proto dáváme dohromady box, tedy nápad už vznikl v restauraci Ring na Pannoniaringu, že pokud nás bude dost tak do toho jdeme. Inu je tomu tak a máme box č. 17.

Cesta s pankáčem uběhne velmi rychle a nese ve znamení zvířátek(zajíčku odpočívej v pokoji) a chvíli před 23:00 jsme na místě. Stihneme ještě registraci ale transpondér ráno. V průběhu neděle se k nám do boxu přidá ještě Vosty, který rozjetý z CEV bude poprvé v Brně na šestce? no tak to okoukneme jak s to jede.
Osobně jedu na technickou přejímku po cca pěti letech na okruhu. V dnešní době mám na to svůj názor, že je to skoro zbytečné, když ostatní agentury (většina) nemají ale jdeme na to ? samolepku TK2019 dostávám skoro na samolepku konkurenční agentury ale je to vtipné jak soupeření je všude ?
Hotovo technická komplet a jde se udělat pár servisních úkonů – dolít olej, dobít baterku, protože R6 odmítá startovat na první drcnutí atd…
Mr. 973 měl strach jestli se vejdeme do boxu v počtu 8 lidí ale místa je tam tolik, že se po boxu doslova šukáme :D Box má opravdu rozměr 7x15m ? fakt luxus v přepočtu na finance.

Servis je hotový a pivo dopité jdeme chrnět. Ranní budíček a příprava na první rundu je jasná. Jedeme ve skupině 2 tj druhá nejrychlejší. Snídaně, transpondér a jdeme se podívat na rozpravu, co nám řekne pan Filla Michal ?

Rozprava je slovy klasika úplně standardní jako všude jinde.
V rámci eventu mají iontové nápoje ovoce a pivo v ceně. Pivo není omezeno takže se tma můžeš napít co se vejde? každopádně krom toho piva unlimited je to shodné jako u ostatních. Zapomněl bych na funkční kávovar v boxu.
Když jsme u toho tak jsem dostal tričko ? asi jako všichni

To bylo vše k zázemí a jdeme na věc. Je mě jasné, že bude na dráze plno a jsem zvědav na rozdělení skupin a jejich vyrovnanost přeci jen druhá nejrychlejší grupa je socialistický závazek to udržel přes poledne. Výjezd na dráhu, nezvyk po třech letech v Brně. Široké dlouhé z kopce do kopce?
Druhé kolo red flag jelikož se něco spíš něčí kus kapotáže se válí za cílovkou. Pit In Pit out … to bylo rychlé, takže čas pod tři minuty těsně o chlup z ocasu starého kuního samce?
První runda je u konce a připravujeme se na druhou. Při druhé rundě nás ukončuje obligátní red flag jelikož spolehlivost italských strojů se ukázala v nájezdu na cílovku – nevydržela to ta 1098. Nevadí příprava na třetí dvacku. Motorka jede já nejedu ale v Brně normální stav?

Výjezd do třetí dvacky a po sundání moto ze stojanů blik rezerva ….. tvl no tak to ne nepojedu zpátky taxíkem takže doplňuji palivo a vyjedu později. Kluci dávno krouží a já najedu na dráhu. První žlutá vlajka na výjezdu na B, další ve Schwantzu a ouevej kolega Mr. 973 has crashed …. No do ***i jedu dál a navíc ze stadionu odjíždí sanita. Po návratu do boxů je jasno – Veverka to zahodil a ta sanita ze stadionu byla pro Monču, která byla s námi v boxu výsledek: Monča zlomená klička, Veverka zlomená duše …. Vypucujeme za spolupráce Kitty a pankáče CBR pro veverku a nanutíme mu kroužení odpoledne aspoň s manželkou jako její vůdce ? ve skupině samozřejmě.

