Krásná Italka s 2-válcem do V. Boží zvuk a zátah od spoda!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Stone: Cena se drží hodně vysoko a výkonově to bude spíše 2. motorka.
Triumph Bonneville T100: Cena a posez oproti Guzzi podstatně horší.
Yamaha FZ8 N/S: Hezká na pohled, ale je to rejže dělaná pro lidi do 170 Cm. Úzké řídítka, docela nakloněná jízdní pozice a místo pro 2. pasažéra skoro nepoužitelné. No a je to 4-válec!
Ducati Monster 796: Krásná motorka, žádná rejže, ale posez je hodně sportovní!!!
Honda CB 650F: Shiver je prostě 2válec a není z Japonska.
První dojmy - Tvl to jede jak děvka hned odspoda! Vzhledově je moc hezká. Nejsou ty stupačky docela vysoko? S tím asi půjde pěkně klopit!
Motorku bych doporučil pro - Lidem středních postav (malí nedosáhnou na zem), těm co nehledají kultivovanost 4-válcových motorů, ale zběsilost 2-válcového Véčka, klidně začátečníkům i vyježděnějším jezdcům.
Doplňky na motorce - Padáky Rutan, páčky Rutan, zrcádka a blinkry Baracuda, výfuk Leo Vince
Recenze
Vybral jsem ji nakonec proto, že to není rejže ale Italka, má 3 jízdní režimy,
všechno co potřebuji je na přístrojovce (zařazený rychl. stupeň, otáčkoměr a tyhle údaje, které rozhodně všechny motorky nemají). Je to 2-vál do V, takže to krásně rve ruce a má to nádherný zvuk!
1. jízda byla docela pěkná seznamovačka (asi 200km domů) a pak pohodová jízda kolem komína až do tmy. Posez je super, myslím, že i na cestování a motor je snad dokonalý! Po cestě si říkám: ti Italové tu motku dělali snad přímo pro mě! Tak mi sedí! Další den ráno hned usedám do sedla a je přede mnou další pěkná dávka kilometrů. Tentokrát už si dovolím víc a dokonce už zatahám i na režim "S", který tahá fakt brutálně!
Co se týká jízdních vladtností, tak asi nejsem ten nejpovolanější, co by je měl hodnotit. Přece jen jsem toho na velké motorce moc nenajezdil a v rychlostech nad 100km/hod nejsem příliš zběhlý, ale dovolím si říct, že zatím nevím o ničem, co by mi na podvozku vadilo. Zadní kyvka super, přední obrácená vidla perfektní a brzdy na předku (2 kotouče) brzdí fakt slušně! Úložný prostor nulový (jen lekarnička). Spolujezdec má místa a pohodlí docela dost, ale na trip po Evropě to asi nebude. Spotřeba mě fakt překvapila: pohovka okolo 4,5 l a když tahám (samozřejmě zatím tomu ještě moc nedávám) tak okolo 5 l.
Nejlépe se cítí v dlouhých zatáčkách mimo obec. Na dálnici to jde, ale přece jenom více fouká a to už přestává být příjemná jízda. Ve městě úplná pohodička, ale jen režim "T", na S-ko to cuká jak prase, protože to chce jet a ne se courat po městě! Terén jsem nezkoušel a asi ani nebudu, přece jen do terénu jsou třeba jiné gumy a i úplně jiné bajky!
Nějaký větší trip mě zatím čeká, ale už se na něj nemůžu dočkat!
Další co se správně rozhodl
Moc hezka, hodne kilometru bez nehody.
super masina, vitaj v klube