Tak jsem sehnal rychle vozejk, zapřáhl a rychle jel pro Jawu, než mi jí někdo zase vyfoukne (očividně je velký zájem o budoucí veterány, které teď nestojí ještě tolik). Bylo to asi jen 70 km do Tachova(z Karlových Varů), ale zrovna ten den byla na potvoru objížďka kolem Mariánek, přes nějaký posraný(opravdu děsný) okresky, který byly z kopce do kopce bez jakýhokoliv označení krajnice, středu, patníků. Chudák felicie 1,9Traktor diesel měla toho už dost, ještě táhnout vozejk, kterej měl křivý kolo tak, že to v 30km/h mlátilo, ve 40km/h to jelo uplně rovně a kolem 55km/h to zase poskakovalo celym autem dopředu dozadu. Do kopce jsem to trápil na dvojku, asi 30tkou, i tak to při plnym plynu brzdilo motorem. Z kopečka to zase zrychlovalo jak blázen, naštěstí brzdný účinnek motoru byl snad větší než od těch sjetejch bzrd, co tam byly už přirezlý k těm kolům, že se ani kola nedaly sundat. Cesta přímo zasloužená za tu motorku, nakonec to bylo asi 100 km.
Když jsem přijel za tim chlapem, měl už vytaženou motorku před kůlnou, byla zasraná jak jetel, zanedbaná pořádně. Marně jsme jí startovali. Nebylo divu, 2 roky s ní prej pořádně nejel, v nádrži starej benzín, všechno špinavý, pneumatiky promáčklý od stání. Po tý šílený cestě jsem ale nechtěl jet domů s prázdnou, takže jsem ho ukecal o slevu 1000,- za to, že měl vybitou baterku, čili z původních 20ti jsem mu dal 19. Smlouvu jsme sepsali, naložili motorku a hurá zpět s dalšíma 200 kilama navíc. Každopádně, říkal že krátce předtim, co jí odstavil, prodělala motorka generálku, čili mám alespoň štěstí, že je zničená vlastně jen bastlením nějakého kutila a stáním v zaprášené kůlně.
-
Jediné foto, na které jsem se zmohl, bylo až když jsem jí za
-
zároveň vzpomínám na moje první auto, jaká to byla sranda!