renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson SR 50 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Polarni
Vloženo 26.9.2017
Aktualizováno 5.4.2019
Zobrazeno 1 081x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tato motorka je výborná na ježdění po městě, tedy dál jsem se s ní zatím nedostal. Pracuje se na opravách a příští rok půjde do jiné barvy. Jinak v září generálka motoru a tentýž měsíc prošla v pohodě stk.

Motorka koupena od kolegy z práce

První dojmy - Motorka má výbornou reakci na plyn a ovládá se celkem pěkně, ale je to v podstatě má první motorka. Snad se brzdy vychytají všechny mouchy. Co se mi nelíbí jsou malé kolečka, barva s kterou jsem to dostal i když nepopírám že se za mnou každý otočí :D ,ale ta půjde nakonec taky jiná a poslední řadě nesvítí moc ani dálkové světlo. Ještě o motorce toho spoustu nevím, ale již jsem si opatřil příručku kde je snad vše popsaný.

Recenze

Tak motorku jsem si ani nevybíral, jako že si spíš ona vybrala mě. Kolega z práce mi jí nabídl že na ní nemá čas. Byla v hrozným stavu, navíc růžová, ale já si řekl že jí dám dohromady a budu na ní drandit hlavně do práce, protože pár kilometrů to je a na výdajích za palivo se to sakra projeví. První problém byl ulomená startovací páka. Tak jsem to dal na opravu, protože motor neznám a jediný co jsem kdy rozebíral byl "Fichtl". Po opravě mi bylo zděleno že motor je na odpis (nedrží volnoběh a blbě startuje) a bude potřeba ho generálkovat. Tak jsem souhlasil, říkal jsem si že by se to stejně dělalo a potřeboval jsem s tím na technickou, kvůli přepisu. Po opravě jsem si pro ní jel a odvezl, bohužel ve spěchu. Jaký byly pak problémy, tak o tom raději nemluvím. Nicméně o pár dní se zpožděním jsem technickou udělal a chtěl rovnou přepsat jenže zase byl problém. Ten den mi to jistě nedalo a řekl jsem si že s ní pojedu do práce a taky jsem tak udělal. Jela pěkně do té doby než jsem se dostal k největšímu kopci těsně před prací a umínila si že zůstane tam kde je. Co mi zbývalo, dotlačil jsem jí k práci a tam jsem jí zaparkoval. Po práci jsme s kolegy zjistily že nejspíš bylo na karburátor jen lehce sáhnuto a je zmáčknutý vystřižený těsnění a kousek z něj byl v trysce. Vyčistila se, skoro hned naskočila a seřídil se jí volnoběh. Úspěšně jsem dojel zpátky domů bez poruch. Bohužel po dalších 50km stejný problém, ale už mám připravený nový těsnění, takže se tam dá originál.

Spotřeba je uváděná 2 litry na 100 km při 40 km/h. Mojí spotřebu budu moc spočítat po ujetí ještě pár kilometrů. Jinak nájezd motoru se mnou je (včetně zajíždení): 237 km. Více informací bude s většími zkušenostmi s motorkou.

Tak po výměně těsnění a blbnutí s motorkou se nakonec přišlo že je vadný kabel na svíčku, což mě nevím proč vůbec nenapadlo i přesto že je to častý problém osobních aut, které často opravuju.

Aktuálně: Motorka i po opravách na elektroinstalaci stále blbla. Jenden z problémů byl šroub štelování směsi, který nešel vyměnit, takže se koupil a namontoval nový karburátor. Motorka sice jezdí bez větších poruch jako předtím, ale stále nejde seřídit volnoběh. Uvidíme po 2x větším nájezdu jestli se to zlepší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubik2
Lubik2 napsal 28.09.17 v 05:24 10b.

Good

Více komentářů



TOPlist