opečujeme i CBR Monči, aby nebylo tolika špinavé a dáme si obědovou pauzu. Hlášení – není regrouping takže pokračujeme ve dvojce. Takže první cíl splněn? udržená skupina asi dobře rozdělené skupiny nebo náhoda.
Odpolední jízdy jsou ve znamení zrychlení takže probíhají na dráze souboje jako při závodech aspoň není nuda. V předposledním tréninku trochu pozávodím s Majkou na ZX10R kdy je to nefér protože její Kawa na mě plive oheň z výfuku …. já bych ty atrakce trakce zakázal.
V poslední dvacce mě přijde, že tam člověk jede sám, za celou dobu jsem potkal tři lidi toť vše …. trocha luxus na Brno.
Losovačka u Dafitů o ceny – nevyhrál sem…….. ale Pankáč bere malou gola sadu a Kitty 5l soudek ? slušný ale já chtěl nahříváky nebo kapoty ? tak třeba jindy
Kroužení u konce , bike zaparkován na stojanech, péče o bike a jdeme směr restaurace. Jídlo dobré (lepší než v Mostě určitě) ceny lidové pražské ale co nejsme tam každý den. Servírka docela vtipná ? večeříme dohromady s Pankáčem a týmem Vostyho a začíná večerní pokec plný vtipných příběhů z motorkaření, CEV, z Dubé a Ž.Brodu ….. tvl Vosty senior to je střelec
Zábavu přiživíme s pankáčem lehkým cvaknutím z čutory ve které je RUM a jdeme spát.
Ráno vstáváme a po snídani jdeme pro nové samolepky jelikož je regrouping, takže jsme degradováni za bezdůvodně pomalou jízdu do skupiny Cééé. Bylo to těsně ale bylo ono se totiž v boxu rozšířila sestava pilotů rychlíků - #12Filip z Moto3 ? takže vypadáme jako rychlý box ?
Ono v první skupině se rychlíci množí – Kaláb, Prášek atd …. se nedivím, že jsme degradováni.
Jdeme na skupinu C v 09:20. Začíná naháněná s Pankáčem, který po rumu má velkou formu a dokonce na druhý trénink instruktora. Je vedro akorát po ránu takže první dvacka docela v pohodě. Ve druhém kvalifikačním tréninku sleduji Pankáče, jak jede na loket ve vestě ale instruktor nikde! Normálně taháme pankáč vede skupinu a ujel instruktorovi! To sem ještě neviděl. Každopádně v boxu se to vysvětlí a instruktor měl závadu na řazení (já mám taky závadu na elektroinstalaci když mě dojde palivo – slovensky : výhovorky )

Pankáč má radost z osobáku 19, xx ale mě to nejde, takže nastává terapie kopání do věcí a uklidnění se. Pomáhá to takže do třetí kvaldy jedu v klidu, možná se podívám do závodu mrdalů. Trochu se naháním s jedou R1 s obvyklým průběhem na brzdy si borce dám, mám lepší výjezd a pak mě na rovině přefrčí a třeba ve schwantzu mu skoro skočím na záda. Trochu mě zadní bridge naznačí na výjezdu na cílovku, že to nemám přehánět takže v klidu pokračuji s vědomím ,že dva dny a dost?

Obědová pauza a přezouvání zadní pneu protože jako cítím šanci na přední pozice v mrdal cupu. Chyba chyba jelikož se podívám do hlavním SSP závodu …… WTF …. ale nevadí bude push hard.

Přezuto za kilčo, takže tady je tato služba shodná jako okolo, vychytal jsem čas a nebyla fronta.

V boxu se na návštěvě objevuje nejrychlejší český pilot EWC týmu Mercury Kája Hanika – odposlechl jsem něco o Kundalini racing a Laguna Seca atd ….. pánové tohle bylo moc, radši to nebudu publikovat !
Guma na místě , R6 opečována a ve WUPu odpolko si zakousnu pneu a počkám na závod. Prostě to tam nasypu.
Čas závodů je tu. První je Naked+SSP co se nevešlo do hlavního závodu. Kitty jede za zadních pozic jako já v SSP ale pozávodí a jede stabilně ? Pěkný race

Je půl čtvrté odpoledne a vše připraveno takže jdeme na to. Open pitline a jdeme na věc. Já P39 Pankáč P25. Zaujmu místo na roštu okolo samej střelec tak bude boj. Trochu mě namotivuje borec vedle mě na staré CBR omlácené jak cikánské hračky z roku raz dva vynalezen hliník: D

