Jedná se o první generaci Suzuki gsxr-r 750 SRAD,takže ještě karburátor.
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-9R Ninja: důvod neuveden
Honda CBR 900RR Fireblade: důvod neuveden
První dojmy - První dojem byl ten,že to do nějakých 7000 otáček moc nejede,ale to je jen zvyk ze dvouválců Ducati které jedou prostě hned odspoda,ale zase na nějakejch 8000 končej.Gsx-r se prostě nadechuje až někde kolem 8000 ot. a letí až do 14000 .A to pak fakt letí.
Recenze
Motorka velice dlouho stála,takže se museli udělat karburátory a vůbec vše kolem oživování starého stroje.Je obuta do velice pěkných pneumatik,ale bohužel je budu muset taky sundat,protože jsou z roku 2009,takže dáme hned nové,asi to vyhrajou pneu Mitas sport,Zatim jsem ujel asi jen 160 km,ale jsem velice překvapen,jak takto starý stroj funguje.Prostě jsem si udělal radost.--- Tak je duben 2018 motorka po velkém servisu a letos najeto prvních cca 400 km.GSX-R po otevření na plný výkon nádherně jezdí,krasně se pokládá do zatáček a pneumatiky Mittas sport fungují perfertně a světe div se spotřeba po otevření klesla o cca 2 deci,ale na spotřebu se nejezdí,ale je to milé.-).Takže veliká spokojenost,jen ty brzdy bych si představoval kapku lepší,ale ruku na srdce je to 22let starý stroj a tak se to tak musí brát.Dneska jsem si ještě trochu pohrál z ráfkama,protože byli poškrábané a takové nijaké.Tak končím a jdu se projed.-).
Dik kámo
Parádní strojek, tyto a jim podobné mají své kouzlo, v téhle barvě fakt není moc k vidění ale Suzuki si v tom libovala i na jiných modelech.Za Leoška Vincků, moto a polepy posílám 10.b
Pěkná recenze,pěkný stroj
DIK
Pěkná suza přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu