Moto,ktere te doveze kam budes chtit...
Motorka koupena od dovoz z Nemecka
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: vyssi cena i za ojetinu
Honda CRF1000L Africa Twin: KTM je divocejsi porovnani se stejnym vykonem u Hondy
První dojmy - Konecne vetsi masina,ktera myslim uspokoji jak kolem komina tak i na delsi vylet...
Motorku bych doporučil pro - pro kohokoli...kdo se neboji vetsi motorky a vetsiho kroutaku od spodu
Doplňky na motorce - Predni kryt Touratech,drzak navigace vlastni vyroby,hrazda riditek,vyssi plexi.Urcite neco pribude jako susplech pod motor,drzaky kufru,padaky,off pneu,pridavna svetla atd.
Tak dneska konecne nainstalovany drzaky kufru a ToolBox vlastni vyroby,jeste dokoupit kufry a muzem vyrazit,snad to vydrzi...
Recenze
Kdo jednou okusil motor LC8, ví, že to prostě jede. Ano, i KTM 1050 Adventure využívá tento základ a rozhodně je to jen dobře. Pustíte spojku a zmizíte s prachem za zády. I u tak „malého“ objemu je akcelerace a pružnost perfektní. Nechybí zde ani často komentovaný nervózní pocit v řízení a lehkost „padání“ do zatáček. Všechno funguje tak jak má a motorka se chová jako správné enduro.
U tohoto litrového dvouválce se mi velmi líbi rychlosti 3, 4 a 5, které jsou hóóódně zábavné. Ideální je využití otáček motoru v rozmezí 3 až 7000, protože výše už se toho moc neděje. Z toho asi pro většinu plyne myšlenka, že s KTM je potřeba řadit a ano, je to tak. O to více je však motorka zábavnější a nutí vás něco dělat. Na šestku projedete Evropu po dálnici, na pětku po okreskách a s dalšími rychlostmi si užijete alpské šotoliny, či rumunské kopečky.
Krásná a drsná
Parádní kačena! Doufám, že tě tady někde v okolí potkám! Ať ti dělá velkou radost!
Parádní bajk..
Moooc pěkná kačena