Buell XB12X Ulysses (2007)

Vlastník O.N.E.
Vloženo 19.9.2017
Aktualizováno 19.9.2017

Chtěl jsem něco nevšedního,asi jsem to našel
Je to pěkný,jiný,neokoukaný a téměř nové
Vše funguje jak má,vše se klepe jak má,vše vybruje jak má

Motorka koupena od naoh (Děčín II-Nové Město)

První dojmy - Nepopsatelný,hlavně první start,startér se zakousne,chvíli nic a pak to začne :-) Člověk ví že sedí na motorce co má srdce :-) Jooo a ty smajlici za každou větou proto, protože já mám usměv od ucha k uchu pokaždý kdy si na nej sednu :-) i ted když jsem před chvilkou přijel z výletu kolem Balkánu a máme za sebou 5tis km :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co nechtějí být ve stádu...

Doplňky na motorce - sedlo,drapáky,navigace,kufry upadlý štít proti větru nebo na co to tam bylo

Tak vloni v zimě jsem zjistil že mě vůbec nebaví jezdit na BMW GS,měl jsem "malé" 1150gs tak jsem z něho sundal celý zadek,kufry,zadní sedlo,podsedlák s tím hrozným madlem a jezdil jsem jen tak nalehko...po zadním,do zatáček jsem podřazoval tak že kolo šlo bokem až jsem si jednou řekl že tohle má jen dvě řešení.Buď to rozbiju a nebo to prodám,tak jsem to prodal,konec sezony jsem jezdil v klidu na veteránech a byl klid.Podzim pak klasicky po lesích na enduru.Jenže v zimě mi to nedalo tak jsem hledal co dál.KTM 1190R adventure ale těch peněz...GS12 jsem zavrhnul protože je prostě dokonalé...nuda.Pak jsem zahédnul na mobile.de XB12ulysses takové vostré,khaky mat barva,drapáky tak si říkám to je ono a všichni mi říkají ty si blazen
No nic v čr dva,jeden za 150,druhý 120 dohoda oba hrozně žlutý.No nic jedu na toho za 150 páč je za rohem,ošahanej,takovej dobitej něco kolem 40tis ale ladak takže zvuk to byl paradní vlastně jediný hezky.S díky odjíždím jestli vubec mám jet dál když na živo to zas tak hezká motorka není.Ale jedu,přes půl Čr,pán solidní,Buell taky,vepředu (podle obrázku) org ztvrdlá pneu,vzadu uplně nová na budíku 9tis,papíry z stk vlastně jenom dva,Buell byl bez stk.Ještě byla pěkná sleva a new aku tak jsem si ho vzal A zatím nelituju
První sezona,spíš pul sezona,dva pidi výlety po okrese,ono to ani dál nešlo stále tam byla ta stará guma a nebyla stk.Nebyl čas,človek nonstop v práci aby zas mohl jet na chvilku do usa a pak to zas dohánět...no a byl podzim.Byl to fofr.Letos lepší máme spolu už přes 10tis km.Řešil jsem po Alpách nebrzdící předek,tekoucí vidle den před Alpama a teď mě v Madarsku vypeklo ložisko v zadním kole vyměněno v opravně sekaček za 35Eček takže paráda,ložiska pán sehnal dřív než jsem dopil kávu.Jinak pohoda,jen tahám za plyn a velice mě mile překvapila spotřeba

Jooo a jedna veselá příhoda,letos na jaře jsem byl v Brně u kluků Taurusáků a v neděli když jsem jel domů,jel se mnou kámoš na KTM 1190RAdventure a takle jsme zastavili na oběd někde v Jeseníkách.Koukáme ze zahrádky na motorky a najednou k nim přijde pán 50+ se skupinkou lidí co společně přijeli na kolech.Něco jim vypráví,poučuje,my se zpovzdálí bavíme Dojíme a jdem k nim že pojedeme.Pán nás pozdraví a jde si vyprávet Co to je ,kolik to jede,váží,kolik koní atd atd ale zajímá se jen o KTM pak se podívá na mě a říká a co je tohle za Čínu,250stka???,řikám to je americký,to je Buell...Pán se začne smát cooo Buuu cooo,Chlapče já jezdil na motorkách když ty jsi byl na houbách,tohle je čína z AutoKelly.Nereaguju,startuju pán výbuch smíchu a říká kolegům cyklistům koukejte jak se ta čínská chuděra celá klepe

Marex
Marex napsal 07.03.21 v 10:38 10b.

Paradicka

Boblbee
Boblbee napsal 25.02.21 v 20:29 10b.

Určitě příjemná individualita s velkým třesoucím se srdcem HD...a o to větší charisma řekl bych

Trinnlee
Trinnlee napsal 30.03.20 v 08:51 10b.

Krasna divnomotorka...je to zajimavy a to ja mam rad...mit neco co nema kazdy a nepotkas to na kazdym rohu...to se ti u tohoto bulika asi nestane...

hardwyred
hardwyred napsal 20.12.19 v 11:38 10b.

Pecka stroj

libac22
libac22 napsal 30.10.19 v 13:13 10b.