Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Honda CMX500 Rebel (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pupi04
Vloženo 8.9.2017
Aktualizováno 19.3.2019
Zobrazeno 7608x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje druhá Honda ... je to Rebel !!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-V - Zde zakoupena první ... tak proč se nevrátit pro druhou ;)

První dojmy - Nesrovnatelně jiná jízda než na předchozím modelu. Motorka, kterou jsem zatím neměl. Chvíli jsme si na sebe zvykali, nejdříve jsem si na parkovišti prodejce musel udělat pár koleček ... Hned první den, co byl Rebel doma, jsem najel prvních 100 km okolo komína po okreskách, včetně cesty z Plzně, kde jsem si vyzvedával nového Rebela. Překvapilo mě, jak jde Rebel dobře do zatáček. Nepatřím sice do skupiny jezdců, co "odírají sladery", ale Rebel díky velmi nízkému těžišti padá do zatáček sám. Po dnešním odpoledni si troufám napsat, že si s Rebelem padneme do noty a je to fakt úplně jiný styl jízdy ...

Motorku bych doporučil pro - Jednoduchá otázka, ale těžká odpověď. Moc jsem nad tím dumal a napadla mě jedna jediná odpověď: "Pro každého, komu se líbí a kdo na ní chce jezdit a pak samozřejmě pro mě." Je to tak trochu zvláštní motorka, která nemá potřebu být zařazena.

Doplňky na motorce - Měl jsem vpředu pod světlem "rolku". Protože kazila dojem a pohled, sundal jsem jí. Uvidím, časem určitě nějaký doplněk bude, ale zatím jen polepy na ráfku ...




Tak dnes na Rebelovo první Vánoce se můj pohled na instalaci doplňků trochu změnil. Samozřejmě, že "za to může Ježíšek". Až se vrátíme domů a postupem doby se přizpůsobím, tak začnu s instalací. Uvidím (a hlavně si nechám poradit), co všechno budu montovat. Taková zásuvka 12V je vlastně dneska už samozřejmostí a nosič na blatník místo sedla je taky užitečný...





Tak v průběhu zimy jsem doplnil Rebela o USB zásuvku na řídítka, dále jsem "navěsil" brašny a místo zadního sedla spolujezdce je malý nosič.




A nakonec jsem na šavle namontoval přídavné (mlhové) světla.





Po zimě (2018/19) jsem se rozhodl vyřešit úložný prostor. Namontoval jsem SHAD SH23. Původní, kožené brašny, brašničky, šly dolu a více viz deník




Tak, aby toho nebylo málo, tak jsem se nechal přesvědčit, že nějaký větrný štítek by Rebel také "snesl". Koupil jsem kouřový Puig a namontoval … viz deník




