renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Romet R150 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petrvo
Vloženo 15.9.2017
Aktualizováno 15.9.2017
Zobrazeno 1 087x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.7

Popis motorky


Levný a kupodivu spolehlivý čínský stroj

Motorka koupena od VPS-Steel s.r.o. Brno

První dojmy - Po cestě domů z obchodu poutahovat všechny šrouby (a doplnit ty, co cestou upadly), poseřizovat karbec a vůli ventilů, přepájet pár drátů, povyměňovat hadičky, řetěz a sek. rozvod (byl 1:3, teď je 1:2 a už to i jede) a podobně. Po pár km praskl výfuk ve svaru trubka tlumič, to mi svařili v rámci záruky. Od té doby jezdí OK.

Motorku bych doporučil pro - Vhodný stroj na klidné ježdění pro vybouřené jedince, do práce, na ryby a tak.

Doplňky na motorce - Součástí při prodeji byly:
- Padací rám
- Přídavná přední světla (bezva věc - je mě lépe vidět)
- Boční plastové kufry (taky bezva - při jízdě v dešti převážené věci nezmoknou)
Přemýšlím, že bych přidal plexi štít.

Recenze

Nejsem pravověrný motorkář, motorku mám zejména na dojíždění do práce. Z toho vychází následující priority:
- Nízká pořizovací cena
- Stabilita a ovladatelnost (i za zhoršených meteorologických podmínek)
- Ekonomický provoz
- Jednoduchá údržba
Počáteční nedůvěra samozřejmě byla, nicméně po třech sezónách a naježděných 27800 km musím konstatovat, že motorka tyto představy splňuje.

Charakteristika:
Výkon 8 kW (11 koní)
Pohodlná cestovní rychlost 80-90 km/h, maximální (při příznivém větru a rovné cestě) 100-110 km/h.
Spotřeba 3l/100 km
Nádrž na 14 l

Výhody:
Pohodlný nízký posed, dobře se sedí i spolujezdci, ovladatelná i na mokré silnici. Snadná a intuitivní údržba, plastové díly (zejména blatníky) jsou výhodou (nerezaví), litá kola umožňují bezdušové pneumatiky (a tedy možnost opravy případného defektu na cestě bez nutnosti sundávat kola), velká nádrž spolu s malou spotřebou umožňuje ujet na jedno tankování 400 km.
Ukazatel množství paliva a zařazeného rychlostního stupně.
Řazení na vyšší stupně patou.

Nevýhody:
Jak jistě mnozí pravověrní moudře namítnou, je to nevzhledná a nekvalitní plastová čína. A ten výkon...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
General47
General47 napsal 10.05.19 v 10:03 8b.

Pěkně, pěkně, jen ať slouží, pokud ještě slouží

Petrvo
Petrvo napsal 16.09.17 v 18:56

Standardní údržba - napínání a výměna řetězu, olej výměna každých 6000 km, občas žárovka, sem tam něco přimazat, utáhnout, seřídit. Každých 10000 km vůle ventilů. Při 17000 km jsem vyměnil sjeté zadní pneu, přední je stále OK. Letos v létě jsem se podíval do motoru (najeto 26000 km), ozývalo se ložisko na klikovce (pitting vnitřního kroužku), výměna za nové. Motor je kupodivu jinak v perfektním stavu, ovalita pístu a vůle píst-válec dobře v normě, ojniční ložisko bez znatelné vůle, ozubená kola primárního převodu, rozvodu a v převodovce zcela bez známek opotřebení.
S poslední větou komentáře bohužel nelze než souhlasit.

puffybodie
puffybodie napsal 16.09.17 v 08:53 7b.

Vzhledove pekne. 27.800km je na Cinu uz dost. Asi by bylo zajimave vedet co vsechno jsi za tu dobu delal. Pro info, nic jineho (i kdyz nekteri z toho jsou schopni delat kovbojku). Vetsi problem casto byval/byva v tom, ze dovozce moc neda montazi/kontrole pred prodejem nez tim,ze by takovy stroj byl vylozeny krap

Více komentářů



TOPlist