Japonec ježděný v Itálii, bohuže v ČR už nejdou sehnat.
Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Doporučuju, férové jednání, motorka připravena dle dohody.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Autobus na dvou kolech a úsměv od ucha k uchu :D
Recenze
Po prodeji Hondy CBR 600 f jsem zvažoval co koupit. Za rok najezdím přes 14 tisíc km a potřebuju spolehlivého dělníka. Používám motorku každý den na dojíždění do práce (60 km) a občasné cestování.
Mám rád karbec, jednoduchost, neokoukané věci... Navíc moderní motorky mi stále nic neříkají. Proto jsem začal shánět pěkného youngtimera.
Chtěl jsem cestovní starou motorku s kapotou a začal jsem vybírat z Kawasaki gpx 750, kawasaki zzr 1100 nebo jedno z prvních VFR.
Nakonec jsem se rozhodl opět pro Hondu.
VFR je legenda o které je hodně napsáno, navíc její motor mě okouzlil.
Proto sem píšu pouze své poznatky po pár tisích km v sedle.
Plusy : Neokoukaná stará klasika, mohutná, pohodlná, letmo uložené kolo, motoricky perfektní.
Mínusy : Asi váha, slabé brzdy, málo místa pod sedlem, nepřesný palivoměr.
Díky za komentáře, snažím se postupně VFR dát do ještě lepšího stavu než je teď. (vložím časem fotky)
V zimě budou opravený nedostatky na laku, teď se musí ještě jezdit
Jinak motor mě, ale hrozně baví
4 valce do V to je nařez at ti to slouží
Prostě VFR je VFR vybral jsi si dobře já mam o generaci novější a máš pravdu už těch našich motorek moc není...
Dobrá volba. Tato motorka je velice pohodlná, jezdí svižně a je i spolehlivá. Navíc je i s bonusem letmo uloženého kola , které se mi zamlouvalo. Za mě bezkonkurenčních 10 bodů. Není nad klasiku.