Honda CMX500 Rebel (2017)

Vlastník Pupi04
Vloženo 8.9.2017
Aktualizováno 25.4.2023

Vloženo: 27.08.2018, Uskutečněno: 21.08.2018, Stav tachometru: 6582 km, Zhlédnuto: 12x

Hned v úvodu bych se chtěl omluvit všem kamarádům a přátelům motorkářům, které jsem cestou neoslovil . Času bylo relativně málo a míst, kde jsem se chtěl zastavit, bylo zase moc .
V úterý ráno mě oslovila manželka se slovy: "Je hezky, nechtěl by jsi dneska vypadnout na motorku a třeba na Slovensko, do Tater? Stejně sis to plánoval." Tato slova mě dost překvapila a přemýšlel jsem, jestli doopravdy vyjedu. Nakonec jsem této nabídky využil. Takže jsem se sbalil, popil kávičku a rozloučil s manželkou. Kolem poledne jsem osedlal Rebela a vyrazil s tím, že jsem zatím nevěděl přesně kudy pojedu a hlavně, na jak dlouho odjedu. Nakonec jsem odjel na pět dnů a domů jsem se vrátil v sobotu 25.8. večer (resp. v noci). Celkem jsem najezdil včetně popojížděk 1.631 kilometrů. Takže od počátku:
Body na cestu jsem vybíral na základě deníků ostatních motorkářů, ze kterých jsem se inspiroval.
První den jsem se vydal "spodní" cestou přes obec Hroby do Telče, kde jsem si udělal delší odpočinek a pár fotek. Na náměstí byla otevřená výstava motocyklů. Z Telče to už byl jen kousek do Moravských Budějovic, kde jsem přespal a nabral síly na další den.
Druhý den jsem odjel již po snídani. Měl jsem namířeno ke známé na Slovensko a nechtělo se mi jet přes Rakousko. Takže jsem vyjel směrem na Znojmo a dále přes Mikulov jsem dojel na Slovensko. Zde jsem si zašel na oběd, chvíli pokecal a vyrazil do Trenčína, kde jsem měl v úmyslu přespat. Další den jsem se vydal přes Terchovou, Liptov a Oravský hrad.
Po malé přestávce a posilněn zbojnickým drinkem jsem dále vyjel směrem do Tater přes Štrbu a Starý Smokovec do Tatranské Lomnice, kde jsem se chtěl ubytovat. S údivem jsem zjistil, že kemp, který jsem znal, neexistuje.
Po chvíli hledání jsem zaparkoval svého tátoša v kolibě ve Velké Lomnici kolem osmé.
Další den jsem si udělal výlet po okolí a vydal jsem se do kopců. Na oběd jsem se zastavil na Solisku a prošel v klidu okolí. Tento den jsem využil pro odpočinek. V sobotu ráno jsem se po snídani vydal na cestu domů. Ještě jedna zastávka u St. Hrozenkova (nakoupit sýry ) a směr -> západ. Trochu náročných pět dnů pro mé "pozadí" (hlavně ten poslední), ale krásné poježdění v kopcích. Poslední den a cestu domů mi "zpříjemňovala" zatažená obloha a vytrvalý drobný déšť, který mne provázel skoro celou cestu zpět

jaryn67 (2) napsal 03.09.2018 v 11:50

Není nad to,když tě žena skoro vyhodí z baráku se slovy,mazej na výlet. Nakonec se z toho vyklubal dle koentáře a foto hezký MENŠÍ výlet.No a tak to má být.Super

jezdec74 (18) napsal 30.08.2018 v 07:43

Hezký výlet i foto, jen tak dál

SlimM (48) napsal 28.08.2018 v 18:28

Přes 700 km za den mimo dálnice? Klobouk dolů!!!

Hezký fotky.

Luba_13 (6) napsal 27.08.2018 v 20:07

teda super se takto rozhodnout a jen vyrazit. pekne foto

Geodet (35) napsal 27.08.2018 v 18:42

Měli jsme podobný nápad.

• 2023 novoroční

Jako mnoho dalších (y) jsem dnes neodolal a sedl na moto ... Počasí jak vymalované, jasno a teplo. Co víc si přát na cestu :-DD okolo komína. Najeto cca 82 kilometrů, dost na to, aby si člověk provětral hlavu.https:/

Vloženo: 01.01.2023
    Uskutečněno: 01.01.2023
  • Říjnová vyjížďka

(..a snad ne letos poslední :-DD ) Dneska jsem určitě nebyl sám koho napadlo vzít z garáže svého "mazlíka" a vyjet ven provětrat si hlavu. Najeto cca 200 kilometrů za krásného odpoledne a v doprovodu kamaráda. Cestou js

Vloženo: 30.10.2022
    Uskutečněno: 30.10.2022
  • druhá cesta Českem

V sobotu dopoledne jsem vyrazil na cestu, kterou jsem si v týdnu naplánoval. Inspiraci jsem čerpal zde, na stránkách deníků ostatních motorkářů. Nějak jsem si body poskládal za sebou, ale tak, abych měl trasu bez zbytečn