10.05.- 17.05.2019
Hřebečkovi odzvonil zvon lékařskou prohlídku. Hlavně při poslední komínovce na Slovensko už na mě významně pomrkával červeným olejovým okem. Po jeho nedobrovolným přespání v leže a bahně a dešti jsem si říkala, aby aspoň trocha oleje stekla zpátky. Teda doufám, že to byla nedobrovolná poloha, že to s ním po toulačkách prostě neseklo. Další bodík ke kontrole byly zvuky a vibrace až klepání při rozjezdech nebo velmi velmi nízkých otáčkách, což se odehrávalo při klikaticích po městech, na křižovatkách, ve výjezdech. To už nevypadalo na spojitost se spojkovým košem. A ještě omrknout přední brzdový destičky. A trošinku jsem přejela ventily. A vůbec, Tonda ví. A mám slíbený nový rámeček espézetky, takže tomuhle zlatýmu servisákovi budu dělat (vlastně ne já ale hřebeček) dobré jméno všude, kde se mihnu. Na společný termín byl poprvé u Tondy objednaný i Bandita s modrým. Olej byl jasnej a na kontrolu byla zralá spojka. Den předání domluvený, logistika stanovená: Bandita bude převážet motky, já budu převážet autem Banditu. Nooo jooo, i když se motka z ruky nedává, tohle mi hřebeček určitě promine. Neodpustím si poznámku „hele, opatrně jo“, ale vím, že je v dobrých rukou. Se mi vybavuje okruh kolem Čech. Najednou v Intercomu zaznělo „zastav, vezmeš si modrýho“ „já nechci“ „zastav, zkusíš si modrýho“ „pffff“. Nicméně jsem dosedla na modrýho. Ty kráso, mi to na něm vůbec nešlo, bylo to jiný, jako těžkopádnější. Moc daleko jsem to nevydržela a už jsem se dožadovala výměny. Honem jsem za děsnýho smíchu seskočila z modrýho a letěla k fejzrovi, zaplula do jeho sedla, zařvala „juchůůůů!“. On je prostě hračičkovej, rychle reaguje, otáčkama je divoch... hned jsem musela prokličkovat mezi poklopama kanálu... Před Tondou jsme byli kajícní za to, jak jsou začurbesený. Bude si je muset nejdřív kapánek očistit, aby vůbec viděl jejich střeva. Taky jsme ho ujistili, že servis je samozřejmě v klidu a pohodě, má času, kolik bude chtít, aaaale že o dalším víkendu už s námi nejspíš bude pěkně mlátit absťák o petlici prázdný maštale. V mým případě to ani nemusím říkat nebo naznačovat nahlas. Tonda ví, že hlad se u mě probouzí s vytahováním klíčků ze zapalování. Tradiční komentář „Tondo, nádrž je plná stovky, projeď ho do sytosti“. Motky ubytované a my každý den číháme na zprávu, co všechno, za kolik a kdy. Bandita by nejraději volal každých dvacet minut. Tonda slovo dodržel. A to i přesto, že modrýho čekala nová spojka. Na předávku jsme se vyloženě těšili, protože vím, že Tonda svoji práci odevzdává luxusně čistou. A odpoledne svítilo slunko a před dílnou na zelený trávě pyšně zářily dvě leštěnky. To člověk váhá, jestli tu nádheru odnést nebo fakt odvézt. Ani trochu mě nemrzelo, že je pryč bahnitý podpis pod sedlovkou z minulý jízdy. Olej zkontrolovaný a doplněný, přední destičky čistý a dobrý. Klepání dělal vytahaný řetěz, už je objednaná náprava, hřebeček dostane novou řetězovku. Modrej je upgradovanej novou spojkou. Myslím, že všestranná spokojenost. Logistika zpáteční přepravy je osvědčená: Bandita motorky, já autem Banditu.
…...a k toulačkám jsou dveře zase dokořán...
www.antoninsklenar.cz – děkuju Ti za všechno, zase bezchybná spolupráce, spolehlivý a pečlivý servis, perfektní komunikace. Sem se ráda vracím.
10.05.2019 – tam 4 km
17.05.2019 – zpět 10 km
Trasa: maštal, Hejnice 37 -www.antoninsklenar.cz , Žamberk kruhák, maštal
Vlastník | Fena- | |
---|---|---|
Vloženo | 16.9.2017 | |
Aktualizováno | 16.9.2017 | |
Zobrazeno | 2 604x |
UUUFF, po přečtení prvních tří slov mi teda přímo kurevsky zatrnulo!!! Ještě že to byl jen běžný servis.
Jinak, jak jsi psala o té noci na boku, měl bych pro tebe jenden tip. Yamaha jako Yamaha, a když se to v nejhorším případě trochu upraví pilníkem, mohlo by to pasovat i na Fazera a napříště podobným situacím zabránit.
B34-FSISI-00-00