Recenze

Tuto motorku jsem vlastně vybral náhodou (po pravdě ... s manželkou). Při procházení novinek z výroby motorek jsem našel zmínku o novém modelu Hondy. Když to zkrátím ... "chvíli" jsem pokukoval po Rebelovi a pak, po domluvě, padlo společné rozhodnutí. Rebel se objednal a já, po dobu než na mne přišla řada, jsem sháněl dostupné fotky, videa, testy, recenze... Mimo toho jsem si vyslechl nebo přečetl "zaručené" informace z různých zdrojů.
Protože se zdravotní stav manželky výrazně změnil a doktoři jí zakázali jízdu na motorce, tak už budu jezdit jen sám. Sundám sedlo spolujezdce a stupačky. Jako "jednosic" také nevypadá špatně.
Je konec září a jak jsem napsal, tak jsem udělal. Sedlo a stupačky spolujezdce jsou demontovány (asi se s tím počítá, protože je to velice jednoduché a zvládl jsem to i já).
Od koupě jsem zatím najezdil několik stovek kilometrů, není to moc, ale čím dál tím víc jsem přesvědčen, že moje volba byla v pořádku. Jezdil jsem jen po místech a silnicích, která znám, kde je jaká zatáčka, co po ní následuje a tak podobně. Některé úseky jsem projel, pak se vrátil a zkusil jsem to znova. Prostě, chtěl jsem zjistit, jak se Rebel chová v zatáčkách, jestli toleruje chyby. Myslím si, že i když je to Rebel, tak se chová velmi dobře a dokáže i odpouštět. Musel jsem si trošku přitvrdit pérováni na zadku. Na nerovnostech se moto trochu "houpalo" do rytmu. Je to lepší a asi to tak nechám.
Jezdím zatím jednodenní výlety, zvykáme si na sebe, ale přesto říkám, že se na této motorce také nechá cestovat. Při svých výletech jsem zkoušel jezdit tzv. "na doraz". Kolik ujedu na nádrž a zda se nechá jet delší trasa. Byl jsem překvapen. Sice sedlo by mohlo být malinko pohodlnější, ale i na standardním sedle to jde (vlastně jede). Rebel je doopravdy pohodová motorka a nejen pro mladé a začínající motorkáře (jak se všude píše a hlásá). Má svou pohodu a pokud člověk vysloveně neudělá nějaký kopanec, tak dobře drží stopu i v zatáčkách. Malou nevýhodu to cestování však má - malá nádrž. Na natankovaných 11 litrů jezdec ujede cca 220 km do rezervy. Samozřejmě hodně záleží na počasí a na stylu jízdy. Já jak říkám: Vždy jedu buď do kopce nebo proti větru. Podle stylu jízdy jsem měl spotřebu kolem 3,4 l/100km. Jinak, když jsem za to trošku "tahal", jsem dosáhl na spotřebu 5,6 l/100km !!!
Čím víc mám najeto, tím více se utvrzuji v tom, že Rebel je dělaný pro mě. Už to pomalu zní jako klišé, ale nevím jak jinak vyjádřit, že mi Rebel sedí a že se mi na něm jezdí pohodově. Začátkem listopadu jsem najel další kilometry (viz Deník). Bylo hezké počasí a tak by to byl hřích, toho nevyužít. Pár stovek kilometrů nebylo na škodu.
Škoda, že jsem Rebela koupil až v září a pak jsem musel čekat (pro velký nával v servisu) na první garančku. Chtěl jsem si zajezdit ve větší skupině a ne sám nebo jen ve dvou.
Není všem dnům konec ... snad to napravím příští rok 2018, kdy jsem si naplánoval nějakou delší cestu a hlavně ve skupině. To hlavně proto, abych zjistil, zda budu součástí nebo přívažkem, na který se musí čekat ...
Zima poslouží pro nákup doplňků a jejich montáž. Původně jsem myslel, že nebudu na Rebela nic dávat, ale tak nějak postupem času jsem usoudil, že přeci jenom něco instalovat budu. Čím jsem víc jezdil, tak jsem zjišťoval, že jezdit s batohem je blbost a lepší bude sehnat nosič, k tomu nějakou brašnu ... prostě nápadů je moc a zima je dlouhá ...
... tak rok se s rokem sešel (září 2018) a můžu s určitostí říct, že Rebel jezdí skvěle! V průběhu roku jsem několik výletů uskutečnil ve skupině a myslím, že jsme spolu bez problému byli plnohodnotným partnerem i silnějším strojům. Samozřejmě jsem si vyzkoušel i delší cesty a nedávno jsem uskutečnil cestu, po které mi známí řekli, že jsem cvok - jel jsem z Tater cca 700 km napříč republikou mimo dálnice. Dá se ... ten, kdo tvrdí, že Rebel není na cestování, ale jen po městě na kafíčko, nemá pravdu. Kdo není zhýčkaný a nemusí mít gelové a vyhřívané sedlo, tak se slušně povozí. Když jsem před koupí hledal různé recenze a hodnocení, tak ve většině hodnocení bylo hlavně "motorka pro mladé, začínající jezdce na krátké vzdálenosti". Řekl bych, že ten, kdo to psal, na Rebelovi neseděl. Dovolím si tvrdit, že Rebel je plnohodnotná motorka pro každého jezdce, který upřednostňuje tento typ motorky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mac73
Mac73 napsal 20.03.19 v 19:00 10b.

Peknej stroj. Taky jsem ho zvazoval, ale nakonec zvolil Vulcana S..
Uzivej a vzdy stastny navrat..

Myschan
Myschan napsal 20.03.19 v 16:08 10b.

Pěkná mašinka, užívej si ji

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 15.03.19 v 12:29

Rebel se mi strašně líbí kdybych byl trochu menší a nebo on větší tak bych si jej 100%ně koupil ale s těma světlama jsi to podělal...

jirase
jirase napsal 02.02.19 v 22:50 10b.

Pěkná Honda.

Milan1963
Milan1963 napsal 01.10.18 v 18:25 10b.

Rebel..slyšel jsem o něm, ale ted' vidím - je to hezký stroj. Tak přeju tisíce kilometrů v pohodě.

Více komentářů



TOPlist