WUP Lap už je dost svižný a jde se na věc. Startér odchází světla svítí blik a jedem. Lehce se mě to zvedlo ale dobrý start to byl. Něco získám na startu a do prvního vinglu a hlavně na trojku v tomhle chumlu na výjezdu se to bude hodit a taky hodí! Tvl kde to sem, dvě pozice před mojí R6 je Pankáč s Pepínem … ty kráso …. Na áčku se to trochu vytříbí a první kolo jedeme dvě větší skupiny hned za sebou. Ve druhém kole se přední skupina lehce trhne ale ne tak daleko a já svádím souboje s červenou R6 a modro bílou R6…. Taková menší skupinka, kterou v mezičase přeletí jeden rychlík co na startu trochu zaspal. Ten odjede pryč a já svádím souboje s modro bílou R6 jelikož červenou jsem vyřešil do schwantzu. S modro bílou R6 je to souboj jako řemen tam a zpátky, jede mu to velmi dobře a na rovině o fous lépe. Soustředím se na výjezdy a správné brzdy takže na cílovce mrknu kolik kol zbývá a číslo 2. Slušný a společně s R6 dojedeme borce na černém CBR , který už kolo předtím zpomalil asi fyzička protože se velmi přibližujeme a je reálné ho říznout. Je tu nálet do posledního kola, celkově se přiblížila i skupina s Pankáčem ale ta by byla řešitelná při závodě na 18-20kol ? Fyzička je dobrá takže mě to je líto , že to je poslední kolo. Doženeme černé CBR , které borec s modro bílou R6 vyřeší na stadionu v levé a já v druhé levé. Takže jedem spolu směr schwantz a já přemýšlím kde to zkusím a buď v esíčku na G případně na konci. Na G to nevyjde ale letíme do kopce za sebou a nahoře to přijde buď a nebo. R6 je trochu delší v oblouku tak já to cpu na vnitřek a překlápíme do pravé vedle sebe směr cílovka, buď a nebo. Plynem otočím na doraz tři čtyři pět šachovnice je zde. Je to tam ? udržel sem ho. Pěkně si pogratulujeme (následně se potkáme i v boxu a hodíme pokec) a dojezd do boxů kde mě Veverky oznamují něco od debilovi a dvacet je na světě ….. sice plíseň ale je to tam. V cíli celkově P26 což z P39 je slušný race. Taky sem si to řádně užil i Pankáč kde v jeho skupině byl boj o zrno od začátku do cíle.
Spokojenost tu je ale musíme na sobě makat dál?

Zabalíme věci, dáme sprchu a večeři (gulášek knedlík a pivo – no co jídelníček je fuč). Cestou domů probereme pocity a plány na další akce. Nanuk na benzině, kde si chlapec dělá selfíčka se svým CBR 1000RR (leštič motocyklový + ego leštič dohromady+instachlapec+poserpruhy)
Event nakonec přes pro mne neoblíbené Brno zhodnotím takto:
Plusy: jednou to Brno překonám a budu tma jezdit rád, týmový duch boxu č.17 - Vosty, Filip kluci fandíme Vám!! Závod SSP, který měl koule, fotograf+stažení foto jako balíček!
Mínusy: plná dráha = počet pádů, celkově za dva dny je poměr výkon/čas na dráze velmi nízký ale to bude v Brně skoro vždy pokud to nebude třeba třídenní akce, pád Veverky a zlomená klíční kost Moniky

Celkově k fungování agentury Dafit, spočítal jsem orientačně a Dafiti jsou moje celkově 10tá agentura na okruzích, kterou jsem zkusil. Fungování zcela normální jako okolo * tj registrace, pití, ovoce, kafe atd, technickou přejímku nechám na posouzení jednotlivce rychlost agentury zcela normální (třeba u Actionbike se s 2:12 nepodíváte ani do závodu SBK 1), oproti jiným více motorek kategorie SSP ale aspoň bylo s kým závodit neustále
Časomíra byla fajn, jelikož přes monitor si člověk naklikal co chtěl a vyjel mu soupis časů ?
Závěrem zdar a sílu takže někdy příště, třeba tu losovačku pokořím ? pro Kopyta RC příště je 8h Slovakiaring v Červenci s Wildmotors v rámci Czech Endurance Cupu!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPIJKER (93) napsal 23.06.2019 v 20:23

Pekny

mike.46 (604) napsal 23.06.2019 v 13:39

Ty kráso, Ty už na tom vypadáš celkem aerodynamicky, nojo, pivson se přesunul do hrbu na kombě a je to hned jinak
Parádní report, jako obvykle

Veverčák (72) napsal 23.06.2019 v 13:36

Hele co povídal Kája o Laguně? To mi nějak uteklo


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist