renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Hyosung GV 650 Aquila custom (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GuruVonPospiLEE
Vloženo 22.8.2017
Aktualizováno 30.12.2017
Zobrazeno 3 580x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Když jsem hledal motorku, tak jsem chtěl něco co jen tak někdo nezná a nemá. Pročítal jsem fora recenze a zkušenosti ostatních až jsem se dostal ke značce Hyosung. Nejprve jsem o tom ani nechtěl slyšet o nějakém číňanový. Nakonec jsem ale četl a četl a dn

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki M 800 Intruder: Má jí kde kdo.
Honda VT 700 Shadow: Také jí má kde kdo.

První dojmy - První dojem z této motorky byl, že se jedná o motorku pro ženský a tak trochu mám tento dojem z této krasavice i dnes. Kdysi Dávno jsem jezdil na Simsonu a MZ150. První výjezd na motorce, tak jak jsem jej koupil, byl omračující. Výkon motoru byl až překvapující jako silou oplívá na to že jde jen o 650ccm. V papírech je uvedeno 57kw což na takovýto objem není málo. Velkou předností je motor s válci v úhlu 90° za čímž se schovává tížená síla. Projíždění ostrých zatáček, manévrování, předjíždění a nebo ostré brždění bych si dovolil říci že na jedničku.

Motorku bych doporučil pro - Motorku velice doporučuji ženám i mužům menšího vzrůstu tak minimálně 160cm. Menší už snad ani né. Jezdil na ní i kámoš a ten má vzrůst 195cm a také mu slušela, ale viděl bych to spíš tak pro max výšku 185cm. Váha je asi tak celkem jednou motorka uveze každého s naprostou noblesností.

Doplňky na motorce - Na místo zmíňených zadních stupaček jsem si pořídil na Ebay krásné brašny, které jsem umístil právě do míst zadních stupaček. Airbrush na kompletní motorce. Dodělání ukazatele zařazené rychlosti přímo v přístrojovce. Přidání analogového otáčkoměru. Výměna zrcátek. Přečalounění sedla. Rolka na předním blatníku a td.


















Průměrná spotřeba - 4.36 l/100km

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral, protože se vyskytuje mezi motorkáři jen zřídka a také že nejde o číňana, ale o jihokorejskou značku s dlouhou tradicí a spoluprací se Suzuki.
Motorku jsem po koupi celou odstrojil a začal dávat s náhradními díly dohromady. Většina náhradních dílů je za hubičku oproti konkurenci. Nechtělo to nikterak velké investice a ani opravy. Nechal jsem si také udělat špičkový airbrush na zakázku podle mé představy. V polovině roku 2017 jsem měl motorku pohromadě a konečně jsem vyrazil. Podotknu ještě , že samozřejmostí bylo i nové obutí i když staré mělo netknutý vzorek, ale gumy byli 10let staré a tudíž vytvrdlé což bývá příčinou havárií.
První ostrý výjezd byl po okresních silnicích západních čech. Motorka byla hned od začátku velice podajná svižná a ostrá. V nízkých otáčkách nevydává až tak pěkný zvuk choperů, ale když jí naložíte a dostane se do větších otáček začne krásně znít. Původně jsem chtěl předělat i výfuk, ale nechám ho tak jak je. Podle mého se velice povedl a vypadá stylově. Prostě jinak. V předu se mezi vydlicema pišní dvě veliké kotoučové brzdy, které jsou opravdu velice povedené a vyvážené k potřebě okamžitého zastavení. I v případě, že se mi již nekolikrát stalo, že jsem se dostal s předním kolem do smyku, tak stále drží stopu a dá se ze smyku jednoduše dostat. Zadní brzdu tak moc nepoužívám s ní si jen tak přibržďuji. Zadní brdu bych ohodnotil na 2-. Podvozek je celkově velice povedený a motorka jde krásně plynule za řidičem a nemá problém ve stopě i při velikých rychlostech jako je 235km/hod. Což bylo zatím nejvíc co jsem jel a doufám, že víckrát nepojedu . Jelikož ještě nemám moc naježděno a motorku jsem ochudil o zadní stupačky, tak se spolujezdcem nemám žádné zklušenosti. Moje jízda je střídavá, ale průměrně se snažím jezdit do 100km a tím se spotřebou dostávám na 5,2l/100km. Servis si dělám sám jak jsem již psal. Jsem zručný a jde jen o čtyřdobý dvouválec s karburátorem na kterým se nedá nic skazit. Motorka má najeto 26000km. Když jsem jí kupoval tak měla 22000km. Po najetí tedy 4000km nemám žádný problém a nemusel jsem ani nic serisovat. Snad jen hnací řemen vykazuje opotřebení vrzáním. Ten jsem ale sehnal c jižní korei za 6000 nový originál.
Motorka se cítí nejlépe na silnicích první třídy bez výmolů, ale to tak má asi každá. Na hodně rozbitých silnicích už není až tak příjemná, ale snížením rychlosti se dá také dobře vést. Co se posezení týče, tak je tvrdší širší, ale příjemný na delší trasy. Páteř nebolí díky vzpřímenému posezu.
Nejvíc mě ale baví, když kamkoliv přijedu a i znalci neví o jakou motorku jde a když se to dozví, tak kroutí nevěřícně hlavou. Já jsem tak spokojený, protože mám něco co se velice málo vidí.




























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zealot
Zealot napsal 30.05.18 v 17:45

to hycomat: tak asi vítr, Hycomate když v techničáku mám 195 km/h při 9000 rpm...klidně ti ho ofotím a pošlu

zain1
zain1 napsal 30.12.17 v 18:13

Zajímavá mašina

tomcruise77
tomcruise77 napsal 29.08.17 v 20:31 10b.

Vypadá moc dobře.

hycomat
hycomat napsal 27.08.17 v 18:49 5b.

235 km/h...Tak určite.
Výrobca udáva 190,6...

ufafil
ufafil napsal 27.08.17 v 07:55 10b.

Moc pekna, at slouzi.

Více komentářů



TOPlist